|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Autor |
Zpráva |
sas
Příspěvky: 25
|
favorit na lpg
prosim nejakou radu lpg startuju dlouho to trva nez to chytne,vim ze muzu prepnout na benzin,ale nezda se mi to na ten plyn vzdyt jeste nejsou mrazy,
|
12.11.06, 13:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
vem si pilník a dobře očisti kontakty a palec v rozdělovači a proměř kabely VN měli by mít do 10 kilo ohmů odpor, poznač si polohu rozdělovače, mírně ho povol a hned po startu pootáčej v protisměru hodinových ručiček a trochu zvedni otáčky, to je jen pro začátek a pak napiš jak jsi dopadl miloš
|
12.11.06, 15:23 |
|
|
Kikan
Příspěvky: 524 Bydliště: Orlová
|
S tím pilníkem bych byl opatrný. Radši použij jemný smirek a stím taky jemně.
_________________ Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993
|
12.11.06, 18:43 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Re: favorit na lpg
sas píše: prosim nejakou radu lpg startuju dlouho to trva nez to chytne,vim ze muzu prepnout na benzin,ale nezda se mi to na ten plyn vzdyt jeste nejsou mrazy,
co je to dlouho ? mě na plyn taky startuje trochu dýl, ale napoprvý. Chce to jen tak 2 vteřiny zmáčknout cucák a pak startovat asi s 1/3 plynu. Oni pumpaři ještě nemají zimní lpg a při těchto teplotách se už asi hůř vypařuje.
|
12.11.06, 19:05 |
|
|
sas
Příspěvky: 25
|
zdar
ten rozdelovac jsem cistil uz drive daval jsem novy svicky i kabely, ale zmerit je nemuzu nemam multimetr z kousel jsem to i s tim predstihem bohuzel to nepomohlo,mel jsem to i v servisu stelovaly mi tam predstih na benzinu a ani jsem od nich nemoch vyjet z garaze tak mi to vratily nazpatek s tim ze mi budou muset nekdy vycistit karbec.pri tom studenym motoru startuji tak min. a pul nez to chytne.tak radeji prepinam na benzin, nechci huntovat baterku.
|
13.11.06, 13:10 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
a na benzín to chytne hned?, ještě bych zkusil na plyn dej asi 3000 otáček zatahuj škrtící ventil až to bude chcípat a povol o jednu otáčku a na reduktoru si našteluji volnobeh na maximum, když ten šroub budeš utahovat až to bude chcípat, pak povoluj až to bude chcípat a najdi střed, pak to nastartuj a mělo by to chytit bez plynu teplé, ale taky je to individuální, kdoví jaké máš tlaky ventily a tak miloš
|
13.11.06, 16:44 |
|
|
sas
Příspěvky: 25
|
jo na benzin v pohode startuje akorat to skube jak se rozjizdim nevis nahodou kde jsou trysky chtely by mozna procistit. s tim plynem to zkusim zitra ,pak dam vedet. zdar
|
13.11.06, 17:18 |
|
|
sas
Příspěvky: 25
|
tak jsem to skusil, ale nemoch sem se ani rozjet,tak sem to zkusil jinak ze smesovacu vede hadica do karbecu,ale pred karbecem se rozdvojuje na kazde je ventil tak jsem ten jeden pritahl a druhy povolil jel jsem to projed a jelo to v pohode coz sem se divil,no ale uvidim co to budou delat studeny starty.
|
14.11.06, 14:13 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
musíš rozdělat karbec a trysky jsou ve víčku v trubkách zavedeny ke dnu plovákové komory, a ten plyn jestli chceš doladit přesně, tak utahuj oba škrtáky stejně 3000 otáček až se to začne dusit a pak povol každý o půl otáčky, pak jezdi a povoluj ten na první komoru, musíš se podívat pod filtr jak ti to vede, až ti to pojede v pohodě, mělo by to být mírně líénější a přidávej si po 1/4 otáčce miloš, a nezapomen doladit volnoběh, zašrubuj až ti to bude chcípat a pak povol na 800 miloš
|
14.11.06, 19:23 |
|
|
sas
Příspěvky: 25
|
jo dik
|
15.11.06, 18:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|