|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
proč motor tlakuje do expansky
Autor |
Zpráva |
kutač
Příspěvky: 46 Bydliště: Kroměříž
|
proč motor tlakuje do expansky
mam vyměněnou hlavu,těsnění,přesahy sou taky udělany,a tlakuje to jen někdy,a a taky to někdy přestava topit a někdy to zveda teplotu,ale jede normalně,chyta taky normalně,jezdim na plyn,ale vyměnil sem membrany a všecko aj termostat,už nevim co dal((((((((((((((((((aj vičko od expansky mam 4)
|
13.12.06, 16:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Je to asi zavzdušněné, nebo se to zavzdušňuje cestou
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
13.12.06, 16:31 |
|
|
kutač
Příspěvky: 46 Bydliště: Kroměříž
|
to asi ne,zapomněl sem napsat že je to na favoritu,ten se ovzdušnuje sam
|
13.12.06, 17:08 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Potom taha vzduch okolo vodneho cerpadla. Teda ak je hlava v poriadku.
|
13.12.06, 17:51 |
|
|
Lacko
Příspěvky: 1
|
Chape vsadím, že máš prasklou nebo křivou hlavu, to už mám za sebou, taky sem se pokoušel hledat chybu jinde. Výměna hlavy a klííííídek.
|
13.12.06, 18:11 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Lacko píše: Chape vsadím, že máš prasklou nebo křivou hlavu, to už mám za sebou, taky sem se pokoušel hledat chybu jinde. Výměna hlavy a klííííídek.
když je skřivená tak stačí srovnat jinak to může bejt i těsnění
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
13.12.06, 19:37 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
špatně provedená oprava, nic víc, že by se do přetlakového oběžného chlazení přisával vzduch přes vodní čerpalo? to zírám, slyšel jsem ještě o podélně prasklé vložce tak palici dolů a hledat miloš
|
13.12.06, 21:07 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
jo taky musíš zjistit, zda ti při tom tlakování nesmrdí s expansky plyn, jsem si nepřečetl, že jezdíš na plyn a jaký máš reduktor značku, i tam může být závada, miloš
|
13.12.06, 21:17 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
zkus natlakovat chladící soustavu , já jsem musel nechat srovnat hlavu, a druhý motor jde na rozborku, jestli nebude problém pod vložkou
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
13.12.06, 21:29 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
tlakování chladící soustavy oproti plynu je hodně v nepoměru u LPG máš tlak až 25 atm miloš
|
13.12.06, 22:56 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
jo tlakováním se dá taky 15 atm co dá kompresor, je to asi hodně na trubky, by neprdli
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
14.12.06, 08:41 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
slovacek.milos píše: špatně provedená oprava, nic víc, že by se do přetlakového oběžného chlazení přisával vzduch přes vodní čerpalo? to zírám, slyšel jsem ještě o podélně prasklé vložce tak palici dolů a hledat miloš
Tiez som tomu neveril, kym som to nevidel. Kazdopadne vymena lozisk a upchavok vyriesila problem s nahodnym prehrievanim. Ono ani v pretlakovom systeme nieje vzdy pretlak a cerpadlo ma v priestore hriadelky relativny podtlak. Ci to vadi pri fave neviem, ale pri starsich modeloch to byval problem.
|
14.12.06, 08:53 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
při 15 atm by asi ty trubky už nežily, já to tlakuji kompresorkem z ledničky, přepadovou hadici do expansky zapcu svíčkou a na expasku si přopojím hadici z kompresoru tlak se ladí víčkem, a přisávání vzduchu u fa to nehrozí, k přisávání vzduchu u 120 docházelo tak, že se občas zrychlil nebo spomalil sloupec vody k čerpadlu, to jakože měníš otáčky motoru, nebo při chládnutí a pak nasál vzduch přes čerpadlo a odvzdušnění z termostatu na dno expansky no škoda mluvit miloš
|
14.12.06, 17:29 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
slovacek.milos píše: při 15 atm by asi ty trubky už nežily, já to tlakuji kompresorkem z ledničky, přepadovou hadici do expansky zapcu svíčkou a na expasku si přopojím hadici z kompresoru tlak se ladí víčkem, a přisávání vzduchu u fa to nehrozí, k přisávání vzduchu u 120 docházelo tak, že se občas zrychlil nebo spomalil sloupec vody k čerpadlu, to jakože měníš otáčky motoru, nebo při chládnutí a pak nasál vzduch přes čerpadlo a odvzdušnění z termostatu na dno expansky no škoda mluvit miloš
No, vidíš, a já jsem se zavzdušňováním škodovek nikdy neměl problém
I po výměně fridexu se to odvzdušnilo samo, jen pár bublinek
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
14.12.06, 20:07 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
Bukaj píše: slovacek.milos píše: při 15 atm by asi ty trubky už nežily, já to tlakuji kompresorkem z ledničky, přepadovou hadici do expansky zapcu svíčkou a na expasku si přopojím hadici z kompresoru tlak se ladí víčkem, a přisávání vzduchu u fa to nehrozí, k přisávání vzduchu u 120 docházelo tak, že se občas zrychlil nebo spomalil sloupec vody k čerpadlu, to jakože měníš otáčky motoru, nebo při chládnutí a pak nasál vzduch přes čerpadlo a odvzdušnění z termostatu na dno expansky no škoda mluvit miloš No, vidíš, a já jsem se zavzdušňováním škodovek nikdy neměl problém I po výměně fridexu se to odvzdušnilo samo, jen pár bublinek
jj. od te doby, co sem vymenil tesneni pod hlavou uz taky nejake odvzdusnovani neznam... pri napousteni chalzeni mam ten ventil otevreny, pak to zavru a tim koncim. Dal uz to neodvzdusnuju (a vzduch tam neni - mam ty hadice k ventilu pruhledne, tak tam ty bublinky vidim, kdyz nejake jsou)
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
15.12.06, 13:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 52 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|