Autor |
Zpráva |
Luke
Příspěvky: 50 Bydliště: Vsetín
|
Seřízení karburátoru Škoda 120
Na mojí Škoda 120 L r.v.98 jsem seridil karburator na zakladni nastaveni - v knížce napsano 4x180° na vzduch a 5x180° na volnoběžný šroub.. Ale ted totálně nedržívolnoběh a zdechne. Tož sa chcu optat, jestli pomuze si pohrát s volnoběžnym sroubkem, protože před seřízením jsem s ním točil a vubec nic se na volnoběhu nezměnilo . Nemuze to byt tim ze to nekde nasava falesny vzduch ?? ...
|
28.6.07, 12:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Luboš
Příspěvky: 286 Bydliště: ČR
|
A v dalším odstavci v té knížce je napsáno, že se motor seřizuje zásadně napojený na analyzátor výfukových plynů, že? To natočení šroubků je pouze orientační, podle stavu opotřebení karburátorů se bude měnit. Funguje el. mag. ventil?
|
28.6.07, 13:54 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Buď falešný vzduch, nebo upchatá nějaká tryska, nebo v čudu těsnění šroubku - o kroužek...
P.S.: Já chci š 120L r.v. 98 !!!
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
28.6.07, 15:43 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Re: Seřízení karburátoru Škoda 120
Luke píše: Na mojí Škoda 120 L r.v.98 jsem seridil karburator na zakladni nastaveni - v knížce napsano 4x180° na vzduch a 5x180° na volnoběžný šroub.. Ale ted totálně nedržívolnoběh a zdechne. Tož sa chcu optat, jestli pomuze si pohrát s volnoběžnym sroubkem, protože před seřízením jsem s ním točil a vubec nic se na volnoběhu nezměnilo . Nemuze to byt tim ze to nekde nasava falesny vzduch ?? ... pokud je to sedr s elektromagnetem tak bych hledal chybu v magnetu!
|
28.6.07, 17:18 |
|
|
Luke
Příspěvky: 50 Bydliště: Vsetín
|
Sem se splet v tem roku vyroby je to r.v. 88 . Když odpojím drát od elektromagnetu tak otačky nedzží už vubec hned to zdechne, a jak ho zapojim je poznat ze funguje a trocha drzi volnobeh uz... A pri zapnuti klicku ckvaka.. Zjistitl jsem ze nebylo tesneni pod syticem, sem ho tam dal a už je to lepči . Tak uvidime jestli se to nezhorší .. jeste napisu jak to projedu..
_________________ Renault 21, 2.2 GTX, phase 2, LPG, 8l/100km (LPG)
----
Zháňka Toyoty Supry MKIII Turbo Targa; r.v. 1991 ; 3000 ccm ; swap engine z MK4 - 235 kW
|
28.6.07, 17:23 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Luke píše: Sem se splet v tem roku vyroby je to r.v. 88 . Když odpojím drát od elektromagnetu tak otačky nedzží už vubec hned to zdechne, a jak ho zapojim je poznat ze funguje a trocha drzi volnobeh uz... A pri zapnuti klicku ckvaka.. Zjistitl jsem ze nebylo tesneni pod syticem, sem ho tam dal a už je to lepči . Tak uvidime jestli se to nezhorší .. jeste napisu jak to projedu.. ono zkus vyčistit svíčky to taky delá dost a dyžtak to došteluj jak to bude zahřátý
|
28.6.07, 18:30 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ako si sám podotkol, môže to niekde jemne prisávať falošný vzduch a potom je základné nastavenie mimo...skús takto - povol skrutku príd. voľnobehu (tú väčšiu) viac a potom povol aj bohatosť viac (ten menší) - kľudne aj o 4x 360 stupňov od zatiahnutia - potom by mal motor držať otáčky...pomaly zaťahuj bohatosť a keď začnú citeľne klesať otáčky povol bohatosť o cca 1/2 otáčky a potom dolaď otáčky veľkou skrotkou príd. voľnobehu...
...ale s najväčšou pravdepodobnosťou Ti to ozaj prisába fal. vzduch - checkni víko karbecu a hadicu posilovača...
...môže byť aj tá pripchatá tryska, môže byť všeličo teoreticky...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
28.6.07, 19:54 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Ještě můžou být špatně nastavené škrtící klapky.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
28.6.07, 20:28 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Luke píše: Sem se splet v tem roku vyroby je to r.v. 88 . Když odpojím drát od elektromagnetu tak otačky nedzží už vubec hned to zdechne, a jak ho zapojim je poznat ze funguje a trocha drzi volnobeh uz... A pri zapnuti klicku ckvaka.. Zjistitl jsem ze nebylo tesneni pod syticem, sem ho tam dal a už je to lepči . Tak uvidime jestli se to nezhorší .. jeste napisu jak to projedu..
Jaký těsnění pod sytičem? Sytič žádné těsnění nemá...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
29.6.07, 09:04 |
|
|
Luke
Příspěvky: 50 Bydliště: Vsetín
|
Bukaj píše: Luke píše: Sem se splet v tem roku vyroby je to r.v. 88 . Když odpojím drát od elektromagnetu tak otačky nedzží už vubec hned to zdechne, a jak ho zapojim je poznat ze funguje a trocha drzi volnobeh uz... A pri zapnuti klicku ckvaka.. Zjistitl jsem ze nebylo tesneni pod syticem, sem ho tam dal a už je to lepči . Tak uvidime jestli se to nezhorší .. jeste napisu jak to projedu.. Jaký těsnění pod sytičem? Sytič žádné těsnění nemá...
No nevím jestli sem to nazval dobře .. ze předu karburátoru to patří na to se šroubuje lanko od táhla sytiče... a pod tím právě má být papírové těsnění.
_________________ Renault 21, 2.2 GTX, phase 2, LPG, 8l/100km (LPG)
----
Zháňka Toyoty Supry MKIII Turbo Targa; r.v. 1991 ; 3000 ccm ; swap engine z MK4 - 235 kW
|
29.6.07, 14:53 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ja sem tam tesneni nikdy nevidel ani nedaval
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
29.6.07, 15:03 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Re: Seřízení karburátoru Škoda 120
Luke píše: Na mojí Škoda 120 L r.v.98 jsem seridil karburator na zakladni nastaveni - v knížce napsano 4x180° na vzduch a 5x180° na volnoběžný šroub.. Ale ted totálně nedržívolnoběh a zdechne. Tož sa chcu optat, jestli pomuze si pohrát s volnoběžnym sroubkem, protože před seřízením jsem s ním točil a vubec nic se na volnoběhu nezměnilo . Nemuze to byt tim ze to nekde nasava falesny vzduch ?? ... a co tam liješ za benzín to mně dělá dyž tam naliju natural tak mi to nedrží volnobjeh aj kámošovy na maluchu
|
29.6.07, 19:32 |
|
|
Luke
Příspěvky: 50 Bydliště: Vsetín
|
Special 91
_________________ Renault 21, 2.2 GTX, phase 2, LPG, 8l/100km (LPG)
----
Zháňka Toyoty Supry MKIII Turbo Targa; r.v. 1991 ; 3000 ccm ; swap engine z MK4 - 235 kW
|
30.6.07, 09:01 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Luke píše: Bukaj píše: Luke píše: Sem se splet v tem roku vyroby je to r.v. 88 . Když odpojím drát od elektromagnetu tak otačky nedzží už vubec hned to zdechne, a jak ho zapojim je poznat ze funguje a trocha drzi volnobeh uz... A pri zapnuti klicku ckvaka.. Zjistitl jsem ze nebylo tesneni pod syticem, sem ho tam dal a už je to lepči . Tak uvidime jestli se to nezhorší .. jeste napisu jak to projedu.. Jaký těsnění pod sytičem? Sytič žádné těsnění nemá... No nevím jestli sem to nazval dobře .. ze předu karburátoru to patří na to se šroubuje lanko od táhla sytiče... a pod tím právě má být papírové těsnění.
Nemá tam být Nikdy se ani nedávalo.
Měly ho tam sice MB a 100/110 ale na dvoukomorovym EDSR/SEDR nikdy nebylo
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
30.6.07, 09:59 |
|
|
Luke
Příspěvky: 50 Bydliště: Vsetín
|
Šemik píše: Luke píše: Bukaj píše: Luke píše: Sem se splet v tem roku vyroby je to r.v. 88 . Když odpojím drát od elektromagnetu tak otačky nedzží už vubec hned to zdechne, a jak ho zapojim je poznat ze funguje a trocha drzi volnobeh uz... A pri zapnuti klicku ckvaka.. Zjistitl jsem ze nebylo tesneni pod syticem, sem ho tam dal a už je to lepči . Tak uvidime jestli se to nezhorší .. jeste napisu jak to projedu.. Jaký těsnění pod sytičem? Sytič žádné těsnění nemá... No nevím jestli sem to nazval dobře .. ze předu karburátoru to patří na to se šroubuje lanko od táhla sytiče... a pod tím právě má být papírové těsnění. Nemá tam být Nikdy se ani nedávalo. Měly ho tam sice MB a 100/110 ale na dvoukomorovym EDSR/SEDR nikdy nebylo
Tak jakto že ho koupil puvodni majitel a dostal jsem ho k nahradnim dilum Tož nevím třeba sa mu to tam přimichalo nejak
_________________ Renault 21, 2.2 GTX, phase 2, LPG, 8l/100km (LPG)
----
Zháňka Toyoty Supry MKIII Turbo Targa; r.v. 1991 ; 3000 ccm ; swap engine z MK4 - 235 kW
|
30.6.07, 19:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|