Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 23:01



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 VAG a 1.3MPi 
Autor Zpráva
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek VAG a 1.3MPi
Tak jsem si po asi roce hrál s VAGem a budu mít pár dotazů na zkušenější, takže:
1) Je možné že za rok provozu není ve výpisu chyb ani jedna chyba?
2) Našel jsem tam nějaké hodnoty lambda, ale měl jsem tam pořád 1.08 a 1.00, nonstop, je blbá lambda?
3) Ve skupině 001 jsem našel Voltage, měnilo se to střídavě něco kolem 0.2V a kolem 0.9V, po vypnutí motoru to vystřelilo na 1.5V, co to je?
4) Hledal jsem tam předstih, ale našel jsem jen něco co bylo pořád kolem 35, je tam vůbec předstih někde?
5) Našel jsem tam dvě teploty, jedna je teplota chladící kapaliny, co je to druhé?
6) Úhel škrtící klapky mi chodí jen v rozmezí 5,5 - 86, je to v pořádku?


23.7.11, 23:03
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: VAG a 1.3MPi
lambádu máš KO a zadrbanou klapku,napni si lanko plynu, než vyměníš sondiu tak si stáhni reset z motordiagu, přepiš řj motoru protože zasekla hodnota 1.O8 ti zvedá spotřebu,

pak udělej základní nastavení podle visu miloš :wink:


24.7.11, 07:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: VAG a 1.3MPi
Teplota motoru a teplota nasávaného vzduchu, a k tomu úhlu, si nejsem uplně jistej ale myslím že to je v cajku jinak si to zkus ať ti někdo šlápne na plnej plyn a podívej se na kolíbku na klabce zda s ní jde ještě pohnout a další věc jestli nemáš pod pedálama kobereček sešlapanej

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


24.7.11, 07:50
Profil

Příspěvky: 300
Bydliště: Dubi 2 Teplice 417 02
Příspěvek Re: VAG a 1.3MPi
mno ja nevim jesti ji ma v haji....tu lambda sondu ja mam uplne novou lambdu bosch...a hodnoty mam podobne ..to napeti mi lita jako jemu plus minus..1V nepresahne...takze v poradku predpokladam...a ty dve hodnoty vedle sebe o lambde mam v obou hodnotu 1.0...a ani se to nehne...a kamarad ma to samy....spotebu mam doboru....


24.7.11, 08:10
Profil ICQ

Příspěvky: 445
Bydliště: Rychvald
Příspěvek Re: VAG a 1.3MPi
musíš si na VAG-Scope vykreslit napětí lambda sondy, správně má vypadat jako na obrázku úplně dole:

http://jedla.kx.cz/auto/Lambda/Lambda.php

_________________
Škoda Felicia 1.3Mpi/50kW/Cimbu chip, 7/96
http:\\jedla.kx.cz


24.7.11, 11:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek Re: VAG a 1.3MPi
Klapku zadrbanou mám, to vím. Lanko zkontroluju, kobereček je OK. S tím resetem teda nevím, přes VAG se to nedá?
Ale s tou lambdou nechápu, jestli je špatná, co je pak to napětí co mi lítá 0,2-0,9V? Měl jsem to ve skupině:
001 - RPM, Temperature, Voltage, Bin bits
tak jako na tomhle obrázku, akorát jsem to neměl v grafu (nemám to zaregistrované).


24.7.11, 19:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 445
Bydliště: Rychvald
Příspěvek Re: VAG a 1.3MPi
u mě na 1.3MPi taky napětí lítá správně - viz graf
a pak ta kolonka lambda faktor nebo jak se to tam jmenuje je 1,08 a je neměnná... nevím co ta hodnota má znamenat ale byla stejné s nefunkční starou i s funkční novou lambdou... prostě je potřeba se orientovat tím napětím

_________________
Škoda Felicia 1.3Mpi/50kW/Cimbu chip, 7/96
http:\\jedla.kx.cz


24.7.11, 20:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: VAG a 1.3MPi
Já se sem přifařím, ať nezakládám nové téme, potřeboval bych zjistit pro známého na jeho feldu mpi, co jsou to za závady va vag comu pod čísly

00282
00519

P:S v mezičase to samo i googlem, ale Vy mi i třeba poradíte jak závodu případně odstanit, kdyby byl i odkaz na něco, kde podle čísla zjistit závadu budu rád.

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


24.7.11, 20:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: VAG a 1.3MPi
VIS

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


24.7.11, 21:04
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: VAG a 1.3MPi
Veteranista píše:
00282 00519



Ovladač škrtící klapky a snímač tlaku v sacím potrubí, zkus vyčistit klapku a provést totální reset ale když to začne vyhazovat i snímač tlaku tak je většinou klapka KO a nic s ní nenaděláš, jedině vyměnit. Napiš ještě jak se to chová, jestli třeba škubne a nejede a po ubrání a přidání zase jede, volnoběh houpe? Prostě to něco muselo dělat když tam jsou tyhle dvě chyby

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


24.7.11, 22:27
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: VAG a 1.3MPi
[quote="fatal"]Klapku zadrbanou mám, to vím. Lanko zkontroluju, kobereček je OK. S tím resetem teda nevím, přes VAG se to nedá?
lanko napneš segrovkou na klapce, klapku sdělej a vyčisti, najdešna internetu motordiag volně ke stažení reset klapky http://www.motordiag.cz/info/download
stájneš nainstaluješ, program je pro blbce,
po skončení přepisu budeš mít lambádu 1,OO :wink:


25.7.11, 06:43
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek Re: VAG a 1.3MPi
Dík. Zkusím.


25.7.11, 08:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 121
Bydliště: Dražovice, okres Vyškov
Příspěvek Re: VAG a 1.3MPi
Ještě bych otevřel toto tema ohledně lambdy.

Prosim vás muze te mi napsat jak docilit toho grafu?

Mám jit do blogu merenych hodnot tam do pole 007 a pak dat vag-score a napsat tam ty V-min\max a ukaze mi to ? Me to totiz nejak nechtelo jet kdyz jsem to zkousel tak jestli to delam dobre...

Diky za radu


19.12.11, 21:02
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: VAG a 1.3MPi
tam stačí sledovat voltáž v bloku naměřených hodnot, musí ti chodit převážně v hodnotách 0,00-0,7-0,8 víc ne, (na ohřátém motoru na provozní teploty) Když chodí víc tak je někde něco špatně, to je potom i dobré zajet třeba na emise kde ti zkouknou hodnoty a on ti třeba řekne že tam máš moc vzduchu ve výfuku, tím pádem v první řadě kontrolovat těsnost potrubí, netěsnost před lambdou=ovlivnění činosti motoru, včetně výkonu a spotřeby, kouřivost houpání volnoběhu atd. Netěsnost za lambdou=ovlivnění vyhodnocení údajů na emisním analizátoru a eventuálně spotřeba a výkon, jinak na chování motoru by nemělo mít nijak zásadní vliv.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


19.12.11, 23:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek Re: VAG a 1.3MPi
Tak já se sem taky nasocknu :)
Ohledně škrticí klapky - jeden čas mi Felda občas zničehonic zvedla otáčky motoru dle své vlastní libosti - třeba jsem stál v koloně, neutrál a najednou cca 3000 ot/min - lidi na mne čuměli jak na debila, co to tam tůruje :lol:
Měl jsem s sebou notebook, zajel jsem na parkoviště a připíchl se na VAG.
0 nalezeny chyby :shock:
Zopakovalo se to ten měsíc ještě několikrát, tak jsem se naštval, že musím vyčistit klapku.
Rozebral jsem to a zjistil, že klapku nevyčistím, neboť ta část s ovládáním klapky je zalisovaná rrytem, který bych zaručeně při pokusu o otevření poškodil. Samotný prostor vedení vzduchu a klapka byly docela čisté.

Tedy se ptám: Co si mám představit pod pojmem "vyčistit klapku"? Myslel jsem, že právě potenciometr a servomotorek je potřeba vyčistit...
...ale jak se k nim dostat? Jak to řeší třeba autorizovaný servis? mají nějaké vybavení na rozborku a hlavně zborku takovýchto dílů, nebo se mění komplet klapka, i když je v háji třeba jen nějaká prkotina pod tím víčkem?

Jinak poté, co jsem to složil, provedl jsem základní nastavení klapky a od té doby mi tedy Felda už otáčky nikdy samovolně nezvýšila, ale jsem z toho jelen - v paměti závad nic a takové brikule :roll:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


25.12.11, 17:35
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz