|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
jakej zakl.predstih..
ahoj tak me tak napadlo, jakej bych mel mit asi tak zakl. predstih, dneska se mi to tak nejak rozlozilo v hlave... 120LS ma mit 3-7 st. , a skoda 110R ma mit 7 +- 1 st.. a jak bych to mel mit ja a jak se to pohejbe podle paliva = jakej predstih na 95 oktanu a jesli by nebylo lepsi vic oktanu.. treba 96, 97,98... a jakej potom prestih.... ted mam predstih 5st. a palivo 98oktanu...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
14.12.06, 22:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
když ti to vrtá v hlavě tak je nejlepší dlouhodobý výzkum, dej třeba pět základní a pak přidávej a jak ti začnou práskat ventily při přidání, tak uber, udělej si značku a přidávej po milimetrech, 95 oktanů je pěkná věc, ale když kontrolujou celnící benzínky tak snad 50% ředí, tak bych to viděl spíš nastavit co ten motor chce a ty ventily musí mírně být slyšet při přidání a pak se to ztratí miloš
|
14.12.06, 22:30 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Daj základný predstih...hm, keď si začínam myslieť, že nastaviť to bez stroboskop. lampy sa nedá. Nastavil som si totiž raz základný pr. podľa mňa na -9 st. (vzdialenosť kontaktov prerušovača som mal 0,4mm), prišiel som za pánom, kt dlhé roky nastavuje motory, zmeral mi to strob. a výsledok - 0 st (aj mi bolo divné, že motor neklepne. nastavil mi to
Menil som potom rozdeľovač, zasa som nastavil 0,4 ramienka, dal som -7 st predstih, idem za tým pánom...merá....-20 st...a to pritom povedal, že uhol zopnutia mám OK - ca 50 st
Potom ako to je???
Inak, myslím (ale už sa to tu niekde preberalo), že max. odporúčaný zákl. predstih je cca 10 st. (inak aj ke´d som mal tých 20 auto šlo super), takže by som to nastavoval ako píše MS, ale nad 10 by som nesiel...
celkovo som markantné rozdiely 0 vs 9 a 9 vs. 20 nepostrehol....
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
15.12.06, 17:25 |
|
|
kdoasi
Příspěvky: 212 Bydliště: Praha, Ostrava
|
ferrari píše: Daj základný predstih...hm, keď si začínam myslieť, že nastaviť to bez stroboskop. lampy sa nedá. Nastavil som si totiž raz základný pr. podľa mňa na -9 st. (vzdialenosť kontaktov prerušovača som mal 0,4mm), prišiel som za pánom, kt dlhé roky nastavuje motory, zmeral mi to strob. a výsledok - 0 st (aj mi bolo divné, že motor neklepne. nastavil mi to
Menil som potom rozdeľovač, zasa som nastavil 0,4 ramienka, dal som -7 st predstih, idem za tým pánom...merá....-20 st...a to pritom povedal, že uhol zopnutia mám OK - ca 50 st
Potom ako to je???
Inak, myslím (ale už sa to tu niekde preberalo), že max. odporúčaný zákl. predstih je cca 10 st. (inak aj ke´d som mal tých 20 auto šlo super), takže by som to nastavoval ako píše MS, ale nad 10 by som nesiel...
celkovo som markantné rozdiely 0 vs 9 a 9 vs. 20 nepostrehol....
Asi jsi pouzival nejaky vrakoidni rozdelovac, rozdil 0/9/20 je u normalne fungujiciho rozdelovace velmi markantni
|
16.12.06, 00:17 |
|
|
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
Já nastavuju předstih stoboskopem a to bys nevěřil jak se ta značka na řeminici pohybuje, lítá od nastavený hodnoty v romezí +- 4°. Je to mormální a proto jemně dolaďuju podle subjektivního pocitu jak se ten motor rozbíhá, jak jse za plynem a jak si občas zaklepe.
|
16.12.06, 08:49 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ani jeden z tých rozdeľovačov nebol vrakoidný...to je na 100 pro...
a ozaj zaujímavé je, že čo sa týka chodu motora, nepostrehol som žiadne rozdiely pri 0 st, 9 st, 20 st - akurát pri 20 st to sem-tam kleplo....nechcelo sa mi veriť, že to bolo 20 st. podľa mňa by vtedy už mal mať motor problémy...ale nastavoval mi to pán, kt. celý život nič iné nerobí a verím mu...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
17.12.06, 18:41 |
|
|
kdoasi
Příspěvky: 212 Bydliště: Praha, Ostrava
|
ferrari píše: Ani jeden z tých rozdeľovačov nebol vrakoidný...to je na 100 pro...
a ozaj zaujímavé je, že čo sa týka chodu motora, nepostrehol som žiadne rozdiely pri 0 st, 9 st, 20 st - akurát pri 20 st to sem-tam kleplo....nechcelo sa mi veriť, že to bolo 20 st. podľa mňa by vtedy už mal mať motor problémy...ale nastavoval mi to pán, kt. celý život nič iné nerobí a verím mu...
No mel jsem jeden prerusovac, ktery po roztoceni predstih ubiral a ne pridaval. Proc to delal nevim - vymenil sem ho.
K chodu motoru - zalezi jak si toho vsimas - zkus si vyhlednout nejaky kopecek a vyjet ho se spravnym predstihem a dvacetistupnovym predstihem
|
17.12.06, 20:58 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Nedávno jsem do dvou aut dával ETZ.
U mé 130ky je dost poznat změna předstihu o +-5°
U máminé 120ky je vcelku fuk, jestli tam je 0°, nebo 20°, jede to furt stejně
Tak nevim, no...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
18.12.06, 11:44 |
|
|
kdoasi
Příspěvky: 212 Bydliště: Praha, Ostrava
|
Bukaj píše: U máminé 120ky je vcelku fuk, jestli tam je 0°, nebo 20°, jede to furt stejně Tak nevim, no...
U zdraveho motoru to fuk neni. 0 je moc maly predstih, 20 prilis velky, oboji ubira vykon, proto se mozna zda, ze zadny rozdil neni (jede to oboji stejne spatne).
|
18.12.06, 12:04 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Pozor, nepostrehol som rozdiel pri zmene z 0 na 9 st, rovnako nie pri zmene z 20 na 9 (či 7, už si ani nepamätám)....žiadne z 20 na 0...a áno, na tých údajných 20 to sem tam klepalo (ale tak 5 zaklopaní pri prudkom pridaní źrýchľovaní - na plný kotol - z nízkych otáčok....nikdy som sa nedostal k tomu, žeby mi v kopci klopal motor (aspoň nie s týmto Favo motorom), nechodím do kopca s plynom na podlahe a s vysokým zaradeným stupňom....plyn na podlahe mám iba pri max. akcelerácii...a vtedy nemám nízke otáčky...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
18.12.06, 18:38 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Dej tam předstih základní, toho motoru který tam máš a dej tam též i málo jetý originální rozdělovač toho typu.A bude to dobré...Ladit se ti vyplatí jen tehdy,pokud máš tak překopanej motor,že rozdíl od série rozeznáš pouhým okem,pouhým uchem .Tím myslím upravenej... A proč pochybuju?protože benzín dnes není nejlevnější
|
24.12.06, 00:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|