Autor |
Zpráva |
pavelvlk
Příspěvky: 15
|
chlazení-topení
Tak po delší době problém.Fáčko občas vařilo a občas ne. Vyměnil jsem na fáčku termostat a už nevaří (dobrý), ale naoplátku i při běžné provozní teplotě nechce topit. Teda chvilkama jo, ale opravdu jen chvilkama. Taky do regulátoru na LPG se nedostane horká voda, takže zamrzá a nejede. napadlo mě, jestli to není špatnou vodní pumpou.6e se třeba chvíli točí vrtule a chvíli ne. Je to možné? Díky.
_________________ Papája Fáčko karbec-Žakeška
|
3.9.10, 18:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Prasklé těsnění pod hlavou.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
3.9.10, 20:21 |
|
|
pavelvlk
Příspěvky: 15
|
Ale voda neutíká a v oleji taky nic. Že by jen tlak z válců šel do vody?
_________________ Papája Fáčko karbec-Žakeška
|
3.9.10, 20:37 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
pavelvlk píše: Ale voda neutíká a v oleji taky nic. Že by jen tlak z válců šel do vody?
áno, najčastejšie je to tak...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
3.9.10, 21:16 |
|
|
pavelvlk
Příspěvky: 15
|
a jak poznám, že to je tím těsněním, když nemám kompresor, abych udělal tlak ve válcích a do oleje voda nejde a nestrácí se?
_________________ Papája Fáčko karbec-Žakeška
|
4.9.10, 07:01 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Sundej hlavu a uvidíš na čem jsi. Když mají tyhle motory problém s chlazením, v drtivé většině případů se nemá cenu zabývat věcmi jako vodní pumpa a jiné, je lepší jít hned na těsnění pod hlavu protože to tím stejně skončí. Hlavně zkontrolovat, případně upravit přesahy válců nad blokem, na to je to citlivé. A samozřejmě srovnat hlavu.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
4.9.10, 07:09 |
|
|
pavelvlk
Příspěvky: 15
|
Dobrá, jdu na to. Dík za rady
_________________ Papája Fáčko karbec-Žakeška
|
4.9.10, 07:11 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
ještě nastartuj a koukni do expanzky a přidej plyn jestli pudou bubliny tak je to jasný
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
4.9.10, 07:37 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Pokud je u fáčka tesnění třeba ještě původní z výroby, nebo delší dobu, fridex to těsnění vyžere. Někdy je dokonce i chycená a jsou v ní vyžrané krátery. Je potřeba to jemně líznout, dát nové těsnění a je opraveno.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
4.9.10, 19:01 |
|
|
pavelvlk
Příspěvky: 15
|
Tak jo.Vyměnili jsme těsnění pod hlavou a dobrý. Bylo asi původní a děravý mezi 2 a 3 válcem. Díky za rady. Jen byla sranda při sundavaní hlavy. Utrhli jsme šroub (a to jsme ho nahřívali,potukávali a nevím co ještě) a nemohli jsme sehnat nikoho, kdo nám ho odvrtá (protože normálním vrtákem to nešlo). Tak jsme tu hlavu přišroubovali bez něj. Tak doufám, že to chvíli vydrží.
_________________ Papája Fáčko karbec-Žakeška
|
12.9.10, 10:38 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
pokud jste urvali šroub tak to pujde brzy KO, já urval taky tak před měsícem, ven jsme ho nedostali druhý motor miloš
|
12.9.10, 11:14 |
|
|
Hiro
Příspěvky: 3206 Bydliště: Havířov
|
to moc nevydrží, každý šroub tam je třeba
_________________ Škoda 120L, 1987 - studentské auto, EDIT: už to není studentské auto. Udržuji vůz v pojízdně chátrajícím stavu Dacia Dokker, 2015 - rodinné auto
|
12.9.10, 11:15 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
co se týče diagnostiky těsnění tak vytáhneš tu přepadovou hadičku z expansky, vrazíš do ní starou svíčku a utáhneš na tu expansku nasadíš hadičku a vrazíš do petky s vodou nejlépe ji hodit pod stěrač a jezdit pokud jsou z hadičky do flačky bublinky je těsnění KO miloš
|
12.9.10, 11:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|