Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 21:56



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 Nastavení sytiče k karburatoru EDSR 
Autor Zpráva

Příspěvky: 110
Příspěvek Nastavení sytiče k karburatoru EDSR
Ahoj,
prosím o radu. Pořídil jsem si zachovalou 120L. Provedl jsem údržbu a seřízení motoru dle předepsaných hodnot a na sériovou stodvácu to jede myslím krásně, motor jde v jakémkoliv režimu zatížení a otáček bez škubání, klepání ventilů apod. Startuje okamžitě studená i teplá, průměrná spotřeba na nádrž vychází 6,8l/100 km (včetně denního dojíždění do práce po městě), takže potud jsem zcela spokojen. Jediný problém mám když startuju studenej motor se sytičem. Motor sice ihned naskočí, ale hned se začne zahlcovat, takže musím se sytičem dolů ale tam zase volnoběh neudržim. Prostě nedokážu páčkou regulovat sytič u studenýho motoru tak, aby se dalo trochu normálne vyjet, buď je za mnou mlha nespálených uhlovodíků jak kdybych jezdil na olej a nebo se pohybuju přískokem v křižovatce jak blbec. Naštěstí po pár stech metrech můžu sytič stáhnout úplně a je klid. Myslíte že je to u tohoto karburátoru normální? Dá se vůbec sytič nějak seřídit? Nějak už jsem pozapomněl co je vlastně u takového vozu normální a co ne, 10 let jsem s vozem řady 742 nejel, ale pokud si vzpomínám tak dřív když jsem jezdil s tátovou 125L (SEDR) tak určitě nic takového nedělala, prostě plynule běžela i se sytičem bez nějakýho vetšího kouře a a jak se ohřívala tak jsem sytič stahoval bez nějakých psích kusů co mi dělá moje stodváca. Napadá někoho v cěm může být problém? Díky.


22.11.06, 15:57
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
je to asi normální, pokud se škodovky vyráběly, tak to fungovalo normálně, jak se zašaly měřit emise, tak to chytne zdechne, chytne zdechne, chytne a jede, tak zo není v sytiči, ale ve volnoběžném ochuzení směsi miloš


23.11.06, 07:38
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Když jsi ji dával do pucu, měl si rozebranej karbec? Pokud jo, složil jsi správně vlastní sytič? Myslím tím jestli jsi neotočil takový to mosazný kolečko co je z druhý strany páčky sytiče na karburátoru....

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


23.11.06, 09:58
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
podle me to bude ve smesi.... kdyz mel muj motor v aute jeste tata a menl edsr, delalo to taky..zkus si jeste pohrat se smesi a vzduchem..nedelej podle knizek, ale podle motoru..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


23.11.06, 10:05
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 110
Příspěvek 
No ve smesi to bude, ale zrejme jen co se tyka sytice. Kdyz se motor ohreje a sytic je dole dole tak jde motor az nezvykle pekne, bez cukani a klepani tahne plynule v celem rozsahu otacek a zatizeni, take spotreba je OK. Dokonce to proslo na emisich bez toho aby to skrtili. Proto si myslim ze karbec jako takovej funguje naprosto OK a problem mam jen se syticem. To mosazny kolecko na pacce sytice zkontroluju, ted si vubec nevzpominam....


23.11.06, 10:31
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Dostaneš se k němu když odšrounuješ ty 4 šroubky M4 co drží vlastní těleso sytiče na karburátoru. Jestli je tam dobře zjistíš podle rýh, které má na sobě
:wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


23.11.06, 10:34
Profil

Příspěvky: 18
Příspěvek 
Měl jsem ten samý problém a když rozděláš víčko od karbecu, tak je v prostřed dole jedna tryska a nevím proč, ale bejvý tam menší, než má být...Má být 130...Já měl např. 90 a teď je to good...


23.11.06, 12:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
mahin píše:
Měl jsem ten samý problém a když rozděláš víčko od karbecu, tak je v prostřed dole jedna tryska a nevím proč, ale bejvý tam menší, než má být...Má být 130...Já měl např. 90 a teď je to good...


Tak veru, pozri túto trysku a skontroluj hladinu benzínu v plavákovej komore. sytič je v podstate jednoduchý karburátor, nemá tam byť čo zlé...ibažeby ti to niekde ťahalo falošný vzduch...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


24.11.06, 22:16
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz