Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 00:54



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 sportvní filtr 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek sportvní filtr
nechapu proc tam dava origo kdyz tam ma ten sportovní (v tom originálním "deklu na filtr" má jeste original a to se mi zdá zbytecný
Obrázek

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


11.12.06, 19:02
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
origo filtr tam stopro nebude :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


11.12.06, 19:15
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 322
Příspěvek 
A má to nějakej smysl na motor s karburátorem to zbastlit takhle? neni lepší prsknout tam filtr na karbec a udělat přívod vzduchu?

_________________
Škoda favorit 136LS 50kw - prodáno
Citroen saxo VTS 1,6 16v 88kw+ 900kg Schořelo :(
Audi A4 B5 1,8T :)


11.12.06, 19:37
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Ritchma píše:
A má to nějakej smysl na motor s karburátorem to zbastlit takhle? neni lepší prsknout tam filtr na karbec a udělat přívod vzduchu?


řek bych že takhle je to dobře kvuli sání studenýho vzduchu

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


11.12.06, 19:44
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Myslím, že je to totálně k ničemu, když už, tak nejlepší je koupit sportovní vložku, se shodným tvarem původního filtru a dát jí tam, kam patří... ono tam zase tolik vzduchu neproudí, aby to mohlo mít nějakej extra vliv...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


11.12.06, 20:06
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
ted koukám on tam má opancéřovaný hadice :shock:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


11.12.06, 20:16
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 554
Bydliště: Smiřice
Příspěvek 
No co já jsem slišel o sportovním filtru. Pan Fidler co staví sportovní motory do vrchu a závodní motory na hasičské závod, vzhledem k tomu že nám dává zrovna závodní motor do hasičské stříkačky do kupy o obsahu 1800ccm s točivým momentem 200Nm z puvodních 1430ccm :P. Tak jsem se ho ptal jestli dát na ten motor sport filtr, bylo mi řečeno že je to zbytečné pokud ten motor netočí 9000ot/min a víc!! tak to nemá význam. Neříkám že se tento motor nedá vytočit, bez problémů :twisted: jenže motor do hasičských stříkaček musejí mít nejvyší výkon při nízkých otáčkách těchto 200Nm má už od 1000ot/min protože jdeální otáčky čerpadla je od 3200-4100ot/min. Samozřejmně u motorů do vrchu v autě je princip uplně jiný tam se sportovní filtr osvědčí. Jo jen tak pro info. ten motor nás bude stát 70 000 Kč + spasování čerpadla 25 000 Kč :shock:

_________________
Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/


11.12.06, 20:44
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Tuningová stříkačka :)

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


11.12.06, 21:13
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 709
Bydliště: Milovice
Příspěvek 
David píše:
No co já jsem slišel o sportovním filtru. Pan Fidler co staví sportovní motory do vrchu a závodní motory na hasičské závod, vzhledem k tomu že nám dává zrovna závodní motor do hasičské stříkačky do kupy o obsahu 1800ccm s točivým momentem 200Nm z puvodních 1430ccm :P. Tak jsem se ho ptal jestli dát na ten motor sport filtr, bylo mi řečeno že je to zbytečné pokud ten motor netočí 9000ot/min a víc!! tak to nemá význam. Neříkám že se tento motor nedá vytočit, bez problémů :twisted: jenže motor do hasičských stříkaček musejí mít nejvyší výkon při nízkých otáčkách těchto 200Nm má už od 1000ot/min protože jdeální otáčky čerpadla je od 3200-4100ot/min. Samozřejmně u motorů do vrchu v autě je princip uplně jiný tam se sportovní filtr osvědčí. Jo jen tak pro info. ten motor nás bude stát 70 000 Kč + spasování čerpadla 25 000 Kč :shock:


Sportovní filtry sou dobré pro lepší přísun vzduchu.Třeba když mu při rozjezdu šlápneš plnej tak nemá problém s přísunem vzduchu.Sportovní filtry mají menší odpor proudění vzduchu....Můžu potvrdit...mám čtyři...... :D

http://mujweb.cz/www/romanheller/37.%20 ... JPG?r=1223


11.12.06, 23:25
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
...ale co má menší odpor vzduchu, to taky propustí víc bordelu, nebo by to muselo mít ohromnou plochu, aby to při stejné filtrační schopnosti propouštělo víc vzduchu :roll:
Prostě vše má své pro i proti... :)

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


11.12.06, 23:33
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 709
Bydliště: Milovice
Příspěvek 
Bukaj píše:
...ale co má menší odpor vzduchu, to taky propustí víc bordelu, nebo by to muselo mít ohromnou plochu, aby to při stejné filtrační schopnosti propouštělo víc vzduchu :roll:
Prostě vše má své pro i proti... :)



Nevím ale na ty filtry už mám najeto kolem 60 000km a pravidelně čistil určeným připravkem od kn a nemůžu si stěžovat..... :D


11.12.06, 23:38
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 322
Příspěvek 
Samozřejmě že když se jenom nahradí ten airbox filtrem tak je to na ho**o. Já si to představuju tak že mezi karbec a filtr dát nějakej plech kterej by to odstínil a nějakou hadicí k němu přivést studenej vzduch, nejlíp otvorem vyřezanym do příčky mezi světlama. Třeba já to mam na saxu takhle, maj to tak i saxa co jezdili cup takže to špatně nebude -
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_gallery_item&type=garage_mod&image_id=9
na fávu to takhle asi určitě nepůjde, ale už mam přesnou představu jak to udělám :D

_________________
Škoda favorit 136LS 50kw - prodáno
Citroen saxo VTS 1,6 16v 88kw+ 900kg Schořelo :(
Audi A4 B5 1,8T :)


12.12.06, 08:49
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Tak proste dajte preč vzduchový filter a je to. Prísun vzduch + nečistoty majú volnú cestu :twisted:

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


12.12.06, 14:15
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
to bych nahodil na karbec alespon silonku :-)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


12.12.06, 14:35
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 322
Příspěvek 
Ale prd, prostě by to chtělo ideálně karbonovou desku prdnout jí mezi filtr a karbec na odstínění, případně nějakej plech a takovym tim husym krkem od digestoře přivést vzduch od masky (skrz udělnou díru ) k filtru, ideálně buď velkej průměr nebo dvě vedle sebe. Já nikomu co mam pod kapotou ukazovat nebudu, takže to tam může bejt klidně plně účelný a ne nějakym způsobem hezký.

_________________
Škoda favorit 136LS 50kw - prodáno
Citroen saxo VTS 1,6 16v 88kw+ 900kg Schořelo :(
Audi A4 B5 1,8T :)


12.12.06, 14:49
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz