Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 08:06



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 proč motor tlakuje do expansky 
Autor Zpráva

Příspěvky: 46
Bydliště: Kroměříž
Příspěvek proč motor tlakuje do expansky
mam vyměněnou hlavu,těsnění,přesahy sou taky udělany,a tlakuje to jen někdy,a a taky to někdy přestava topit a někdy to zveda teplotu,ale jede normalně,chyta taky normalně,jezdim na plyn,ale vyměnil sem membrany a všecko aj termostat,už nevim co dal((((((((((((((((((aj vičko od expansky mam 4)


13.12.06, 16:26
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Je to asi zavzdušněné, nebo se to zavzdušňuje cestou :?

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


13.12.06, 16:31
Profil ICQ

Příspěvky: 46
Bydliště: Kroměříž
Příspěvek 
to asi ne,zapomněl sem napsat že je to na favoritu,ten se ovzdušnuje sam


13.12.06, 17:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Potom taha vzduch okolo vodneho cerpadla. Teda ak je hlava v poriadku.


13.12.06, 17:51
Profil

Příspěvky: 1
Příspěvek 
Chape vsadím, že máš prasklou nebo křivou hlavu, to už mám za sebou, taky sem se pokoušel hledat chybu jinde. Výměna hlavy a klííííídek.


13.12.06, 18:11
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Lacko píše:
Chape vsadím, že máš prasklou nebo křivou hlavu, to už mám za sebou, taky sem se pokoušel hledat chybu jinde. Výměna hlavy a klííííídek.


když je skřivená tak stačí srovnat jinak to může bejt i těsnění

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


13.12.06, 19:37
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
špatně provedená oprava, nic víc, že by se do přetlakového oběžného chlazení přisával vzduch přes vodní čerpalo? to zírám, slyšel jsem ještě o podélně prasklé vložce tak palici dolů a hledat miloš


13.12.06, 21:07
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
jo taky musíš zjistit, zda ti při tom tlakování nesmrdí s expansky plyn, jsem si nepřečetl, že jezdíš na plyn a jaký máš reduktor značku, i tam může být závada, miloš


13.12.06, 21:17
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
zkus natlakovat chladící soustavu 8), já jsem musel nechat srovnat hlavu, a druhý motor jde na rozborku, jestli nebude problém pod vložkou :roll:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


13.12.06, 21:29
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
tlakování chladící soustavy oproti plynu je hodně v nepoměru u LPG máš tlak až 25 atm miloš


13.12.06, 22:56
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
jo tlakováním se dá taky 15 atm co dá kompresor, je to asi hodně na trubky, by neprdli 8)

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


14.12.06, 08:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
špatně provedená oprava, nic víc, že by se do přetlakového oběžného chlazení přisával vzduch přes vodní čerpalo? to zírám, slyšel jsem ještě o podélně prasklé vložce tak palici dolů a hledat miloš

Tiez som tomu neveril, kym som to nevidel. Kazdopadne vymena lozisk a upchavok vyriesila problem s nahodnym prehrievanim. Ono ani v pretlakovom systeme nieje vzdy pretlak a cerpadlo ma v priestore hriadelky relativny podtlak. Ci to vadi pri fave neviem, ale pri starsich modeloch to byval problem.


14.12.06, 08:53
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
při 15 atm by asi ty trubky už nežily, já to tlakuji kompresorkem z ledničky, přepadovou hadici do expansky zapcu svíčkou a na expasku si přopojím hadici z kompresoru tlak se ladí víčkem, a přisávání vzduchu u fa to nehrozí, k přisávání vzduchu u 120 docházelo tak, že se občas zrychlil nebo spomalil sloupec vody k čerpadlu, to jakože měníš otáčky motoru, nebo při chládnutí a pak nasál vzduch přes čerpadlo a odvzdušnění z termostatu na dno expansky no škoda mluvit miloš


14.12.06, 17:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
při 15 atm by asi ty trubky už nežily, já to tlakuji kompresorkem z ledničky, přepadovou hadici do expansky zapcu svíčkou a na expasku si přopojím hadici z kompresoru tlak se ladí víčkem, a přisávání vzduchu u fa to nehrozí, k přisávání vzduchu u 120 docházelo tak, že se občas zrychlil nebo spomalil sloupec vody k čerpadlu, to jakože měníš otáčky motoru, nebo při chládnutí a pak nasál vzduch přes čerpadlo a odvzdušnění z termostatu na dno expansky no škoda mluvit miloš


No, vidíš, a já jsem se zavzdušňováním škodovek nikdy neměl problém :)
I po výměně fridexu se to odvzdušnilo samo, jen pár bublinek :wink:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


14.12.06, 20:07
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
Bukaj píše:
slovacek.milos píše:
při 15 atm by asi ty trubky už nežily, já to tlakuji kompresorkem z ledničky, přepadovou hadici do expansky zapcu svíčkou a na expasku si přopojím hadici z kompresoru tlak se ladí víčkem, a přisávání vzduchu u fa to nehrozí, k přisávání vzduchu u 120 docházelo tak, že se občas zrychlil nebo spomalil sloupec vody k čerpadlu, to jakože měníš otáčky motoru, nebo při chládnutí a pak nasál vzduch přes čerpadlo a odvzdušnění z termostatu na dno expansky no škoda mluvit miloš


No, vidíš, a já jsem se zavzdušňováním škodovek nikdy neměl problém :)
I po výměně fridexu se to odvzdušnilo samo, jen pár bublinek :wink:

jj. od te doby, co sem vymenil tesneni pod hlavou uz taky nejake odvzdusnovani neznam... pri napousteni chalzeni mam ten ventil otevreny, pak to zavru a tim koncim. Dal uz to neodvzdusnuju (a vzduch tam neni - mam ty hadice k ventilu pruhledne, tak tam ty bublinky vidim, kdyz nejake jsou)

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


15.12.06, 13:08
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz