Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 19:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Seřízení karburátoru Škoda 120 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 50
Bydliště: Vsetín
Příspěvek Seřízení karburátoru Škoda 120
Na mojí Škoda 120 L r.v.98 jsem seridil karburator na zakladni nastaveni - v knížce napsano 4x180° na vzduch a 5x180° na volnoběžný šroub.. Ale ted totálně nedržívolnoběh a zdechne. Tož sa chcu optat, jestli pomuze si pohrát s volnoběžnym sroubkem, protože před seřízením jsem s ním točil a vubec nic se na volnoběhu nezměnilo :cry: . Nemuze to byt tim ze to nekde nasava falesny vzduch ?? ... :idea:


28.6.07, 12:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 286
Bydliště: ČR
Příspěvek 
A v dalším odstavci v té knížce je napsáno, že se motor seřizuje zásadně napojený na analyzátor výfukových plynů, že? To natočení šroubků je pouze orientační, podle stavu opotřebení karburátorů se bude měnit. Funguje el. mag. ventil?


28.6.07, 13:54
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Buď falešný vzduch, nebo upchatá nějaká tryska, nebo v čudu těsnění šroubku - o kroužek...

P.S.: Já chci š 120L r.v. 98 !!! :D

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


28.6.07, 15:43
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek Re: Seřízení karburátoru Škoda 120
Luke píše:
Na mojí Škoda 120 L r.v.98 jsem seridil karburator na zakladni nastaveni - v knížce napsano 4x180° na vzduch a 5x180° na volnoběžný šroub.. Ale ted totálně nedržívolnoběh a zdechne. Tož sa chcu optat, jestli pomuze si pohrát s volnoběžnym sroubkem, protože před seřízením jsem s ním točil a vubec nic se na volnoběhu nezměnilo :cry: . Nemuze to byt tim ze to nekde nasava falesny vzduch ?? ... :idea:
pokud je to sedr s elektromagnetem tak bych hledal chybu v magnetu!


28.6.07, 17:18
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 50
Bydliště: Vsetín
Příspěvek 
Sem se splet v tem roku vyroby :-) je to r.v. 88 :D . Když odpojím drát od elektromagnetu tak otačky nedzží už vubec hned to zdechne, a jak ho zapojim je poznat ze funguje a trocha drzi volnobeh uz... A pri zapnuti klicku ckvaka.. Zjistitl jsem ze nebylo tesneni pod syticem, sem ho tam dal a už je to lepči :roll: . Tak uvidime jestli se to nezhorší .. jeste napisu jak to projedu..

_________________
Renault 21, 2.2 GTX, phase 2, LPG, 8l/100km (LPG)
----
Zháňka Toyoty Supry MKIII Turbo Targa; r.v. 1991 ; 3000 ccm ; swap engine z MK4 - 235 kW


28.6.07, 17:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Luke píše:
Sem se splet v tem roku vyroby :-) je to r.v. 88 :D . Když odpojím drát od elektromagnetu tak otačky nedzží už vubec hned to zdechne, a jak ho zapojim je poznat ze funguje a trocha drzi volnobeh uz... A pri zapnuti klicku ckvaka.. Zjistitl jsem ze nebylo tesneni pod syticem, sem ho tam dal a už je to lepči :roll: . Tak uvidime jestli se to nezhorší .. jeste napisu jak to projedu..
ono zkus vyčistit svíčky to taky delá dost a dyžtak to došteluj jak to bude zahřátý


28.6.07, 18:30
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ako si sám podotkol, môže to niekde jemne prisávať falošný vzduch a potom je základné nastavenie mimo...skús takto - povol skrutku príd. voľnobehu (tú väčšiu) viac a potom povol aj bohatosť viac (ten menší) - kľudne aj o 4x 360 stupňov od zatiahnutia - potom by mal motor držať otáčky...pomaly zaťahuj bohatosť a keď začnú citeľne klesať otáčky povol bohatosť o cca 1/2 otáčky a potom dolaď otáčky veľkou skrotkou príd. voľnobehu...

...ale s najväčšou pravdepodobnosťou Ti to ozaj prisába fal. vzduch - checkni víko karbecu a hadicu posilovača...

...môže byť aj tá pripchatá tryska, môže byť všeličo teoreticky...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


28.6.07, 19:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Ještě můžou být špatně nastavené škrtící klapky.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


28.6.07, 20:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Luke píše:
Sem se splet v tem roku vyroby :-) je to r.v. 88 :D . Když odpojím drát od elektromagnetu tak otačky nedzží už vubec hned to zdechne, a jak ho zapojim je poznat ze funguje a trocha drzi volnobeh uz... A pri zapnuti klicku ckvaka.. Zjistitl jsem ze nebylo tesneni pod syticem, sem ho tam dal a už je to lepči :roll: . Tak uvidime jestli se to nezhorší .. jeste napisu jak to projedu..


Jaký těsnění pod sytičem? Sytič žádné těsnění nemá... :shock:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


29.6.07, 09:04
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 50
Bydliště: Vsetín
Příspěvek 
Bukaj píše:
Luke píše:
Sem se splet v tem roku vyroby :-) je to r.v. 88 :D . Když odpojím drát od elektromagnetu tak otačky nedzží už vubec hned to zdechne, a jak ho zapojim je poznat ze funguje a trocha drzi volnobeh uz... A pri zapnuti klicku ckvaka.. Zjistitl jsem ze nebylo tesneni pod syticem, sem ho tam dal a už je to lepči :roll: . Tak uvidime jestli se to nezhorší .. jeste napisu jak to projedu..


Jaký těsnění pod sytičem? Sytič žádné těsnění nemá... :shock:

No nevím jestli sem to nazval dobře :roll: .. ze předu karburátoru to patří na to se šroubuje lanko od táhla sytiče... a pod tím právě má být papírové těsnění.

_________________
Renault 21, 2.2 GTX, phase 2, LPG, 8l/100km (LPG)
----
Zháňka Toyoty Supry MKIII Turbo Targa; r.v. 1991 ; 3000 ccm ; swap engine z MK4 - 235 kW


29.6.07, 14:53
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ja sem tam tesneni nikdy nevidel ani nedaval :shock:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


29.6.07, 15:03
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek Re: Seřízení karburátoru Škoda 120
Luke píše:
Na mojí Škoda 120 L r.v.98 jsem seridil karburator na zakladni nastaveni - v knížce napsano 4x180° na vzduch a 5x180° na volnoběžný šroub.. Ale ted totálně nedržívolnoběh a zdechne. Tož sa chcu optat, jestli pomuze si pohrát s volnoběžnym sroubkem, protože před seřízením jsem s ním točil a vubec nic se na volnoběhu nezměnilo :cry: . Nemuze to byt tim ze to nekde nasava falesny vzduch ?? ... :idea:
a co tam liješ za benzín to mně dělá dyž tam naliju natural tak mi to nedrží volnobjeh aj kámošovy na maluchu


29.6.07, 19:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 50
Bydliště: Vsetín
Příspěvek 
Special 91

_________________
Renault 21, 2.2 GTX, phase 2, LPG, 8l/100km (LPG)
----
Zháňka Toyoty Supry MKIII Turbo Targa; r.v. 1991 ; 3000 ccm ; swap engine z MK4 - 235 kW


30.6.07, 09:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Luke píše:
Bukaj píše:
Luke píše:
Sem se splet v tem roku vyroby :-) je to r.v. 88 :D . Když odpojím drát od elektromagnetu tak otačky nedzží už vubec hned to zdechne, a jak ho zapojim je poznat ze funguje a trocha drzi volnobeh uz... A pri zapnuti klicku ckvaka.. Zjistitl jsem ze nebylo tesneni pod syticem, sem ho tam dal a už je to lepči :roll: . Tak uvidime jestli se to nezhorší .. jeste napisu jak to projedu..


Jaký těsnění pod sytičem? Sytič žádné těsnění nemá... :shock:

No nevím jestli sem to nazval dobře :roll: .. ze předu karburátoru to patří na to se šroubuje lanko od táhla sytiče... a pod tím právě má být papírové těsnění.


Nemá tam být :wink: Nikdy se ani nedávalo.

Měly ho tam sice MB a 100/110 ale na dvoukomorovym EDSR/SEDR nikdy nebylo :roll:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


30.6.07, 09:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 50
Bydliště: Vsetín
Příspěvek 
Šemik píše:
Luke píše:
Bukaj píše:
Luke píše:
Sem se splet v tem roku vyroby :-) je to r.v. 88 :D . Když odpojím drát od elektromagnetu tak otačky nedzží už vubec hned to zdechne, a jak ho zapojim je poznat ze funguje a trocha drzi volnobeh uz... A pri zapnuti klicku ckvaka.. Zjistitl jsem ze nebylo tesneni pod syticem, sem ho tam dal a už je to lepči :roll: . Tak uvidime jestli se to nezhorší .. jeste napisu jak to projedu..


Jaký těsnění pod sytičem? Sytič žádné těsnění nemá... :shock:

No nevím jestli sem to nazval dobře :roll: .. ze předu karburátoru to patří na to se šroubuje lanko od táhla sytiče... a pod tím právě má být papírové těsnění.


Nemá tam být :wink: Nikdy se ani nedávalo.

Měly ho tam sice MB a 100/110 ale na dvoukomorovym EDSR/SEDR nikdy nebylo :roll:

:roll: Tak jakto že ho koupil puvodni majitel a dostal jsem ho k nahradnim dilum :wink: :D Tož nevím třeba sa mu to tam přimichalo nejak 8)

_________________
Renault 21, 2.2 GTX, phase 2, LPG, 8l/100km (LPG)
----
Zháňka Toyoty Supry MKIII Turbo Targa; r.v. 1991 ; 3000 ccm ; swap engine z MK4 - 235 kW


30.6.07, 19:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz