|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
nucené otevírání druhého stupně
Autor |
Zpráva |
jackfree
Příspěvky: 59 Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
|
nucené otevírání druhého stupně
Nemáte někdo prosím plánek této úpravy na karburátoru sedr 32 ? nebo nějaký odkaz? A zkušenost s takto upraveným karburátorem...děkuji
|
27.1.07, 23:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
http://skoda136gl.szm.sk/index8.htm
jede bez problému,ale viděl jsem i jiné řešení
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
28.1.07, 08:46 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
uplne staci o miesto pre tu srubu, ktora drzi teleso podtlakovej membrany z vonkajsej strany (pri pohlade na podtlakovu membranu spredu ta vlavo) na vicku zachytit pruzinu a druhy koniec zahaknut o osku na ktoru je pripevneny podtlak... pri troche laborovania s podlozkami, aby sa to nedrhlo a nezasekavalo, by to mohlo fungovat a je to odost menej invazivne, ako rezat osky
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
Naposledy upravil ventYl dne 28.1.07, 11:33, celkově upraveno 1
|
28.1.07, 11:31 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
ja som toto namontované mal, ale zásadné rozdiely som nepostrehol...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
28.1.07, 11:32 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Rozdíl to bude u ostrého motoru,který si ten příděl vzduchu a benzínu díky věětším tryskám vezme.Jinak na sérii se dít kromě větší spotřeby nic zásadního nebude.Ale spotřeba bude zásadní Nejhezčí je,tak jak to udělala fabrika.Až po chvíli tě to tahá,až,když motor dosáhne určitých otáček, při kterých to ještě přileje olej do ohně.Takhle pouze na závody a otevřenym motoru
|
28.1.07, 11:59 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
patrik-hp píše: Rozdíl to bude u ostrého motoru,který si ten příděl vzduchu a benzínu díky věětším tryskám vezme.Jinak na sérii se dít kromě větší spotřeby nic zásadního nebude.Ale spotřeba bude zásadní Nejhezčí je,tak jak to udělala fabrika.Až po chvíli tě to tahá,až,když motor dosáhne určitých otáček, při kterých to ještě přileje olej do ohně.Takhle pouze na závody a otevřenym motoru
s tím úplně nesouhlasím, já žadný ostrý motory nemám, viz popis oba favority, akorát byli upravený difuzoy karburátoru, zbavený nepotřebných věcí, samo, že tam byli maličko jiný trysky, jěště malá úprava ekonostatu zvětšením trysky,
mě to takhle vyhovuje, žádný závodáky nemám
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
28.1.07, 12:30 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
spartra píše: patrik-hp píše: Rozdíl to bude u ostrého motoru,který si ten příděl vzduchu a benzínu díky věětším tryskám vezme.Jinak na sérii se dít kromě větší spotřeby nic zásadního nebude.Ale spotřeba bude zásadní Nejhezčí je,tak jak to udělala fabrika.Až po chvíli tě to tahá,až,když motor dosáhne určitých otáček, při kterých to ještě přileje olej do ohně.Takhle pouze na závody a otevřenym motoru s tím úplně nesouhlasím, já žadný ostrý motory nemám, viz popis oba favority, akorát byli upravený difuzoy karburátoru, zbavený nepotřebných věcí, samo, že tam byli maličko jiný trysky, jěště malá úprava ekonostatu zvětšením trysky, mě to takhle vyhovuje, žádný závodáky nemám
Jo u favoritů je to jiné....Tam se stačí podívat skrze jejich karburátor,a hned je jasný kde je chyba.Ale jinak to není o moc znát,a kór na sérii.Jsi asi na drobný změny zvyklý.Pro mě to zas taková změna není. Jen to tam víc teče a řve .Proto upravený motor a sériový se sériovím otevíráním.
|
28.1.07, 12:43 |
|
|
jackfree
Příspěvky: 59 Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
|
[quote="ventYl"]uplne staci o miesto pre tu srubu, ktora drzi teleso podtlakovej membrany z vonkajsej strany (pri pohlade na podtlakovu membranu spredu ta vlavo) na vicku zachytit pruzinu a druhy koniec zahaknut o osku na ktoru je pripevneny podtlak... pri troche laborovania s podlozkami, aby sa to nedrhlo a nezasekavalo, by to mohlo fungovat a je to odost menej invazivne, ako rezat osky[/quote]
Jo zkusím to tak, taky mne to napadlo, efekt takřka stejný, po uvolnění blokování osvíracího mechanismu při sešlápnutí plynu nadoraz se druhá komora otevře pérkem bez závislosti na podtlaku...a je to ..
|
28.1.07, 12:57 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
jackfree píše: ventYl píše: uplne staci o miesto pre tu srubu, ktora drzi teleso podtlakovej membrany z vonkajsej strany (pri pohlade na podtlakovu membranu spredu ta vlavo) na vicku zachytit pruzinu a druhy koniec zahaknut o osku na ktoru je pripevneny podtlak... pri troche laborovania s podlozkami, aby sa to nedrhlo a nezasekavalo, by to mohlo fungovat a je to odost menej invazivne, ako rezat osky Jo zkusím to tak, taky mne to napadlo, efekt takřka stejný, po uvolnění blokování osvíracího mechanismu při sešlápnutí plynu nadoraz se druhá komora otevře pérkem bez závislosti na podtlaku...a je to ..
no jo, akurat treba pouzit pruzinu dobrej sily a dobrych rozmerov, aby sa nikde o nic nedrela a treba zrejme zosilnit aj vratnu pruzinu na plynovy pedal, aby nehrozilo zaseknutie klapky v otvorenej polohe.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
28.1.07, 13:59 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
patrik-hp píše: spartra píše: patrik-hp píše: Rozdíl to bude u ostrého motoru,který si ten příděl vzduchu a benzínu díky věětším tryskám vezme.Jinak na sérii se dít kromě větší spotřeby nic zásadního nebude.Ale spotřeba bude zásadní Nejhezčí je,tak jak to udělala fabrika.Až po chvíli tě to tahá,až,když motor dosáhne určitých otáček, při kterých to ještě přileje olej do ohně.Takhle pouze na závody a otevřenym motoru s tím úplně nesouhlasím, já žadný ostrý motory nemám, viz popis oba favority, akorát byli upravený difuzoy karburátoru, zbavený nepotřebných věcí, samo, že tam byli maličko jiný trysky, jěště malá úprava ekonostatu zvětšením trysky, mě to takhle vyhovuje, žádný závodáky nemám Jo u favoritů je to jiné....Tam se stačí podívat skrze jejich karburátor,a hned je jasný kde je chyba.Ale jinak to není o moc znát,a kór na sérii.Jsi asi na drobný změny zvyklý.Pro mě to zas taková změna není. Jen to tam víc teče a řve .Proto upravený motor a sériový se sériovím otevíráním.
jo jsem nenapsal, karburátor je 29 51 š 130 se zvětšením difuzorů na 23 - 26
jako bylo znát, že tam šla upravená hlava, odlehčený setrvačník byl poznat, nakonec i karburátor
tak řve to i bez toho víc teče, záleží jak šlapeš
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
28.1.07, 22:20 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
spartra píše: patrik-hp píše: spartra píše: patrik-hp píše: Rozdíl to bude u ostrého motoru,který si ten příděl vzduchu a benzínu díky věětším tryskám vezme.Jinak na sérii se dít kromě větší spotřeby nic zásadního nebude.Ale spotřeba bude zásadní Nejhezčí je,tak jak to udělala fabrika.Až po chvíli tě to tahá,až,když motor dosáhne určitých otáček, při kterých to ještě přileje olej do ohně.Takhle pouze na závody a otevřenym motoru s tím úplně nesouhlasím, já žadný ostrý motory nemám, viz popis oba favority, akorát byli upravený difuzoy karburátoru, zbavený nepotřebných věcí, samo, že tam byli maličko jiný trysky, jěště malá úprava ekonostatu zvětšením trysky, mě to takhle vyhovuje, žádný závodáky nemám Jo u favoritů je to jiné....Tam se stačí podívat skrze jejich karburátor,a hned je jasný kde je chyba.Ale jinak to není o moc znát,a kór na sérii.Jsi asi na drobný změny zvyklý.Pro mě to zas taková změna není. Jen to tam víc teče a řve .Proto upravený motor a sériový se sériovím otevíráním. jo jsem nenapsal, karburátor je 29 51 š 130 se zvětšením difuzorů na 23 - 26 jako bylo znát, že tam šla upravená hlava, odlehčený setrvačník byl poznat, nakonec i karburátor tak řve to i bez toho víc teče, záleží jak šlapeš
No jo,úpravy Dyť to tvrdím...Ty po něčem jdeš Ale on má nejspíš sérii,proto mu chci podsunout,že nějaký zázraky kromě řevu a spotřeby ať nečeká
|
29.1.07, 16:56 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
upravená byla malinko jen ta 136, na tuhle 135, krom rovnaní hlavy je vše originální
tak žádný koně to asi nepřidá, spíš vcelku chování auta na plyn a tak dál
se spotřebou na 136 8-12 l lpg, na 135 7,2 - 12 l lpg, bych řek, že dobrý oprti původní 120 za 10l lpg
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
29.1.07, 21:22 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
spartra píše: upravená byla malinko jen ta 136, na tuhle 135, krom rovnaní hlavy je vše originální tak žádný koně to asi nepřidá, spíš vcelku chování auta na plyn a tak dál se spotřebou na 136 8-12 l lpg, na 135 7,2 - 12 l lpg, bych řek, že dobrý oprti původní 120 za 10l lpg
Jj...
|
30.1.07, 18:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|