|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Autor |
Zpráva |
dejvids75
Příspěvky: 2
|
Ac pumpa Favorit
Našel jsem tady debaty o záměně ac pumpy s páčkou za ac pumpu bez páčky. pochopil jsem,že vždycky o šlo motor Favorit a karburátor LEKR. Jsem si vědom,že záměna není problém. Chtěl bych namontovat bez páčkovou ac pumpu s tím ,že bude připojena na karburátor SEDR. Nikde jse mi zatím nepodařilo zjistit jaký tlak paliva je na výstupu z ac pumpy (bezpáčkové). A pokud je větší než u starších typů ac pump,tak jestli nenastane problém s funčností plováku v plovákové komoře na SEDRu. Nemáte někdo s tímhle někdo zkušednost?
|
18.11.17, 17:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Ac pumpa Favorit
Pokud jsou obě pumpy určený pro karburátor, je jedno s jakým karburátorem jsou spřažený. Bude to fungovat, neřeš...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
18.11.17, 21:18 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Ac pumpa Favorit
Asi tak nejak....
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
19.11.17, 19:20 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: Ac pumpa Favorit
Já bych to zas až tak růžově neviděl. Tahle bezpáčková pumpa tlak drží vskutku statečně, což u standartního SEDRu, vzhledem k trvale uvolněným a netěsnícím hadičníkům pro hadici paliva není až taková výhoda Pokud bys tohle předělal na lepší konstrukci, pak by se o tom dalo uvažovat. Stejně bych ale jehlovému ventilu nestěžoval život a udělal obtok, osvědčilo se mi z víka karburátoru demontovat víčko s filtrem paliva a na jeho místo instalovat hadičník z originálního hlavního brzdového či spojkového válce, do kterého jsem zaklepnul volnoběžnou 50 trysku z karburátoru a hadicí spojil s tankovacím hrdlem. Výborně to do sebe pasuje, domnívám se, že jehlovému ventilu se tím znatelně ulehčí a zároveň to stačí krmit i nestandartní motor v nestandartním režimu. U Favoritu rovněž není tlak pumpy přiváděn k jehlovému ventilu přímo. Jinak ještě si dovolím jeden poznatek z praxe, tahle pumpa je u SEDRu k ničemu, víckrát bych jí do Š742 (o které se zde, předpokládám, celou dobu bavíme) nikdy nepoužil. Za jízdy je to jedno, ale problém je po delším stání. U tohohle karburátoru se plováková komora ochotně odpaří a než se to celý znovu zalije a funguje, trvá to dost dlouho na to, aby už trochu znalému člověku začalo být líto startéru. Pokud Tě nebaví ručně čerpat palivo, nabízí se dvě jiné možnosti. První z nich je elektrická pumpa (vzhledem ke kvalitě dnešních výrobků bych spíše nebral) nebo realizovat jednoduchou, ale geniální a zcela spolehlivou úpravu originální pumpy - z prostoru mezi předními sedačkami vést bowden se strunou k pumpě a pačku ručního čerpání ovládát vzdáleně z kabiny
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
20.11.17, 20:29 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: Ac pumpa Favorit
Ja mam v rapidovi favo pumpu bez packy (hlavne preto ze jedina bola kedysi poruke) a funguje to v poriadku. To ze kazdy start (par krat do roka) dlho trva mi az tak nevadi, proste starter namota olej, benzin a az je vsetko ok tak motor chyti
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
21.11.17, 10:46 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: Ac pumpa Favorit
ještě lze použít favorití odbublinkovávač. ventil pak taky nebude pod tlakem.
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
21.11.17, 16:51 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6333 Bydliště: Snina
|
Re: Ac pumpa Favorit
Ale bude,ten odbublikovavač má ventil ktorý sa uzavrie vždy,keď je plný paliva.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
21.11.17, 23:13 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Ac pumpa Favorit
to já žiju v tom že pumpovat můžeš do nekonečna protože benál protíká tám odbublinkovávačem žádný ventil ho nezastaví
|
22.11.17, 12:10 |
|
|
Jardak
Příspěvky: 143 Bydliště: Kaznějov
|
Re: Ac pumpa Favorit
Přesně tak, v tom odbublinkovači je patrně kulička která při dosažení hladiny průtok trochu zbrzdí, ale nezastaví. Benzín tedy neustále koluje, což je asi i účel tohoto zařízení.
_________________ Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008 Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002
|
22.11.17, 19:36 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6333 Bydliště: Snina
|
Re: Ac pumpa Favorit
Účelom je zamedzenie penenia,a vzniku bublín v teplom benzíne.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
23.11.17, 08:45 |
|
|
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
Re: Ac pumpa Favorit
Já mám odbublikovávač ve 742 - sedr - pumpa s páčkou. V odbublikovači kulička je. Jde na pumpě poznat, kdy se karb naplníí a ventil zavře, ale benzin jde pumpovat dál, ta kulička to zpomalí, ale ne úplně zastaví.
Než vzniknou dohady, proč to tam mám, LPG a mám zapojeno: AC pumpa - odbublinkovávač - el. mag ventil - karb a funguje to dobře.
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
23.11.17, 09:10 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Ac pumpa Favorit
|
24.11.17, 18:37 |
|
|
dejvids75
Příspěvky: 2
|
Re: Ac pumpa Favorit
Dlouho jsem tady nebyl od té doby co jsem napsal tohle téma ohledně AC pumpy s Favoritu. Líbí se mi nápad od Šemíka. Věděl jsem,že je lepší udělat jinačí zapojení než je u 642,když použiji AC pumpu s Favorita se zapojením na SEDR. Jsem si vědom,že nemá páčku na natlakování a bylo by potřeba delší dobu točit startérem. Na natlakování použiji el.čerpadlo,které bude zapojené tak,že jakmile zhasne kontrolka mazání tak se vypne.Mám to už ověřené a pracuje to dobře. Já vím,možná si bude hodně lidí myslet,proč nedám jen el.čerpadlo. Ale je to moje rozhodnutí.
|
1.12.17, 14:04 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6333 Bydliště: Snina
|
Re: Ac pumpa Favorit
Načo robiť veci jednoducho a bezporuchovo,keď sa dajú aj zložito a poruchovo,hejže?A ešte si to chváliť..
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
1.12.17, 14:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|