Autor |
Zpráva |
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
VAG a 1.3MPi
Tak jsem si po asi roce hrál s VAGem a budu mít pár dotazů na zkušenější, takže: 1) Je možné že za rok provozu není ve výpisu chyb ani jedna chyba? 2) Našel jsem tam nějaké hodnoty lambda, ale měl jsem tam pořád 1.08 a 1.00, nonstop, je blbá lambda? 3) Ve skupině 001 jsem našel Voltage, měnilo se to střídavě něco kolem 0.2V a kolem 0.9V, po vypnutí motoru to vystřelilo na 1.5V, co to je? 4) Hledal jsem tam předstih, ale našel jsem jen něco co bylo pořád kolem 35, je tam vůbec předstih někde? 5) Našel jsem tam dvě teploty, jedna je teplota chladící kapaliny, co je to druhé? 6) Úhel škrtící klapky mi chodí jen v rozmezí 5,5 - 86, je to v pořádku?
|
23.7.11, 23:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: VAG a 1.3MPi
lambádu máš KO a zadrbanou klapku,napni si lanko plynu, než vyměníš sondiu tak si stáhni reset z motordiagu, přepiš řj motoru protože zasekla hodnota 1.O8 ti zvedá spotřebu, pak udělej základní nastavení podle visu miloš
|
24.7.11, 07:40 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: VAG a 1.3MPi
Teplota motoru a teplota nasávaného vzduchu, a k tomu úhlu, si nejsem uplně jistej ale myslím že to je v cajku jinak si to zkus ať ti někdo šlápne na plnej plyn a podívej se na kolíbku na klabce zda s ní jde ještě pohnout a další věc jestli nemáš pod pedálama kobereček sešlapanej
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
24.7.11, 07:50 |
|
|
buldozerxxx
Příspěvky: 300 Bydliště: Dubi 2 Teplice 417 02
|
Re: VAG a 1.3MPi
mno ja nevim jesti ji ma v haji....tu lambda sondu ja mam uplne novou lambdu bosch...a hodnoty mam podobne ..to napeti mi lita jako jemu plus minus..1V nepresahne...takze v poradku predpokladam...a ty dve hodnoty vedle sebe o lambde mam v obou hodnotu 1.0...a ani se to nehne...a kamarad ma to samy....spotebu mam doboru....
|
24.7.11, 08:10 |
|
|
big.jedla
Příspěvky: 445 Bydliště: Rychvald
|
Re: VAG a 1.3MPi
musíš si na VAG-Scope vykreslit napětí lambda sondy, správně má vypadat jako na obrázku úplně dole: http://jedla.kx.cz/auto/Lambda/Lambda.php
_________________ Škoda Felicia 1.3Mpi/50kW/Cimbu chip, 7/96 http:\\jedla.kx.cz
|
24.7.11, 11:45 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Re: VAG a 1.3MPi
Klapku zadrbanou mám, to vím. Lanko zkontroluju, kobereček je OK. S tím resetem teda nevím, přes VAG se to nedá? Ale s tou lambdou nechápu, jestli je špatná, co je pak to napětí co mi lítá 0,2-0,9V? Měl jsem to ve skupině: 001 - RPM, Temperature, Voltage, Bin bits tak jako na tomhle obrázku, akorát jsem to neměl v grafu (nemám to zaregistrované).
|
24.7.11, 19:01 |
|
|
big.jedla
Příspěvky: 445 Bydliště: Rychvald
|
Re: VAG a 1.3MPi
u mě na 1.3MPi taky napětí lítá správně - viz graf a pak ta kolonka lambda faktor nebo jak se to tam jmenuje je 1,08 a je neměnná... nevím co ta hodnota má znamenat ale byla stejné s nefunkční starou i s funkční novou lambdou... prostě je potřeba se orientovat tím napětím
_________________ Škoda Felicia 1.3Mpi/50kW/Cimbu chip, 7/96 http:\\jedla.kx.cz
|
24.7.11, 20:05 |
|
|
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
Re: VAG a 1.3MPi
Já se sem přifařím, ať nezakládám nové téme, potřeboval bych zjistit pro známého na jeho feldu mpi, co jsou to za závady va vag comu pod čísly
00282 00519
P:S v mezičase to samo i googlem, ale Vy mi i třeba poradíte jak závodu případně odstanit, kdyby byl i odkaz na něco, kde podle čísla zjistit závadu budu rád.
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
24.7.11, 20:32 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: VAG a 1.3MPi
VIS
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
24.7.11, 21:04 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: VAG a 1.3MPi
Veteranista píše: 00282 00519 Ovladač škrtící klapky a snímač tlaku v sacím potrubí, zkus vyčistit klapku a provést totální reset ale když to začne vyhazovat i snímač tlaku tak je většinou klapka KO a nic s ní nenaděláš, jedině vyměnit. Napiš ještě jak se to chová, jestli třeba škubne a nejede a po ubrání a přidání zase jede, volnoběh houpe? Prostě to něco muselo dělat když tam jsou tyhle dvě chyby
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
24.7.11, 22:27 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: VAG a 1.3MPi
[quote="fatal"]Klapku zadrbanou mám, to vím. Lanko zkontroluju, kobereček je OK. S tím resetem teda nevím, přes VAG se to nedá? lanko napneš segrovkou na klapce, klapku sdělej a vyčisti, najdešna internetu motordiag volně ke stažení reset klapky http://www.motordiag.cz/info/downloadstájneš nainstaluješ, program je pro blbce, po skončení přepisu budeš mít lambádu 1,OO
|
25.7.11, 06:43 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Re: VAG a 1.3MPi
Dík. Zkusím.
|
25.7.11, 08:43 |
|
|
polaji
Příspěvky: 121 Bydliště: Dražovice, okres Vyškov
|
Re: VAG a 1.3MPi
Ještě bych otevřel toto tema ohledně lambdy.
Prosim vás muze te mi napsat jak docilit toho grafu?
Mám jit do blogu merenych hodnot tam do pole 007 a pak dat vag-score a napsat tam ty V-min\max a ukaze mi to ? Me to totiz nejak nechtelo jet kdyz jsem to zkousel tak jestli to delam dobre...
Diky za radu
|
19.12.11, 21:02 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: VAG a 1.3MPi
tam stačí sledovat voltáž v bloku naměřených hodnot, musí ti chodit převážně v hodnotách 0,00-0,7-0,8 víc ne, (na ohřátém motoru na provozní teploty) Když chodí víc tak je někde něco špatně, to je potom i dobré zajet třeba na emise kde ti zkouknou hodnoty a on ti třeba řekne že tam máš moc vzduchu ve výfuku, tím pádem v první řadě kontrolovat těsnost potrubí, netěsnost před lambdou=ovlivnění činosti motoru, včetně výkonu a spotřeby, kouřivost houpání volnoběhu atd. Netěsnost za lambdou=ovlivnění vyhodnocení údajů na emisním analizátoru a eventuálně spotřeba a výkon, jinak na chování motoru by nemělo mít nijak zásadní vliv.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
19.12.11, 23:33 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Re: VAG a 1.3MPi
Tak já se sem taky nasocknu Ohledně škrticí klapky - jeden čas mi Felda občas zničehonic zvedla otáčky motoru dle své vlastní libosti - třeba jsem stál v koloně, neutrál a najednou cca 3000 ot/min - lidi na mne čuměli jak na debila, co to tam tůruje Měl jsem s sebou notebook, zajel jsem na parkoviště a připíchl se na VAG. 0 nalezeny chyby Zopakovalo se to ten měsíc ještě několikrát, tak jsem se naštval, že musím vyčistit klapku. Rozebral jsem to a zjistil, že klapku nevyčistím, neboť ta část s ovládáním klapky je zalisovaná rrytem, který bych zaručeně při pokusu o otevření poškodil. Samotný prostor vedení vzduchu a klapka byly docela čisté. Tedy se ptám: Co si mám představit pod pojmem "vyčistit klapku"? Myslel jsem, že právě potenciometr a servomotorek je potřeba vyčistit... ...ale jak se k nim dostat? Jak to řeší třeba autorizovaný servis? mají nějaké vybavení na rozborku a hlavně zborku takovýchto dílů, nebo se mění komplet klapka, i když je v háji třeba jen nějaká prkotina pod tím víčkem? Jinak poté, co jsem to složil, provedl jsem základní nastavení klapky a od té doby mi tedy Felda už otáčky nikdy samovolně nezvýšila, ale jsem z toho jelen - v paměti závad nic a takové brikule
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
25.12.11, 17:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|