|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Favorit A píst do B vložky
Autor |
Zpráva |
Jardak
Příspěvky: 143 Bydliště: Kaznějov
|
Favorit A píst do B vložky
Zajímal by mě váš názor na ne zcela běžnou věc. Na motoru š favorit mám prasklinu ve vložce a je vidět, že tekla voda do válce. Přitom těsnění bylo OK. Na pístu je A třída. Mám tu na ND jinej motor, ale ten má jinou váhu pístu a jinej tvar vybrání ve dně. Tak uvažuju, že použiju původní A píst, ale vložku a kroužky z druhýho motoru. Ten má ale na pístech B. Kroužky bych namontoval ve stejný poloze jako byly ve válci. Koukal jsem do tabulek a myslím, že by se nemuselo střílet z toho když vůle mezi pístem a válcem se zvětší z 0,03 na 0,04 mm, co myslíte? Motor nebude běhat v autě, ale ve stacionárním stroji s né moc velkým zatížením....
_________________ Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008 Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002
|
7.12.13, 19:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4134 Bydliště: Havirov
|
Re: Favorit A píst do B vložky
Bude to húř odvádět teploa podobně.. Nicméně pro tebe jsou důležité váhy pístů, nemám teď před sebou knížku ale povolený rozdíl je tam fakt dost malý a nevyváženost dělá celkem paseku.. Proč už tam nepřeházíš celou sadu? EDIT: Špatně jsem si to přečetl, písty vlastně budeš mít všechny stejné
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 437 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 252tk+1.3 MPi Kombi LPG 432tk OctaviaII 1,9tdi 459tk
|
7.12.13, 19:27 |
|
|
Jardak
Příspěvky: 143 Bydliště: Kaznějov
|
Re: Favorit A píst do B vložky
To bylo první co mě napadlo, ale ten druhej motor má jeden válec vyžranej. Asi tam natekla voda a pak jak to stálo.....
_________________ Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008 Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002
|
7.12.13, 19:31 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: Favorit A píst do B vložky
Asi bych to neresil, jestli chapu spravne, proste pisty zustanou vsechny stejne akorat vlozku vezmes z jinyho motoru, pokud neni vybehana pojede to v pohode, pistni krozky bych asi nechal ty na pistu, do vlozky si to sedne, ono to tesni i v tom pistu v drazkach, tam bych to dobre vycistil od karbonu idealne vsechny ctyri, predpokladam ze vlozka je jinak rozmerove stejna, vnejsi rozmery, vyska asi urcite....
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
7.12.13, 21:03 |
|
|
Sir_Jarek
Příspěvky: 76 Bydliště: Žatec
|
Re: Favorit A píst do B vložky
Taky myslim, že by to mohlo běhat s výměnou vložky a zachování pístu... akorát bych spíše použil kroužky z toho druhého motoru - ty, které jsou zaběhnuté s příslušnou vložkou. Označil bych si jednak polohu vložky a kroužky bych také namontoval v jejich poloze. Tak budou stejné kroužky běhat ve stejné poloze ve stejné vložce. Možná to není nutné, ale uděláš jednoduché maximum proto, aby to těsnilo.
_________________ Fabia Combi 1.2HTP 2006 - Žofina - Š110 1972 (1993-2006) Sněženka - Octavia Combi 1965 (1992-93) Kovošrotka - Octavia Super 1963 (1992-93) Octavia 1960 (1988-92 nejzachovalejší, havárie, prodej) Octavia Combi 1971 (1987-88)
|
9.12.13, 00:10 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: Favorit A píst do B vložky
Ty krouzky to je vec nazoru, nejlepsi reseni dat sadu na celej motor, ale pokud necha stary ja bych nechal ty co byly na pistu, do vlozky si to sedne urcite, muj nazor je spis ten ze krouzky z jinyho pistu budou prave hur tesnit v tom pistu, proto bych nechal krouzky s pistem, ale asi zalezi kus od kus a jak rikam je to vec nazoru, pojede to asi tak jako tak, idealni dat sadu novejch a je klid
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
9.12.13, 01:41 |
|
|
Jardak
Příspěvky: 143 Bydliště: Kaznějov
|
Re: Favorit A píst do B vložky
Tak jsem to udělal tak jak jsem psal výše. Vložku a kroužky jsem použil z druhýho motoru. Kroužky jsem dal ve stejný pozici jako byly. Myslím, že to naběhá ještě spoustu motohodin..... oni ty favoriťácký motory moc netrpí na opotřebení válců. (v porovnání se š 120...)
_________________ Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008 Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002
|
9.12.13, 16:51 |
|
|
Jardak
Příspěvky: 143 Bydliště: Kaznějov
|
Re: Favorit A píst do B vložky
Tak jen pro zajímavost, motor běhá pěkně a ze zvědavosti jsem změřil tlaky když už jsem měl měřák doma. (kvůli jinýmu autu) Tlaky jsou 13 at. ve všech válcích, ani se mi tomu nechtělo věřit. Jinak koho by zajímalo účel použití motoru, může nahlídnout sem: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 78#p901078
_________________ Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008 Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002
|
10.9.14, 20:12 |
|
|
nawaz
Příspěvky: 1
|
Re: Favorit A píst do B vložky
I was wondering your opinion on not completely normal thing. On an engine with favorite I have a crack in the cylinder and it can be seen that the water flowed into the cylinder. In doing so, the seal was OK. Pistons are A class.
_________________ Our fantastic offers for free Maryland University of Integrative Health and HP0-Y32 certification study guides,
|
10.11.14, 09:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|