Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 18:19



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
 nucené otevírání druhého stupně 
Autor Zpráva

Příspěvky: 59
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Příspěvek nucené otevírání druhého stupně
Nemáte někdo prosím plánek této úpravy na karburátoru sedr 32 ? nebo nějaký odkaz? A zkušenost s takto upraveným karburátorem...děkuji


27.1.07, 23:52
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
http://skoda136gl.szm.sk/index8.htm
jede bez problému,ale viděl jsem i jiné řešení

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


28.1.07, 08:46
Profil
Online
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
uplne staci o miesto pre tu srubu, ktora drzi teleso podtlakovej membrany z vonkajsej strany (pri pohlade na podtlakovu membranu spredu ta vlavo) na vicku zachytit pruzinu a druhy koniec zahaknut o osku na ktoru je pripevneny podtlak... pri troche laborovania s podlozkami, aby sa to nedrhlo a nezasekavalo, by to mohlo fungovat a je to odost menej invazivne, ako rezat osky

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


Naposledy upravil ventYl dne 28.1.07, 11:33, celkově upraveno 1



28.1.07, 11:31
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
ja som toto namontované mal, ale zásadné rozdiely som nepostrehol...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


28.1.07, 11:32
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Rozdíl to bude u ostrého motoru,který si ten příděl vzduchu a benzínu díky věětším tryskám vezme.Jinak na sérii se dít kromě větší spotřeby nic zásadního nebude.Ale spotřeba bude zásadní :D :wink: Nejhezčí je,tak jak to udělala fabrika.Až po chvíli tě to tahá,až,když motor dosáhne určitých otáček, při kterých to ještě přileje olej do ohně.Takhle pouze na závody a otevřenym motoru :wink:


28.1.07, 11:59
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Rozdíl to bude u ostrého motoru,který si ten příděl vzduchu a benzínu díky věětším tryskám vezme.Jinak na sérii se dít kromě větší spotřeby nic zásadního nebude.Ale spotřeba bude zásadní :D :wink: Nejhezčí je,tak jak to udělala fabrika.Až po chvíli tě to tahá,až,když motor dosáhne určitých otáček, při kterých to ještě přileje olej do ohně.Takhle pouze na závody a otevřenym motoru :wink:


s tím úplně nesouhlasím, já žadný ostrý motory nemám, viz popis oba favority, akorát byli upravený difuzoy karburátoru, zbavený nepotřebných věcí, samo, že tam byli maličko jiný trysky, jěště malá úprava ekonostatu zvětšením trysky,
mě to takhle vyhovuje, žádný závodáky nemám :D :lol:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


28.1.07, 12:30
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
spartra píše:
patrik-hp píše:
Rozdíl to bude u ostrého motoru,který si ten příděl vzduchu a benzínu díky věětším tryskám vezme.Jinak na sérii se dít kromě větší spotřeby nic zásadního nebude.Ale spotřeba bude zásadní :D :wink: Nejhezčí je,tak jak to udělala fabrika.Až po chvíli tě to tahá,až,když motor dosáhne určitých otáček, při kterých to ještě přileje olej do ohně.Takhle pouze na závody a otevřenym motoru :wink:


s tím úplně nesouhlasím, já žadný ostrý motory nemám, viz popis oba favority, akorát byli upravený difuzoy karburátoru, zbavený nepotřebných věcí, samo, že tam byli maličko jiný trysky, jěště malá úprava ekonostatu zvětšením trysky,
mě to takhle vyhovuje, žádný závodáky nemám :D :lol:


Jo u favoritů je to jiné....Tam se stačí podívat skrze jejich karburátor,a hned je jasný kde je chyba.Ale jinak to není o moc znát,a kór na sérii.Jsi asi na drobný změny zvyklý.Pro mě to zas taková změna není. :D :wink: Jen to tam víc teče a řve :wink: .Proto upravený motor a sériový se sériovím otevíráním. :wink:


28.1.07, 12:43
Profil

Příspěvky: 59
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Příspěvek 
[quote="ventYl"]uplne staci o miesto pre tu srubu, ktora drzi teleso podtlakovej membrany z vonkajsej strany (pri pohlade na podtlakovu membranu spredu ta vlavo) na vicku zachytit pruzinu a druhy koniec zahaknut o osku na ktoru je pripevneny podtlak... pri troche laborovania s podlozkami, aby sa to nedrhlo a nezasekavalo, by to mohlo fungovat a je to odost menej invazivne, ako rezat osky[/quote]
Jo zkusím to tak, taky mne to napadlo, efekt takřka stejný, po uvolnění blokování osvíracího mechanismu při sešlápnutí plynu nadoraz se druhá komora otevře pérkem bez závislosti na podtlaku...a je to ..


28.1.07, 12:57
Profil
Online
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
jackfree píše:
ventYl píše:
uplne staci o miesto pre tu srubu, ktora drzi teleso podtlakovej membrany z vonkajsej strany (pri pohlade na podtlakovu membranu spredu ta vlavo) na vicku zachytit pruzinu a druhy koniec zahaknut o osku na ktoru je pripevneny podtlak... pri troche laborovania s podlozkami, aby sa to nedrhlo a nezasekavalo, by to mohlo fungovat a je to odost menej invazivne, ako rezat osky

Jo zkusím to tak, taky mne to napadlo, efekt takřka stejný, po uvolnění blokování osvíracího mechanismu při sešlápnutí plynu nadoraz se druhá komora otevře pérkem bez závislosti na podtlaku...a je to ..


no jo, akurat treba pouzit pruzinu dobrej sily a dobrych rozmerov, aby sa nikde o nic nedrela a treba zrejme zosilnit aj vratnu pruzinu na plynovy pedal, aby nehrozilo zaseknutie klapky v otvorenej polohe.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


28.1.07, 13:59
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
patrik-hp píše:
spartra píše:
patrik-hp píše:
Rozdíl to bude u ostrého motoru,který si ten příděl vzduchu a benzínu díky věětším tryskám vezme.Jinak na sérii se dít kromě větší spotřeby nic zásadního nebude.Ale spotřeba bude zásadní :D :wink: Nejhezčí je,tak jak to udělala fabrika.Až po chvíli tě to tahá,až,když motor dosáhne určitých otáček, při kterých to ještě přileje olej do ohně.Takhle pouze na závody a otevřenym motoru :wink:


s tím úplně nesouhlasím, já žadný ostrý motory nemám, viz popis oba favority, akorát byli upravený difuzoy karburátoru, zbavený nepotřebných věcí, samo, že tam byli maličko jiný trysky, jěště malá úprava ekonostatu zvětšením trysky,
mě to takhle vyhovuje, žádný závodáky nemám :D :lol:


Jo u favoritů je to jiné....Tam se stačí podívat skrze jejich karburátor,a hned je jasný kde je chyba.Ale jinak to není o moc znát,a kór na sérii.Jsi asi na drobný změny zvyklý.Pro mě to zas taková změna není. :D :wink: Jen to tam víc teče a řve :wink: .Proto upravený motor a sériový se sériovím otevíráním. :wink:


jo jsem nenapsal, karburátor je 29 51 š 130 se zvětšením difuzorů na 23 - 26
jako bylo znát, že tam šla upravená hlava, odlehčený setrvačník byl poznat, nakonec i karburátor
tak řve to i bez toho :lol: víc teče, záleží jak šlapeš :lol:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


28.1.07, 22:20
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
spartra píše:
patrik-hp píše:
spartra píše:
patrik-hp píše:
Rozdíl to bude u ostrého motoru,který si ten příděl vzduchu a benzínu díky věětším tryskám vezme.Jinak na sérii se dít kromě větší spotřeby nic zásadního nebude.Ale spotřeba bude zásadní :D :wink: Nejhezčí je,tak jak to udělala fabrika.Až po chvíli tě to tahá,až,když motor dosáhne určitých otáček, při kterých to ještě přileje olej do ohně.Takhle pouze na závody a otevřenym motoru :wink:


s tím úplně nesouhlasím, já žadný ostrý motory nemám, viz popis oba favority, akorát byli upravený difuzoy karburátoru, zbavený nepotřebných věcí, samo, že tam byli maličko jiný trysky, jěště malá úprava ekonostatu zvětšením trysky,
mě to takhle vyhovuje, žádný závodáky nemám :D :lol:


Jo u favoritů je to jiné....Tam se stačí podívat skrze jejich karburátor,a hned je jasný kde je chyba.Ale jinak to není o moc znát,a kór na sérii.Jsi asi na drobný změny zvyklý.Pro mě to zas taková změna není. :D :wink: Jen to tam víc teče a řve :wink: .Proto upravený motor a sériový se sériovím otevíráním. :wink:


jo jsem nenapsal, karburátor je 29 51 š 130 se zvětšením difuzorů na 23 - 26
jako bylo znát, že tam šla upravená hlava, odlehčený setrvačník byl poznat, nakonec i karburátor
tak řve to i bez toho :lol: víc teče, záleží jak šlapeš :lol:


No jo,úpravy :wink: Dyť to tvrdím...Ty po něčem jdeš :D :wink: Ale on má nejspíš sérii,proto mu chci podsunout,že nějaký zázraky kromě řevu a spotřeby ať nečeká :D :D :wink:


29.1.07, 16:56
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
upravená byla malinko jen ta 136, na tuhle 135, krom rovnaní hlavy je vše originální :lol:
tak žádný koně to asi nepřidá, spíš vcelku chování auta na plyn a tak dál 8)
se spotřebou na 136 8-12 l lpg, na 135 7,2 - 12 l lpg, bych řek, že dobrý oprti původní 120 za 10l lpg :D

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


29.1.07, 21:22
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
spartra píše:
upravená byla malinko jen ta 136, na tuhle 135, krom rovnaní hlavy je vše originální :lol:
tak žádný koně to asi nepřidá, spíš vcelku chování auta na plyn a tak dál 8)
se spotřebou na 136 8-12 l lpg, na 135 7,2 - 12 l lpg, bych řek, že dobrý oprti původní 120 za 10l lpg :D


Jj... :wink:


30.1.07, 18:04
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz