Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 06:13



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Karburátor Favorit na motoru Škoda 130 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 51
Bydliště: Praha
Příspěvek Karburátor Favorit na motoru Škoda 130
Neprovozuje někdo z vás karbec z Favorita na motoru škoda 130, nebo 12é atd.. Jde mě o zkušenosti a problémy při zástavbě atd..


6.11.06, 15:14
Profil
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
105-130 má pěto kanálovou hlavu kdežto 135-136 má osmikanál takže to nepude

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


6.11.06, 18:00
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Sadra17 píše:
105-130 má pěto kanálovou hlavu kdežto 135-136 má osmikanál takže to nepude a navíc ve favoritu je motor uloženej pd jiným úhlem

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


6.11.06, 18:01
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Sadra17 píše:
105-130 má pěto kanálovou hlavu kdežto 135-136 má osmikanál takže to nepude


To sou problemy :lol:
Lze to kdyz udelas z nakyho vhodnyho matrose redukci, aby karbec sel pripevnit na saci potrubi, lze tam dat prakticky jakejkoli karbec :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


6.11.06, 18:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
asi tak, išlo by to s minimálnymi problémami...len prirobiť tú Favo medzipodložku na sacie potrubie (predtým odstrániť štifty). Samozrejme zapojiť trubky na sytič.
Dopočul som sa, že jeden chalanisko to namontoval otcovi do Š120 a vraj to bolo super - super zimné štarty, super chovanie za studena, vraj aj spotreba bola nižšia...ale to som iba počul, ale myslím, že by to mohla byť pravda

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


6.11.06, 18:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 51
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Sadra17 píše:
Sadra17 píše:
105-130 má pěto kanálovou hlavu kdežto 135-136 má osmikanál takže to nepude a navíc ve favoritu je motor uloženej pd jiným úhlem
Ale já nebudu měnit sací potrubí, jen karburátor.


6.11.06, 19:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
Sacie potrubie z Fava by ti na 5 kanálovú hlavu ani nepasovalo. Tam sa jedná len o to, že favo karburátor má inú prírubu, takže treba vyrobiť nejaký medzikus na tvoje pôvodné sacie potrubie aby si to tam napasoval. Potom budeš ešte asi museť nejako prispôsobiť filterbox, aby si ho napasoval na favo karburátor.

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


6.11.06, 23:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
Takže môžem potvrdiť, že to ide. Zohnal som od kamoša favo karburátor a práve som ho tam naimplantoval. :D Redukciu na prírubu som vyrobil z ocele hrúbky 5mm a bolo treba ešte vyrobiť odbočky z chladiaceho okruhu na vyhrievanie sytiča a odbočku na prepad do nádrže na pripojenie vratnej hadičky z odbublinkovača. Filterbox som nechal pôvodný, iba som zväčšil dieru na rozmer favo karburátora a tesnenie som použil z fava. Bolo ešte treba trochu upraviť držiaky. A výsledok? Môžem povedať, že až taký rozdiel som nečakal. Motor ťahá oveľa lepšie v celom rozsahu otáčok, žiadne cukanie, kuckanie, výborne štartuje, proste paráda. A to som tam mal predtým EDSR zo 120LS...

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


17.11.06, 23:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
MAJO píše:
Takže môžem potvrdiť, že to ide. Zohnal som od kamoša favo karburátor a práve som ho tam naimplantoval. :D Redukciu na prírubu som vyrobil z ocele hrúbky 5mm a bolo treba ešte vyrobiť odbočky z chladiaceho okruhu na vyhrievanie sytiča a odbočku na prepad do nádrže na pripojenie vratnej hadičky z odbublinkovača. Filterbox som nechal pôvodný, iba som zväčšil dieru na rozmer favo karburátora a tesnenie som použil z fava. Bolo ešte treba trochu upraviť držiaky. A výsledok? Môžem povedať, že až taký rozdiel som nečakal. Motor ťahá oveľa lepšie v celom rozsahu otáčok, žiadne cukanie, kuckanie, výborne štartuje, proste paráda. A to som tam mal predtým EDSR zo 120LS...


ešte by ma zaujímala spotreba...keď zistíš, daj vedieť, please....

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


19.11.06, 11:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
ferrari píše:
MAJO píše:
Takže môžem potvrdiť, že to ide. Zohnal som od kamoša favo karburátor a práve som ho tam naimplantoval. :D Redukciu na prírubu som vyrobil z ocele hrúbky 5mm a bolo treba ešte vyrobiť odbočky z chladiaceho okruhu na vyhrievanie sytiča a odbočku na prepad do nádrže na pripojenie vratnej hadičky z odbublinkovača. Filterbox som nechal pôvodný, iba som zväčšil dieru na rozmer favo karburátora a tesnenie som použil z fava. Bolo ešte treba trochu upraviť držiaky. A výsledok? Môžem povedať, že až taký rozdiel som nečakal. Motor ťahá oveľa lepšie v celom rozsahu otáčok, žiadne cukanie, kuckanie, výborne štartuje, proste paráda. A to som tam mal predtým EDSR zo 120LS...


ešte by ma zaujímala spotreba...keď zistíš, daj vedieť, please....


A ešte, čo ovládanie plynu? Iná páka na škrtiacej klapke...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


20.11.06, 20:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
Čo sa týka tej spotreby, tú zatiaľ ešte nemám zistenú. Lanko som vyriešil tak, že na bowden som dal koncovku z fava, lanko som vymenil za spletané, do páky karburátora som dal valček s dierkou, prevliekol som lanko a zaistil elektrikárskou "čokoládou". Pedál som použil zo Š 1000,
má dlhšiu dráhu páky, takže to stačí na plné otvorenie klapky.
Obrázek
Obrázek

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


20.11.06, 23:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 51
Bydliště: Praha
Příspěvek 
MAJO píše:
Čo sa týka tej spotreby, tú zatiaľ ešte nemám zistenú. Lanko som vyriešil tak, že na bowden som dal koncovku z fava, lanko som vymenil za spletané, do páky karburátora som dal valček s dierkou, prevliekol som lanko a zaistil elektrikárskou "čokoládou". Pedál som použil zo Š 1000,
má dlhšiu dráhu páky, takže to stačí na plné otvorenie klapky.
Obrázek
Obrázek
Kam jsi zapojil tu vodu na vyhřívání karbece?


21.11.06, 16:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
Na vyhrievanie sytiča som vyrobil téčko pred vodnú pumpu:
Obrázek

a pred termostat, na hadicu čo vedie od kúrenia:
Obrázek

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


21.11.06, 18:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 51
Bydliště: Praha
Příspěvek 
A to téčko je vyrobené z čeho, nebo jak?


21.11.06, 23:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
Tie téčka sú scínované z medenných trubiek. Do kúsku trubky som vyvŕtal dieru, do nej vložil tú tenšiu trubku, ktorá slúži ako odbočka a zaletoval.

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


22.11.06, 01:06
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz