Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.10.24, 05:20



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
 Favorit A píst do B vložky 
Autor Zpráva

Příspěvky: 143
Bydliště: Kaznějov
Příspěvek Favorit A píst do B vložky
Zajímal by mě váš názor na ne zcela běžnou věc. Na motoru š favorit mám prasklinu ve vložce a je vidět, že tekla voda do válce. Přitom těsnění bylo OK. Na pístu je A třída.
Mám tu na ND jinej motor, ale ten má jinou váhu pístu a jinej tvar vybrání ve dně. Tak uvažuju, že použiju původní A píst, ale vložku a kroužky z druhýho motoru. Ten má ale na pístech B.
Kroužky bych namontoval ve stejný poloze jako byly ve válci. Koukal jsem do tabulek a myslím, že by se nemuselo střílet z toho když vůle mezi pístem a válcem se zvětší z 0,03 na 0,04 mm, co myslíte?
Motor nebude běhat v autě, ale ve stacionárním stroji s né moc velkým zatížením....

_________________
Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002


7.12.13, 19:10
Profil
Pspvek Reklama

   
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4134
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: Favorit A píst do B vložky
Bude to húř odvádět teploa podobně..
Nicméně pro tebe jsou důležité váhy pístů, nemám teď před sebou knížku ale povolený rozdíl je tam fakt dost malý a nevyváženost dělá celkem paseku..

Proč už tam nepřeházíš celou sadu?

EDIT: Špatně jsem si to přečetl, písty vlastně budeš mít všechny stejné :oops:

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 437 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 252tk+1.3 MPi Kombi LPG 432tk
OctaviaII 1,9tdi 459tk


7.12.13, 19:27
Profil

Příspěvky: 143
Bydliště: Kaznějov
Příspěvek Re: Favorit A píst do B vložky
To bylo první co mě napadlo, ale ten druhej motor má jeden válec vyžranej. Asi tam natekla voda a pak jak to stálo.....

_________________
Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002


7.12.13, 19:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: Favorit A píst do B vložky
Asi bych to neresil, jestli chapu spravne, proste pisty zustanou vsechny stejne akorat vlozku vezmes z jinyho motoru, pokud neni vybehana pojede to v pohode, pistni krozky bych asi nechal ty na pistu, do vlozky si to sedne, ono to tesni i v tom pistu v drazkach, tam bych to dobre vycistil od karbonu idealne vsechny ctyri, predpokladam ze vlozka je jinak rozmerove stejna, vnejsi rozmery, vyska asi urcite....

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


7.12.13, 21:03
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 76
Bydliště: Žatec
Příspěvek Re: Favorit A píst do B vložky
Taky myslim, že by to mohlo běhat s výměnou vložky a zachování pístu... akorát bych spíše použil kroužky z toho druhého motoru - ty, které jsou zaběhnuté s příslušnou vložkou. Označil bych si jednak polohu vložky a kroužky bych také namontoval v jejich poloze. Tak budou stejné kroužky běhat ve stejné poloze ve stejné vložce. Možná to není nutné, ale uděláš jednoduché maximum proto, aby to těsnilo.

_________________
Fabia Combi 1.2HTP 2006 -
Žofina - Š110 1972 (1993-2006)
Sněženka - Octavia Combi 1965 (1992-93)
Kovošrotka - Octavia Super 1963 (1992-93)
Octavia 1960 (1988-92 nejzachovalejší, havárie, prodej)
Octavia Combi 1971 (1987-88)


9.12.13, 00:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: Favorit A píst do B vložky
Ty krouzky to je vec nazoru, nejlepsi reseni dat sadu na celej motor, ale pokud necha stary ja bych nechal ty co byly na pistu, do vlozky si to sedne urcite, muj nazor je spis ten ze krouzky z jinyho pistu budou prave hur tesnit v tom pistu, proto bych nechal krouzky s pistem, ale asi zalezi kus od kus a jak rikam je to vec nazoru, pojede to asi tak jako tak, idealni dat sadu novejch a je klid

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


9.12.13, 01:41
Profil ICQ

Příspěvky: 143
Bydliště: Kaznějov
Příspěvek Re: Favorit A píst do B vložky
Tak jsem to udělal tak jak jsem psal výše. Vložku a kroužky jsem použil z druhýho motoru. Kroužky jsem dal ve stejný pozici jako byly.
Myslím, že to naběhá ještě spoustu motohodin..... oni ty favoriťácký motory moc netrpí na opotřebení válců. (v porovnání se š 120...)

_________________
Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002


9.12.13, 16:51
Profil

Příspěvky: 143
Bydliště: Kaznějov
Příspěvek Re: Favorit A píst do B vložky
Tak jen pro zajímavost, motor běhá pěkně a ze zvědavosti jsem změřil tlaky když už jsem měl měřák doma. (kvůli jinýmu autu)
Tlaky jsou 13 at. ve všech válcích, ani se mi tomu nechtělo věřit.

Obrázek

Jinak koho by zajímalo účel použití motoru, může nahlídnout sem: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 78#p901078

_________________
Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002


10.9.14, 20:12
Profil

Příspěvky: 1
Příspěvek Re: Favorit A píst do B vložky
I was wondering your opinion on not completely normal thing. On an engine with favorite I have a crack in the cylinder and it can be seen that the water flowed into the cylinder. In doing so, the seal was OK. Pistons are A class.

_________________
Our fantastic offers for free Maryland University of Integrative Health and HP0-Y32 certification study guides,


10.11.14, 09:47
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 9 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz