Autor |
Zpráva |
FEFE
Příspěvky: 183
|
Zistenie stavu
Prosim Vas podla coho sa da zistit ci je motor z Favorita v dobrom stave ?
|
2.12.06, 14:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
pokud se tahle ptáš mám chuť ti poradit podle zprávy ze servisní prohlídky. Nastartuj a projeď se.
|
2.12.06, 15:08 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Daj si zmerať kompresné tlaky v jednotlivých valcoch. Pokiaľ budú vyše 1 (myslím, že MPa) a budú+- rované vo vš. 4 valcoch tak je to OK.
Inak aj podľa zvuku a podľa prípadného dymenia (výrazné dymenie by ale pre favo motor znamenalo K.O.)
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
2.12.06, 16:19 |
|
|
FEFE
Příspěvky: 183
|
A pokial je motor vymontovany teda nie je namontovany vo favorite ? Len cisto motor ?
|
2.12.06, 17:56 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
FEFE píše: A pokial je motor vymontovany teda nie je namontovany vo favorite ? Len cisto motor ?
kompresní tlaky můžeš měřit furt (dokud nesundáš hlavu)
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
2.12.06, 18:02 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Sadra17 píše: FEFE píše: A pokial je motor vymontovany teda nie je namontovany vo favorite ? Len cisto motor ? kompresní tlaky můžeš měřit furt (dokud nesundáš hlavu)
A to ako
Meranie tlakov ma zmysel len na zohriatom motore, a starter by si potom asi drzal v rukach
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
2.12.06, 19:42 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
kwiko píše: Sadra17 píše: FEFE píše: A pokial je motor vymontovany teda nie je namontovany vo favorite ? Len cisto motor ? kompresní tlaky můžeš měřit furt (dokud nesundáš hlavu) A to ako Meranie tlakov ma zmysel len na zohriatom motore, a starter by si potom asi drzal v rukach
pokud vim tak motorem můžeš točit i bez startéru
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
2.12.06, 19:45 |
|
|
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
Tlak ve válcích se měří po vyjmutí zapalovacích svíček a při úplně otevřené škrtící klapce karburátoru a otáčení motoru spouštěčem po dobu 5 - 7 sekund postupně na každém válci.
Písty ani ventily nejsou nikdy tak přesně těsné /ani u nového vozu/ abys mohl měřit při otáčení motoru třeba za matku řemenice.
A jezdit se dá i bez motoru, tak proč zjišťovat jeho stav.
_________________ ___________________
|^^^^^^^^^^^^^^| ,, _\_
|**** PARADIO***** '|""";.||.___.
|_..._...______==== ___|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@)
Škoda 120GL 1987 - VW PASSAT 1.8T/110kW
|
2.12.06, 20:23 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
paradio píše: Tlak ve válcích se měří po vyjmutí zapalovacích svíček a při úplně otevřené škrtící klapce karburátoru a otáčení motoru spouštěčem po dobu 5 - 7 sekund postupně na každém válci. Písty ani ventily nejsou nikdy tak přesně těsné /ani u nového vozu/ abys mohl měřit při otáčení motoru třeba za matku řemenice. A jezdit se dá i bez motoru, tak proč zjišťovat jeho stav. se vsaď že by těsný byly akorát to pořádně udělat na praxi sem ventily zabrušoval tak mi věř že to de
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
2.12.06, 20:30 |
|
|
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
nevěřím, přísahej.
_________________ ___________________
|^^^^^^^^^^^^^^| ,, _\_
|**** PARADIO***** '|""";.||.___.
|_..._...______==== ___|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@)
Škoda 120GL 1987 - VW PASSAT 1.8T/110kW
|
2.12.06, 20:36 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
paradio píše: nevěřím, přísahej.
sem se s tim sral možná čtvrt hodiny sem tam kroutit ventilem :roll: ale za miutu nepustil ani kapičku
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
2.12.06, 20:38 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Sadra17 píše: paradio píše: nevěřím, přísahej. sem se s tim sral možná čtvrt hodiny sem tam kroutit ventilem ale za miutu nepustil ani kapičku
Kapku ceho M6AD?
Ne to byl džouk, dobrej ventil by mel skutecne tesnit furt, horsi je to s krouzkama pistnima
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
2.12.06, 21:03 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Matthes píše: Sadra17 píše: paradio píše: nevěřím, přísahej. sem se s tim sral možná čtvrt hodiny sem tam kroutit ventilem ale za miutu nepustil ani kapičku Kapku ceho M6AD? Ne to byl džouk, dobrej ventil by mel skutecne tesnit furt, horsi je to s krouzkama pistnima
no mistr to zkoušel něčim čemu by se dřív dalo říkat benzín
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
2.12.06, 21:13 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Daj dole kryt ventilov a ak je na hlave a vahadlach cierny hubovity brajgel, motor ma blizko k smrti. Ak je tam priesvitna zltkasta vrstvicka, motor je v top kondicii. Samotny kryt moze byt pokryty vrstvou emulzie, co neznamena nic. Tiez vyber sviecky. Najlepsie ked su ciste, ale ani mierne zacadenie neznamena nic. Zase cierny mastny hubovity marast prezradi opotrebovane alebo polamane kruzky. Ventily - ak mas dole sacie potrubie, mozes overit, ci pri pokuse prefuknut ustami neprepusta. Toto samozrejme ked su podla polohy klukovky a palca rozdelovaca legalne zatvorene. Stav rozvodovej retaze pri demontovanom motore asi uz neposudis, ani stavy piestnych capov a lozisk, tam potrebujes dalsiu demontaz, ale ak je motor cisty, loziska byvaju OK.
|
2.12.06, 21:34 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
paradio píše: Tlak ve válcích se měří po vyjmutí zapalovacích svíček a při úplně otevřené škrtící klapce karburátoru a otáčení motoru spouštěčem po dobu 5 - 7 sekund postupně na každém válci. Písty ani ventily nejsou nikdy tak přesně těsné /ani u nového vozu/ abys mohl měřit při otáčení motoru třeba za matku řemenice. A jezdit se dá i bez motoru, tak proč zjišťovat jeho stav.
No šak hej, že sa dá jazdiť aj bez motoru. Stačí preraziť podlahu a isť na to, ako Flinstonovci. Prípadne tam dať šlapacie pedále
Zisti, koľko má najazdené, ako často bol menený olej, či nemá nejaké anomálie. Fyzicky skús pozreť to, čo sa tu už spomínalo.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
2.12.06, 22:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|