Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 15:44



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
 mizí chlad. kapalina 
Autor Zpráva

Příspěvky: 9049
Příspěvek mizí chlad. kapalina
No jo na to jste všichni čekali že ano :-)

No ale problém je v tom že za 10 000 km mi zmizela chl. kapalina cca 1cm pod rysku min. Po nastartování to v nádobce krásně bublá, což nevím zda je dobře.
Ale zaráží mne to proč se nerobliká signalizace poklesu chl. kapaliny, 1 cm se mi zdá už dost. Popř proč se tak děje. Kdo máte zkušenosti s těmito motory?


13.9.10, 14:31
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
udělej tříválci pápá :)
kolik že toho vydržel? 90 000?
jinak ta signalizace je pěkně nanic co jsem slyšel, buď nesignalizuje, nebo zase řve i když je kapaliny dost...
s tou bublající nádobkou...no asi tak jako u všech ostatních aut...hlavu dolů a tak no... :)

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


13.9.10, 14:56
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
No ten senzor v nadobce skutecne stoji za prd. Osobne jsem si ho chtel zapojit ale radsi na to prdim...
Evidentne tlakuje no :-)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


13.9.10, 15:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Tak u třeba Okty byl senzor v pořádku. Když na mě blikal, tak bylo fakt málo kapaliny, stačilo dolít a byl klid.

Ale k věci, pokud někde něco bublá, je to jasné... Jinak než ze spalovacího prostoru se plyn do chladícího okruhu nedostane.


13.9.10, 15:30
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 555
Bydliště: Košice, Bratislava
Příspěvek 
s tou signalizaciou je to asi tak, bud signalizuje ze je voda nad max asi cca 3cm nad ryskou, a ak je jej malo tak pipa az pokial v nadrzke nieje vobec nic aspon tak to urobilo pri kolegovi...
Kamos mal s tym problem taky, ze mu vodu tlacilo cez prepad von, skus pozriet ci nemas mokry nosnik a konzolu drziaka motora.. (tesnenie mal v haji 100 000km)
Bublanie jednozacne nezistis, mozes vidiet, len ako vracia vodu pumpa do nadobky...

Zacal by som:

:arrow: voda v oleji a naopak?
:arrow: nedymi to?
:arrow: zmerat kompresne tlaky
:arrow: natlakovat chladiacu sustavu a pozriet ci to netlaci cez nejaky spoj (casty jav uvolnenia spony a pod.)

:idea: Ale nedavaj to do servisu, preco? Vymenia Ti pol auta a problem nevyriesia, pokial neprides a narovinu nepovies, vymenit sviecky napr. :idea:

_________________
Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí
Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná


13.9.10, 15:33
Profil

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Hmm...

Superflo: Do servisu nejezdím od 15 000km máme na to jediného člověka.... A ten udělá to co chcem, nic navíc.....

No signalizace asi opravdu stojí za prd. Jak málo ji tam musí být aby se to rozsvítilo nebo ne.....

Nedymí to, jen ráno, klasika. Voda v oleji a naopak není, teda olej jsem od výměny nekontroloval. Takže to omrknu. Když pumpa vrací vodu zpět tak se hladina třepe to ano ale tohle bylo opravdu vidět že je to nějak moc. Navíc jsem poslední dobou začal pozorovat např když se jede na dvojku 2500ot tak si auto 2-3x škubne...

CROWACK: Nevidím důvod proč bych měl dělat papa, vo tohle na autech děláte co 20 000km :-) a jezdíte 4x méně. Takže si myslím že tohle opravdu není vada takového rozsahu aby se muselo takto uvažovat. :-)

Matthes: Jj stojí, stačí aby byla nádobka jen špinavá a řve to pořád.


13.9.10, 16:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
já to na svým autě nikdy nedělal :) a doufám, že se změnou modelu se to nezmění :D protože původní těsnění z fabriky vydrželo 200 000km a když se mi letos v létě zbláznil teploměr tak to byla šemíku co? Kostra :D
A to to auto postavilo barák...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


13.9.10, 17:23
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Dawid130 píše:
Voda v oleji a naopak není...

To ještě nic neznamená, když mi podfouklo těsnění fávo, taky byla voda čistá, ale bublala jak splašená, po zahřátí motoru pára od výfuku...


13.9.10, 19:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Bydliště: Hlohovec SK
Příspěvek 
Mne ked na 120L mizla kvapalina, tak som kúpil nové viečko na tu expanzku a bolo... Keď tam to tesnenie dobre nedrží, tak sa tá para tade pretlačí von.
Skontroluj aj to tesnenie...


14.9.10, 19:27
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Tak to jsi měl něco špatně, na stodváce mám beztlakový systém a není problém.


14.9.10, 19:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Nevim víčko drželo a drží dolilo se na MAX a seru na to. Pokud to zase zmizí za 10 000 začnu to řešit jinak to kašlu.


14.9.10, 20:10
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 11 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz