|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
motor 136i nechce naštartovať
Autor |
Zpráva |
mrpichanda
Příspěvky: 59 Bydliště: Bánovce nad Bebravou - SVK
|
motor 136i nechce naštartovať
mam takovy problem nejde mi naštartovať auto točím a nechce ani az odpaliť proste nič šktiaca klapka je sucha a iskru to dave začalo m najprv pred tym zle štartovať musel som mu zošlapovat pedal abi chiti a potom som ho musel držat na pline abi sa ohrial až potom drzal volnobez vobec mi nespustalo sitič teraz to už vobec nejde poradte mi čo stym može biť
|
13.12.06, 16:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
A benzín tam jde?
A nebral jsi v čechách benzín u Makra, nebo u Shellu?
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
13.12.06, 16:48 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
napiš co máš za auto,BMM nebo MPi a jak se ti to stalo, jak dlouho ti to dělá, zkus vytáhnout snímač otáček na převodovce a očisti ho, musí být lesklý stříbrný a pak napiš miloš
|
13.12.06, 23:10 |
|
|
mrpichanda
Příspěvky: 59 Bydliště: Bánovce nad Bebravou - SVK
|
re
ja to mam BMM a palivo tam ide aj som odmontoval hadicu a zopol klučik a čerpadlo išlo tak 2 sekundy a potom ho vyplo benzin išiel .začalo mi to všetko tak že najprv pri vyššej teplote začal blbnuť volnobeh potom nešiel štartovat nezoplo mi sitič a teraz nejde vobec nič aj ked mu nacukam pedalom tedy to ešte ako tak štartovalo teraz nič ziadna odozva dal som trošku benzinu do sania a štartoval som a hned mi chitil a zhasol tak iskra tam musí biť.
|
15.12.06, 16:50 |
|
|
barton
Příspěvky: 436 Bydliště: Praha-západ
|
Kdysy na praxi nám mistr ukazoval,jak se to dělá.Funkci vstřikování vyzkoušíš tak,že odpojíš snímač otáček,sundáš víko vzduchovího filtru,do prostředního pinu konektoru od snímače ot dáš drát,zapneš klíček a tim drátkem škrtneš o kostru.Když budeš koukat na vstřik,tak to musí dávat benzín a musí se měnit poloha škrtící klapky.Ještě vyndej z rozdělovače te prostřední VN kabel a dej ho ke kostře,musí házet jiskru.
Jen si zjisti,jestli je to fakt ten prostřední pin,už je to pár let,ale myslím,že je to on.
_________________ Felicia 1999 50kw NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY
|
16.12.06, 14:19 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
dobrá finta stím drátem, to neznám a bude se to dobře pamatova prostřední pin, já to teda dělám jednodušejc, že namonruji svíčky, dám je na víko ventilů, připojím kabely a pomocník točí, vidím jiskru i mlhovinu benzínu, nejvíc problémů s BMM se startem pokud jde jiskra a palivo je vidět a cítit jak jsem psal je s čidlem teploty motoru na sacím potrubí vzadu, že na přístrojovce máš 80 stupnů a čidlo ti hlásí -50 a je dostartované miloě
|
16.12.06, 18:44 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|