Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 11:58



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 vstřikování paliva MPi 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek vstřikování paliva MPi
borec mi přišel reklamovat svíčky že 3OOO km to jelo jak drak a nyní felda netáhne,

zjistil jsem že na druhém vstřiku praskla gumička a přisávalo to vzduch do sání a štvrtý vstřik se totál ucpal nějakým sajrajtem ale elektricky byl funkční že cvakal ale nestříkal,


pro všechny kdo si nevíte rady s výkonem cukaním, je dobré vytáhnout vstřikovací lištu otočit startovat a dívat se jak práší, případně vstřik vyměnit, závady na vstřiku dřív nebyly ted už se vyskytují :wink:


4.9.11, 09:28
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: vstřikování paliva MPi
No jo Miloši, se vstřikama na MPi je poslední dobou problem každou chvíli ale jakmile někomu řekneš že jeden přijde na cca 2000,- tak už na opravu sere a najednou mu nevadí že to nejede tak jak má :?

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


4.9.11, 13:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3328
Bydliště: Studénka
Příspěvek Re: vstřikování paliva MPi
mě by to třeba sralo... třeba na rencku mě sere lambda :(

_________________
VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw Obrázek


4.9.11, 20:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 17
Bydliště: doma
Příspěvek Re: vstřikování paliva MPi
Poslední dobou stojí benzin za h...o.První mi odešel vstřik na 4.valci ,teď to vypada i na 2 a 3 válec,na volnoběh to vynechává ,jinak jede dobře.Jen ranní starty jsou na 2 válce.Na LPG jede OK.Filtr benzinu vymenen,bez efektu.Jeste zkusim vycistit sitko na cerpadle (tlak?),ale to se mi nezda kdyz to jede do kopce normalne.Motor je MPI,při odpojení vstrikovace 1 a 4 valce jde znát sakra rozdíl (klepe se),ale při odpojení 2 a 3 vstrikovace jiz takovy rozdil neni.Jeste me napada zapal.lista,ma spol.trafo na 1 a 4 nebo 2 a 3 valec,ale na LPG je vse v poradku,tak nevim.Dekuji za odpovedi.


6.10.11, 20:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: vstřikování paliva MPi
LPG byva narocnejsie na stav zapalovania, takze to asi bude v tych vstrekovacoch...

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


7.10.11, 06:57
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: vstřikování paliva MPi
ja by som skôr povedal aj lišta, alebo sviečky...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


7.10.11, 09:10
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek Re: vstřikování paliva MPi
Ty závady vstřiku, dá se tomu předcházet kupováním značkového paliva?


7.10.11, 09:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: vstřikování paliva MPi
jsem toho názoru že problémy se vstřikama moc nebyly a ta doba prostě přišla je potřeba po tom jít

:wink:


7.10.11, 23:08
Profil

Příspěvky: 85
Příspěvek Re: vstřikování paliva MPi
To myslíš že je nějaká souvislost s těma biosložkama v benzínu co dříve nebyly? Nebo nějaké nekvalitní filtry paliva?


8.10.11, 07:33
Profil

Příspěvky: 17
Bydliště: doma
Příspěvek Re: vstřikování paliva MPi
Tak dneska vyřešeno.2.a 3. vstřikovač KO po výměně je to OK volnoběh je "šepot květin".Vstřikovače jsou samozřejmě z vrakáče,pro jistotu jsem je promazal WD40 a "procvakal".Je ale zvláštní že v rozpětí cca 2 měsíců odešli 3 vstřikovače. :shock:


8.10.11, 18:33
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: vstřikování paliva MPi
badopes píše:
To myslíš že je nějaká souvislost s těma biosložkama v benzínu co dříve nebyly? Nebo nějaké nekvalitní filtry paliva?


prostě čas

když si byl malej vytáhla zubařka vrtačku přišel věk a vytáhla kleště a stříkařku :wink:


8.10.11, 18:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: vstřikování paliva MPi
Podle mě to dělá benzín ale zase taky asi je potřeba přihlédnout na KM na budíku, já třeba mám na felicii 180 tis z toho 160tis s vačkou a čipem, každých 10tis new olej filtr, každých 20 new vzducháč, svíčky cca 40-50tis a palivovej každejch 60. Za tu dobu to z palivových součástí nepřežilo jen jedno palivové čerpadlo, jinak to zatím maká tak jak má, jen nechápu jednu věc, nejčastě+ji tankuju na ONO a to vždycky plnou, minimálně 2krát do měsíce a pak semtam občaš šprknu tady na OMV nebo EuroOil a musím říct že z ONA je vždycky po cca 10-15km auto jak vyměněný, šlape jak hodinky, spotřeba klesne, reaguje to na plyn a jede tak jak má v podstatě jako za mlada, ale jakmile tankuju tady u nás na těch dvou tak to stojí pěkně za ho**o a to auto jede asi tak jako když v něm sedí 5 lidí.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


11.12.11, 09:54
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: vstřikování paliva MPi
benzín bych řekl že nefachá jak má

měl jsem formana a staral se o něj poctivě do 34O.OOO km, měl i původní spojku!
za ty tisíce kilometrů si moc nepamatuji že bych šteloval ventily jen kontroloval,

v poslední době jsem narazil i můj kamoš beli u formanů že byly ventily bez vůle, a třeba auto chytlo a zdechlo, netahlo cukalo,

bezolovnatý benál asi fachčí tak že se ventily zaklepávají jak u LPG :wink:


11.12.11, 10:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: vstřikování paliva MPi
Kristensen píše:
Podle mě to dělá benzín ale zase taky asi je potřeba přihlédnout na KM na budíku, já třeba mám na felicii 180 tis z toho 160tis s vačkou a čipem, každých 10tis new olej filtr, každých 20 new vzducháč, svíčky cca 40-50tis a palivovej každejch 60. Za tu dobu to z palivových součástí nepřežilo jen jedno palivové čerpadlo, jinak to zatím maká tak jak má, jen nechápu jednu věc, nejčastě+ji tankuju na ONO a to vždycky plnou, minimálně 2krát do měsíce a pak semtam občaš šprknu tady na OMV nebo EuroOil a musím říct že z ONA je vždycky po cca 10-15km auto jak vyměněný, šlape jak hodinky, spotřeba klesne, reaguje to na plyn a jede tak jak má v podstatě jako za mlada, ale jakmile tankuju tady u nás na těch dvou tak to stojí pěkně za ho**o a to auto jede asi tak jako když v něm sedí 5 lidí.

no vidis....a unas kazdej drzkuje, ze ONO stoji zahovno :lol: kdyz to tak vezmu, tak 99% myho tankovani je na ONU a nikdy jsem nemel problem s cukanim, nedrzenim volnobehu, netahnutim atd...kde to ti ostatni sulini berou, to mi nejak nejde do hlavy :D

musim rict, ze jsem jednou natankoval jeste do feldy pul nadrze na Benzine a zacala mi cukat :lol: a OMV naftu radsi vubec nehodnotim :) videl jsem v praci OII jezdenou jen na OMV naftu a to, co plavalo kolem palivovyho filtru bych nenalil ani do wartburka D:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


11.12.11, 11:13
Profil ICQ

Příspěvky: 121
Bydliště: Dražovice, okres Vyškov
Příspěvek Re: vstřikování paliva MPi
Prosím o radu... Domnívám se že vstřiky...

Rani starty tedka mirne pod nulou napoprvy ae preodleva cca 3-5sekund (drzim klicek). Jizda pod plynem ok. a Ted provozni teplota jedu s kvaltem z kopca, porjedu zatackou pribrzdim a davam 3ku (cca 1800 rpm) mirne pridam plyn a auto se začne klepat, cuka a absolutne bez vykonu skoro. Az podradim na 2 a vyzenu to přes 3000rpm tak se to spravy.
Kdyz parkuju u baraku tak dojedu, zacouvam a po seslapnuti spojky po couvanim chce chcipnout otacky spadnou cca 200rpm a pak se hned stabilizujou 800rpm... behem jizdy pri vyrazeni ik dojeti semaforu tak otakcky parkrat litnou mezi 600-1200rpm.

FElicie 1.3 mpi (vicebod), nejto 120 000, r.v.96, svicky meneny cca pri 108 000 klapka v te dobe taky cistena. palyvovej filtr menen taky pri 108 + novy gufera na ventilech. Posledni 3 nadrze tankovano jen u Shell.
Jen dodam ze cca 3x jsem jel s polovicni nadrz i ethanolu tak jestli to pomuze. Dik za odpovedi a rady


30.10.12, 18:37
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 69 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz