Autor |
Zpráva |
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
sportvní filtr
nechapu proc tam dava origo kdyz tam ma ten sportovní (v tom originálním "deklu na filtr" má jeste original a to se mi zdá zbytecný
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
11.12.06, 19:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
origo filtr tam stopro nebude
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
11.12.06, 19:15 |
|
|
Ritchma
Příspěvky: 322
|
A má to nějakej smysl na motor s karburátorem to zbastlit takhle? neni lepší prsknout tam filtr na karbec a udělat přívod vzduchu?
_________________ Škoda favorit 136LS 50kw - prodáno
Citroen saxo VTS 1,6 16v 88kw+ 900kg Schořelo
Audi A4 B5 1,8T
|
11.12.06, 19:37 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Ritchma píše: A má to nějakej smysl na motor s karburátorem to zbastlit takhle? neni lepší prsknout tam filtr na karbec a udělat přívod vzduchu?
řek bych že takhle je to dobře kvuli sání studenýho vzduchu
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
11.12.06, 19:44 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Myslím, že je to totálně k ničemu, když už, tak nejlepší je koupit sportovní vložku, se shodným tvarem původního filtru a dát jí tam, kam patří... ono tam zase tolik vzduchu neproudí, aby to mohlo mít nějakej extra vliv...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
11.12.06, 20:06 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
ted koukám on tam má opancéřovaný hadice
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
11.12.06, 20:16 |
|
|
David
Příspěvky: 554 Bydliště: Smiřice
|
No co já jsem slišel o sportovním filtru. Pan Fidler co staví sportovní motory do vrchu a závodní motory na hasičské závod, vzhledem k tomu že nám dává zrovna závodní motor do hasičské stříkačky do kupy o obsahu 1800ccm s točivým momentem 200Nm z puvodních 1430ccm . Tak jsem se ho ptal jestli dát na ten motor sport filtr, bylo mi řečeno že je to zbytečné pokud ten motor netočí 9000ot/min a víc!! tak to nemá význam. Neříkám že se tento motor nedá vytočit, bez problémů jenže motor do hasičských stříkaček musejí mít nejvyší výkon při nízkých otáčkách těchto 200Nm má už od 1000ot/min protože jdeální otáčky čerpadla je od 3200-4100ot/min. Samozřejmně u motorů do vrchu v autě je princip uplně jiný tam se sportovní filtr osvědčí. Jo jen tak pro info. ten motor nás bude stát 70 000 Kč + spasování čerpadla 25 000 Kč
_________________ Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/
|
11.12.06, 20:44 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Tuningová stříkačka
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
11.12.06, 21:13 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
David píše: No co já jsem slišel o sportovním filtru. Pan Fidler co staví sportovní motory do vrchu a závodní motory na hasičské závod, vzhledem k tomu že nám dává zrovna závodní motor do hasičské stříkačky do kupy o obsahu 1800ccm s točivým momentem 200Nm z puvodních 1430ccm . Tak jsem se ho ptal jestli dát na ten motor sport filtr, bylo mi řečeno že je to zbytečné pokud ten motor netočí 9000ot/min a víc!! tak to nemá význam. Neříkám že se tento motor nedá vytočit, bez problémů jenže motor do hasičských stříkaček musejí mít nejvyší výkon při nízkých otáčkách těchto 200Nm má už od 1000ot/min protože jdeální otáčky čerpadla je od 3200-4100ot/min. Samozřejmně u motorů do vrchu v autě je princip uplně jiný tam se sportovní filtr osvědčí. Jo jen tak pro info. ten motor nás bude stát 70 000 Kč + spasování čerpadla 25 000 Kč
Sportovní filtry sou dobré pro lepší přísun vzduchu.Třeba když mu při rozjezdu šlápneš plnej tak nemá problém s přísunem vzduchu.Sportovní filtry mají menší odpor proudění vzduchu....Můžu potvrdit...mám čtyři......
http://mujweb.cz/www/romanheller/37.%20 ... JPG?r=1223
|
11.12.06, 23:25 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
...ale co má menší odpor vzduchu, to taky propustí víc bordelu, nebo by to muselo mít ohromnou plochu, aby to při stejné filtrační schopnosti propouštělo víc vzduchu
Prostě vše má své pro i proti...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
11.12.06, 23:33 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
Bukaj píše: ...ale co má menší odpor vzduchu, to taky propustí víc bordelu, nebo by to muselo mít ohromnou plochu, aby to při stejné filtrační schopnosti propouštělo víc vzduchu Prostě vše má své pro i proti...
Nevím ale na ty filtry už mám najeto kolem 60 000km a pravidelně čistil určeným připravkem od kn a nemůžu si stěžovat.....
|
11.12.06, 23:38 |
|
|
Ritchma
Příspěvky: 322
|
Samozřejmě že když se jenom nahradí ten airbox filtrem tak je to na ho**o. Já si to představuju tak že mezi karbec a filtr dát nějakej plech kterej by to odstínil a nějakou hadicí k němu přivést studenej vzduch, nejlíp otvorem vyřezanym do příčky mezi světlama. Třeba já to mam na saxu takhle, maj to tak i saxa co jezdili cup takže to špatně nebude -
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_gallery_item&type=garage_mod&image_id=9
na fávu to takhle asi určitě nepůjde, ale už mam přesnou představu jak to udělám
_________________ Škoda favorit 136LS 50kw - prodáno
Citroen saxo VTS 1,6 16v 88kw+ 900kg Schořelo
Audi A4 B5 1,8T
|
12.12.06, 08:49 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Tak proste dajte preč vzduchový filter a je to. Prísun vzduch + nečistoty majú volnú cestu
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
12.12.06, 14:15 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
to bych nahodil na karbec alespon silonku
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
12.12.06, 14:35 |
|
|
Ritchma
Příspěvky: 322
|
Ale prd, prostě by to chtělo ideálně karbonovou desku prdnout jí mezi filtr a karbec na odstínění, případně nějakej plech a takovym tim husym krkem od digestoře přivést vzduch od masky (skrz udělnou díru ) k filtru, ideálně buď velkej průměr nebo dvě vedle sebe. Já nikomu co mam pod kapotou ukazovat nebudu, takže to tam může bejt klidně plně účelný a ne nějakym způsobem hezký.
_________________ Škoda favorit 136LS 50kw - prodáno
Citroen saxo VTS 1,6 16v 88kw+ 900kg Schořelo
Audi A4 B5 1,8T
|
12.12.06, 14:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|