|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
mizí chlad. kapalina
No jo na to jste všichni čekali že ano
No ale problém je v tom že za 10 000 km mi zmizela chl. kapalina cca 1cm pod rysku min. Po nastartování to v nádobce krásně bublá, což nevím zda je dobře.
Ale zaráží mne to proč se nerobliká signalizace poklesu chl. kapaliny, 1 cm se mi zdá už dost. Popř proč se tak děje. Kdo máte zkušenosti s těmito motory?
|
13.9.10, 14:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
udělej tříválci pápá
kolik že toho vydržel? 90 000?
jinak ta signalizace je pěkně nanic co jsem slyšel, buď nesignalizuje, nebo zase řve i když je kapaliny dost...
s tou bublající nádobkou...no asi tak jako u všech ostatních aut...hlavu dolů a tak no...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
13.9.10, 14:56 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No ten senzor v nadobce skutecne stoji za prd. Osobne jsem si ho chtel zapojit ale radsi na to prdim...
Evidentne tlakuje no
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
13.9.10, 15:23 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Tak u třeba Okty byl senzor v pořádku. Když na mě blikal, tak bylo fakt málo kapaliny, stačilo dolít a byl klid.
Ale k věci, pokud někde něco bublá, je to jasné... Jinak než ze spalovacího prostoru se plyn do chladícího okruhu nedostane.
|
13.9.10, 15:30 |
|
|
superflo
Příspěvky: 555 Bydliště: Košice, Bratislava
|
s tou signalizaciou je to asi tak, bud signalizuje ze je voda nad max asi cca 3cm nad ryskou, a ak je jej malo tak pipa az pokial v nadrzke nieje vobec nic aspon tak to urobilo pri kolegovi...
Kamos mal s tym problem taky, ze mu vodu tlacilo cez prepad von, skus pozriet ci nemas mokry nosnik a konzolu drziaka motora.. (tesnenie mal v haji 100 000km)
Bublanie jednozacne nezistis, mozes vidiet, len ako vracia vodu pumpa do nadobky...
Zacal by som:
voda v oleji a naopak?
nedymi to?
zmerat kompresne tlaky
natlakovat chladiacu sustavu a pozriet ci to netlaci cez nejaky spoj (casty jav uvolnenia spony a pod.)
Ale nedavaj to do servisu, preco? Vymenia Ti pol auta a problem nevyriesia, pokial neprides a narovinu nepovies, vymenit sviecky napr.
_________________ Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná
|
13.9.10, 15:33 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Hmm...
Superflo: Do servisu nejezdím od 15 000km máme na to jediného člověka.... A ten udělá to co chcem, nic navíc.....
No signalizace asi opravdu stojí za prd. Jak málo ji tam musí být aby se to rozsvítilo nebo ne.....
Nedymí to, jen ráno, klasika. Voda v oleji a naopak není, teda olej jsem od výměny nekontroloval. Takže to omrknu. Když pumpa vrací vodu zpět tak se hladina třepe to ano ale tohle bylo opravdu vidět že je to nějak moc. Navíc jsem poslední dobou začal pozorovat např když se jede na dvojku 2500ot tak si auto 2-3x škubne...
CROWACK: Nevidím důvod proč bych měl dělat papa, vo tohle na autech děláte co 20 000km a jezdíte 4x méně. Takže si myslím že tohle opravdu není vada takového rozsahu aby se muselo takto uvažovat.
Matthes: Jj stojí, stačí aby byla nádobka jen špinavá a řve to pořád.
|
13.9.10, 16:13 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
já to na svým autě nikdy nedělal a doufám, že se změnou modelu se to nezmění protože původní těsnění z fabriky vydrželo 200 000km a když se mi letos v létě zbláznil teploměr tak to byla šemíku co? Kostra
A to to auto postavilo barák...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
13.9.10, 17:23 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Dawid130 píše: Voda v oleji a naopak není...
To ještě nic neznamená, když mi podfouklo těsnění fávo, taky byla voda čistá, ale bublala jak splašená, po zahřátí motoru pára od výfuku...
|
13.9.10, 19:55 |
|
|
skodovkovy
Příspěvky: 62 Bydliště: Hlohovec SK
|
Mne ked na 120L mizla kvapalina, tak som kúpil nové viečko na tu expanzku a bolo... Keď tam to tesnenie dobre nedrží, tak sa tá para tade pretlačí von.
Skontroluj aj to tesnenie...
|
14.9.10, 19:27 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Tak to jsi měl něco špatně, na stodváce mám beztlakový systém a není problém.
|
14.9.10, 19:54 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Nevim víčko drželo a drží dolilo se na MAX a seru na to. Pokud to zase zmizí za 10 000 začnu to řešit jinak to kašlu.
|
14.9.10, 20:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 67 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|