Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 04:43



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Zistenie stavu 
Autor Zpráva

Příspěvky: 183
Příspěvek Zistenie stavu
Prosim Vas podla coho sa da zistit ci je motor z Favorita v dobrom stave ?


2.12.06, 14:58
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 258
Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
Příspěvek 
pokud se tahle ptáš mám chuť ti poradit podle zprávy ze servisní prohlídky. Nastartuj a projeď se.


2.12.06, 15:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Daj si zmerať kompresné tlaky v jednotlivých valcoch. Pokiaľ budú vyše 1 (myslím, že MPa) a budú+- rované vo vš. 4 valcoch tak je to OK.
Inak aj podľa zvuku a podľa prípadného dymenia (výrazné dymenie by ale pre favo motor znamenalo K.O.)

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


2.12.06, 16:19
Profil

Příspěvky: 183
Příspěvek 
A pokial je motor vymontovany teda nie je namontovany vo favorite ? Len cisto motor ?


2.12.06, 17:56
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
FEFE píše:
A pokial je motor vymontovany teda nie je namontovany vo favorite ? Len cisto motor ?


kompresní tlaky můžeš měřit furt (dokud nesundáš hlavu)

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


2.12.06, 18:02
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Sadra17 píše:
FEFE píše:
A pokial je motor vymontovany teda nie je namontovany vo favorite ? Len cisto motor ?


kompresní tlaky můžeš měřit furt (dokud nesundáš hlavu)


A to ako :?:
Meranie tlakov ma zmysel len na zohriatom motore, a starter by si potom asi :wink: drzal v rukach :twisted:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


2.12.06, 19:42
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
kwiko píše:
Sadra17 píše:
FEFE píše:
A pokial je motor vymontovany teda nie je namontovany vo favorite ? Len cisto motor ?


kompresní tlaky můžeš měřit furt (dokud nesundáš hlavu)


A to ako :?:
Meranie tlakov ma zmysel len na zohriatom motore, a starter by si potom asi :wink: drzal v rukach :twisted:


pokud vim tak motorem můžeš točit i bez startéru :wink:

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


2.12.06, 19:45
Profil ICQ

Příspěvky: 258
Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
Příspěvek 
Tlak ve válcích se měří po vyjmutí zapalovacích svíček a při úplně otevřené škrtící klapce karburátoru a otáčení motoru spouštěčem po dobu 5 - 7 sekund postupně na každém válci.
Písty ani ventily nejsou nikdy tak přesně těsné /ani u nového vozu/ abys mohl měřit při otáčení motoru třeba za matku řemenice.
A jezdit se dá i bez motoru, tak proč zjišťovat jeho stav.

_________________
___________________
|^^^^^^^^^^^^^^| ,, _\_
|**** PARADIO***** '|""";.||.___.
|_..._...______==== ___|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@)
Škoda 120GL 1987 - VW PASSAT 1.8T/110kW


2.12.06, 20:23
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
paradio píše:
Tlak ve válcích se měří po vyjmutí zapalovacích svíček a při úplně otevřené škrtící klapce karburátoru a otáčení motoru spouštěčem po dobu 5 - 7 sekund postupně na každém válci.
Písty ani ventily nejsou nikdy tak přesně těsné /ani u nového vozu/ abys mohl měřit při otáčení motoru třeba za matku řemenice.
A jezdit se dá i bez motoru, tak proč zjišťovat jeho stav.
se vsaď že by těsný byly akorát to pořádně udělat :wink: na praxi sem ventily zabrušoval tak mi věř že to de

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


2.12.06, 20:30
Profil ICQ

Příspěvky: 258
Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
Příspěvek 
nevěřím, přísahej.

_________________
___________________
|^^^^^^^^^^^^^^| ,, _\_
|**** PARADIO***** '|""";.||.___.
|_..._...______==== ___|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@)
Škoda 120GL 1987 - VW PASSAT 1.8T/110kW


2.12.06, 20:36
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
paradio píše:
nevěřím, přísahej.


sem se s tim sral možná čtvrt hodiny sem tam kroutit ventilem :roll: ale za miutu nepustil ani kapičku

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


2.12.06, 20:38
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Sadra17 píše:
paradio píše:
nevěřím, přísahej.


sem se s tim sral možná čtvrt hodiny sem tam kroutit ventilem :roll: ale za miutu nepustil ani kapičku


Kapku ceho M6AD? :lol:
Ne to byl džouk, dobrej ventil by mel skutecne tesnit furt, horsi je to s krouzkama pistnima :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


2.12.06, 21:03
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Matthes píše:
Sadra17 píše:
paradio píše:
nevěřím, přísahej.


sem se s tim sral možná čtvrt hodiny sem tam kroutit ventilem :roll: ale za miutu nepustil ani kapičku


Kapku ceho M6AD? :lol:
Ne to byl džouk, dobrej ventil by mel skutecne tesnit furt, horsi je to s krouzkama pistnima :)


no mistr to zkoušel něčim čemu by se dřív dalo říkat benzín :lol:

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


2.12.06, 21:13
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Daj dole kryt ventilov a ak je na hlave a vahadlach cierny hubovity brajgel, motor ma blizko k smrti. Ak je tam priesvitna zltkasta vrstvicka, motor je v top kondicii. Samotny kryt moze byt pokryty vrstvou emulzie, co neznamena nic. Tiez vyber sviecky. Najlepsie ked su ciste, ale ani mierne zacadenie neznamena nic. Zase cierny mastny hubovity marast prezradi opotrebovane alebo polamane kruzky. Ventily - ak mas dole sacie potrubie, mozes overit, ci pri pokuse prefuknut ustami neprepusta. Toto samozrejme ked su podla polohy klukovky a palca rozdelovaca legalne zatvorene. Stav rozvodovej retaze pri demontovanom motore asi uz neposudis, ani stavy piestnych capov a lozisk, tam potrebujes dalsiu demontaz, ale ak je motor cisty, loziska byvaju OK.


2.12.06, 21:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
paradio píše:
Tlak ve válcích se měří po vyjmutí zapalovacích svíček a při úplně otevřené škrtící klapce karburátoru a otáčení motoru spouštěčem po dobu 5 - 7 sekund postupně na každém válci.
Písty ani ventily nejsou nikdy tak přesně těsné /ani u nového vozu/ abys mohl měřit při otáčení motoru třeba za matku řemenice.
A jezdit se dá i bez motoru, tak proč zjišťovat jeho stav.

No šak hej, že sa dá jazdiť aj bez motoru. Stačí preraziť podlahu a isť na to, ako Flinstonovci. Prípadne tam dať šlapacie pedále :)

Zisti, koľko má najazdené, ako často bol menený olej, či nemá nejaké anomálie. Fyzicky skús pozreť to, čo sa tu už spomínalo.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


2.12.06, 22:51
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz