Re: favorit BMM nebo KaRbURator
TNMAN píše:
mam favorita 135 1991 43Kw, mam tam karburator , co je leší karburator? nebo jednobodova jednotka BMM? včem se to líší a co vše potřebuju na přestavbu BMM děkuju za rady
Zdravím. Kdybych já se v tomhle rozhodoval, volil bych jednoznačně karburátor,hlavně kvůli celkové jednoduchosti, spolehlivosti a v případě nějakého defektu nekupuješ žádný drahý nahradní díl. Odpadá starost o drahej katalysátor, lambda-sondu…A pokud máš dobrý karburátor, dobrý motor a rozdělovač, upravíš snížením hlavy kompresi na 10:1, dáš hliníkové rozvodové tyčky, pak máš 136, která je výrazně živější a výkonnější než běžné 40kW bmm a úspornější, na delší trasy klidně do 6l. Za mě jednoznačně karburátor a když už jednobod, tak jedině 50kW.Dělat přestavbu z karburátoru na bmm je totální nesmysl, jen by sis sad ve všech ohledech pohoršil!