Turbo na favorit s karburatorom
Autor |
Zpráva |
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Turbo na favorit s karburatorom
Cim dalej tym viac sa s touto myslienkou pohravam.
Nevidim to az tak nerealne.
Ale problemov je viac ako uzitku:
-karburator sa moc stelovat neda (LEKR urcite nie)
-spolahlivost je otazna
-zivotnost motora je drasticky znizena
na druhej strane, ak clovenk najde know how tak ma z favousa raketu
vyzva pre Geminiho
je to podla vas az tak sialene? do premavky?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
6.7.09, 15:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
silene nevim, nesmyslne to je urcite, ten motor se da vylepsit tak, aby jel jak urvanej ze retezu, to dobre vis, a zadne turbo k tomu neni potreba,
|
6.7.09, 15:53 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Vít píše: silene nevim, nesmyslne to je urcite, ten motor se da vylepsit tak, aby jel jak urvanej ze retezu, to dobre vis, a zadne turbo k tomu neni potreba,
to je vsetko samozrejme pravda, nie vsak dovod zakazat mi sa s tou myslienkou pohravat krutak ako s turbom inymi upravami nedosiahnes nic z tohto neznamena ze si davam na motor turbo ale uz viac "voe pico tuningerov" si mienilo dat na motor turbo a teraz ma realne zaujima co to obnasa
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
6.7.09, 15:58 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
to si samozrejme klidne vymyslej, ja jsem presvedcen, ze je to ztrata casu
|
6.7.09, 16:07 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ale turbo je lepci protoze ma turbo Ale pisty dej 135.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
6.7.09, 16:12 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Vít: ocividne nie az taka... http://www.motortech.sk/PDF/Felicia%2013MPI%20turbo.pdf
Matthes: no to som cital ze kompresne tlaky maju byt nizsie ako normalne ale houno tomu zatial rozumiem
turbo je dobre v tom ze tam napriklad nemusis pchat mega ostru vacicu a robit extremne upravy na mechanickych castiach.
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
6.7.09, 16:13 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
a ty myslis, ze to bez uprav nebo spis vymen mech. veci bude k necemu jinemu, nez k zapraskani a stopce ?
|
6.7.09, 16:20 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Vít píše: a ty myslis, ze to bez uprav nebo spis vymen mech. veci bude k necemu jinemu, nez k zapraskani a stopce ?
no bez GO by sa do toho pustil len somar, ale napriklad odlahcovanie klukovky a inych mechanickych dielov nie je nevyhnutne potrebne
a tie upravy aby favorit siel ako raketa (bez turba) su vacsinou na ukor priebehu kutaku a vykonu co ho robi pre denne pouzitie trapenim, vid Romanove byvale favo
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
6.7.09, 16:23 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Odlehcit kliku? Kde?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
6.7.09, 16:24 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
ojnice sry
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
6.7.09, 16:28 |
|
|
bitmap
Příspěvky: 658
|
Vít píše: silene nevim, nesmyslne to je urcite, ten motor se da vylepsit tak, aby jel jak urvanej ze retezu, to dobre vis, a zadne turbo k tomu neni potreba,
Na normalni jezdeni se z toho da vytahnout kolem 130 - 140Nm, coz da kolem tech 90 - 100k v nejakejch rozumnejch otackach a to je i s kratkou prevodovkou malo na to, aby se dalo rict, ze to jede jak urvany ze retezu. Spis bych rek tak akorat na klidny jezdeni bez zdrzovani provozu.
Jinak si urcite nemyslim, ze je to blbost, ani s LEKRem ne, naopak si myslim, ze by byl mnohem pouzitelnejsi nez SEDR, ale je naprosto nezbytne vsechno udelat dobre hned na prvni pokus, a to si vyzaduje nemale investice i do jinych veci nez je HW motoru, coz se muze dost prodrazit. U atmosfery se da laborovat i za provozu a je tam mnohemv etsi prostor na chyby bez rizika rychle destrukce motoru.
_________________ Škoda Favorit Felicia Fabia Octavia Golf Mondeo Clio - kočkopes.
Whoever lays hands upon me to govern me, is an usurper, a tyrant and I declare him my enemy!
|
6.7.09, 17:32 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
sháněl bych informace o UNO turbo
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
6.7.09, 19:04 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Sadra17 píše: sháněl bych informace o UNO turbo
jj uz som pozeral ale moc platne mi to nebude, pretoze bude cely motor alebo nic, je to velmi rozdielne
ale vyskusal by som si to
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
6.7.09, 19:12 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Ja jsem to chtel resit ale nemam proste cas na kazdou hovadinu ...chtel jsem vzit zaklad 135 k tomu nechat upravit hlavu odfrezovat spalovaci prostor pro snizeni komprese....dale co jsem se docetl tak motory s turbem maji vacky bez strihu sacihc a vyfukovych ventilu coz favo asi nema takze tam by mohlo odchazet k odhcazeni nespalene smesi do vyfuku ..ale nevim....to by byly asi tak upravy na motoru...dale ale problem....jake turbo....bud klasicke s pretlakovym ventilem....nebo lepsi by bylo s naklapenim lopatek to uz se ale musi ovladat..takze bych resil tak ze musi byt na aute zdroj podtlaku tedy vakuova pumpa elektroventil bude spinat podlak do turba pres tlakovy spinac..pripadne spinac na pedalu aby turbo vypinalo pri povoleni plynu....pri pridani plynu by membrana pritahla tahlo lopatek az natlaci pozadovany tlak spinac jen vypne dojde k odkloneni lopatek zpet a k poklesu tlaku...tim ventil znovu sepne a zase si to prida a porad dokola....druha moznost prepracovat regulaci tak ze membrana nebude podtlakova ale prtlakova a bude ovladat naklaneni lopatek..turbo bude tedy pri nulovem zatizeni stale naplno...pri natlakovani dojde pretlakove membrany k odkloneni lopatek zpet a tim k poklesu tlaku.....neni ale zarucene odstavovani turba pri ubirani plynu...takze tam nevim jak by se to chovalo......
dalsi vec karburator....klasicky musi byt pred turbem...nevyhoda...dlouhe sani..smes bude unikat netesnostmi...bud pouzit pretlakovy karbec z toho una treba..netusim kde sehnat a za kolik..nebo upravit stavajici.-....resil bych to pri pridani plynu uzavrit plovakovou komoru..a tlakovat ji zaroven se sanim motoru..takze klasicky motor saje z atmosferickeho tlaku a na hladinou v polovakove komore je take atmosfericky tlak..timhle propojenim by doslo ze jaky tlak bude v sani takovy bude i v plovakove komore
ja osobne jsem to chtel na system bmm..a to tak ze pri plneni turba by umerne dochazelo ke zvysovani tlaku paliva
pokud do toho jdes...jdu s tebou
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
6.7.09, 19:26 |
|
|
bitmap
Příspěvky: 658
|
Teda, Jiri, prvni benzinovy motor s VGT je ted nova 997 Turbo a ty uz bys to rval do Favorita, aneb proc to delat jednoduse, kdyz to jde slozite
Ja jsem o turbu taky docela dlouho premejslel, vsechno jsem nastudoval, propocital, ale ztroskotalo to na vyrobe potrubi a prirub. Nikoho, kdo by to udelal v pozadovany kvalite neznam a davat 25K za vyrezani prirub a naohybani vyfuku nejaky firme, to se mi zas nechtelo.
_________________ Škoda Favorit Felicia Fabia Octavia Golf Mondeo Clio - kočkopes.
Whoever lays hands upon me to govern me, is an usurper, a tyrant and I declare him my enemy!
|
6.7.09, 19:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|