Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 15:21



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
 favorit BMM nebo KaRbURator 
Autor Zpráva

Příspěvky: 8
Příspěvek favorit BMM nebo KaRbURator
mam favorita 135 1991 43Kw, mam tam karburator , co je leší karburator? nebo jednobodova jednotka BMM? včem se to líší a co vše potřebuju na přestavbu BMM děkuju za rady


6.10.10, 19:51
Profil
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
na bmm asi půl auta :lol: :lol: karbec je lepší na ladění :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


6.10.10, 20:09
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
ja uz sem z toho tak nejak vyrostl...kdyz chci favo bmm tak si koupim s bmm ..kdyz se to delalo....trabanta sem nejak sehnat nemohl... :lol: jinak jak psal sadra karbec lepsi na nejake ladeni bmm je takove spolehlivejsi ...nebo jak to nazvat mozna o neco uspornejsi ale zalezi na serizeni karburatoru...u bmm nemusis nic serizovat a nemusis se v tom vrtat pokud vse funguje

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


6.10.10, 20:22
Profil ICQ

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek Re: favorit BMM nebo KaRbURator
TNMAN píše:
mam favorita 135 1991 43Kw, mam tam karburator , co je leší karburator? nebo jednobodova jednotka BMM? včem se to líší a co vše potřebuju na přestavbu BMM děkuju za rady


Zdravím. Kdybych já se v tomhle rozhodoval, volil bych jednoznačně karburátor,hlavně kvůli celkové jednoduchosti, spolehlivosti a v případě nějakého defektu nekupuješ žádný drahý nahradní díl. Odpadá starost o drahej katalysátor, lambda-sondu…A pokud máš dobrý karburátor, dobrý motor a rozdělovač, upravíš snížením hlavy kompresi na 10:1, dáš hliníkové rozvodové tyčky, pak máš 136, která je výrazně živější a výkonnější než běžné 40kW bmm a úspornější, na delší trasy klidně do 6l. Za mě jednoznačně karburátor a když už jednobod, tak jedině 50kW.Dělat přestavbu z karburátoru na bmm je totální nesmysl, jen by sis sad ve všech ohledech pohoršil!


6.10.10, 21:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: favorit BMM nebo KaRbURator
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=22318

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.10.10, 22:10
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 5 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz