Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19.11.24, 07:37



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Turbo na favorit s karburatorom 
Autor Zpráva
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Turbo na favorit s karburatorom
Cim dalej tym viac sa s touto myslienkou pohravam.
Nevidim to az tak nerealne.
Ale problemov je viac ako uzitku:
-karburator sa moc stelovat neda (LEKR urcite nie)
-spolahlivost je otazna
-zivotnost motora je drasticky znizena
na druhej strane, ak clovenk najde know how tak ma z favousa raketu :D
vyzva pre Geminiho :D

je to podla vas az tak sialene? do premavky?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


6.7.09, 15:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
silene nevim, nesmyslne to je urcite, ten motor se da vylepsit tak, aby jel jak urvanej ze retezu, to dobre vis, a zadne turbo k tomu neni potreba,


6.7.09, 15:53
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Vít píše:
silene nevim, nesmyslne to je urcite, ten motor se da vylepsit tak, aby jel jak urvanej ze retezu, to dobre vis, a zadne turbo k tomu neni potreba,

to je vsetko samozrejme pravda, nie vsak dovod zakazat mi sa s tou myslienkou pohravat ;) krutak ako s turbom inymi upravami nedosiahnes :) nic z tohto neznamena ze si davam na motor turbo ale uz viac "voe pico tuningerov" si mienilo dat na motor turbo a teraz ma realne zaujima co to obnasa

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


6.7.09, 15:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
to si samozrejme klidne vymyslej, ja jsem presvedcen, ze je to ztrata casu


6.7.09, 16:07
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ale turbo je lepci protoze ma turbo :-) Ale pisty dej 135.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


6.7.09, 16:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Vít: ocividne nie az taka... http://www.motortech.sk/PDF/Felicia%2013MPI%20turbo.pdf

Matthes: no to som cital ze kompresne tlaky maju byt nizsie ako normalne ale houno tomu zatial rozumiem :D
turbo je dobre v tom ze tam napriklad nemusis pchat mega ostru vacicu a robit extremne upravy na mechanickych castiach.

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


6.7.09, 16:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
a ty myslis, ze to bez uprav nebo spis vymen mech. veci bude k necemu jinemu, nez k zapraskani a stopce ?


6.7.09, 16:20
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Vít píše:
a ty myslis, ze to bez uprav nebo spis vymen mech. veci bude k necemu jinemu, nez k zapraskani a stopce ?

no bez GO by sa do toho pustil len somar, ale napriklad odlahcovanie klukovky a inych mechanickych dielov nie je nevyhnutne potrebne
a tie upravy aby favorit siel ako raketa (bez turba) su vacsinou na ukor priebehu kutaku a vykonu co ho robi pre denne pouzitie trapenim, vid Romanove byvale favo

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


6.7.09, 16:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Odlehcit kliku? Kde?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


6.7.09, 16:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
ojnice sry :oops:

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


6.7.09, 16:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 658
Příspěvek 
Vít píše:
silene nevim, nesmyslne to je urcite, ten motor se da vylepsit tak, aby jel jak urvanej ze retezu, to dobre vis, a zadne turbo k tomu neni potreba,

Na normalni jezdeni se z toho da vytahnout kolem 130 - 140Nm, coz da kolem tech 90 - 100k v nejakejch rozumnejch otackach a to je i s kratkou prevodovkou malo na to, aby se dalo rict, ze to jede jak urvany ze retezu. Spis bych rek tak akorat na klidny jezdeni bez zdrzovani provozu.

Jinak si urcite nemyslim, ze je to blbost, ani s LEKRem ne, naopak si myslim, ze by byl mnohem pouzitelnejsi nez SEDR, ale je naprosto nezbytne vsechno udelat dobre hned na prvni pokus, a to si vyzaduje nemale investice i do jinych veci nez je HW motoru, coz se muze dost prodrazit. U atmosfery se da laborovat i za provozu a je tam mnohemv etsi prostor na chyby bez rizika rychle destrukce motoru.

_________________
Škoda Favorit Felicia Fabia Octavia Golf Mondeo Clio - kočkopes.

Whoever lays hands upon me to govern me, is an usurper, a tyrant and I declare him my enemy!


6.7.09, 17:32
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
sháněl bych informace o UNO turbo :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


6.7.09, 19:04
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Sadra17 píše:
sháněl bych informace o UNO turbo :wink:

jj uz som pozeral ale moc platne mi to nebude, pretoze bude cely motor alebo nic, je to velmi rozdielne
ale vyskusal by som si to :)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


6.7.09, 19:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Ja jsem to chtel resit ale nemam proste cas na kazdou hovadinu :D ...chtel jsem vzit zaklad 135 k tomu nechat upravit hlavu odfrezovat spalovaci prostor pro snizeni komprese....dale co jsem se docetl tak motory s turbem maji vacky bez strihu sacihc a vyfukovych ventilu coz favo asi nema takze tam by mohlo odchazet k odhcazeni nespalene smesi do vyfuku ..ale nevim....to by byly asi tak upravy na motoru...dale ale problem....jake turbo....bud klasicke s pretlakovym ventilem....nebo lepsi by bylo s naklapenim lopatek to uz se ale musi ovladat..takze bych resil tak ze musi byt na aute zdroj podtlaku tedy vakuova pumpa elektroventil bude spinat podlak do turba pres tlakovy spinac..pripadne spinac na pedalu aby turbo vypinalo pri povoleni plynu....pri pridani plynu by membrana pritahla tahlo lopatek az natlaci pozadovany tlak spinac jen vypne dojde k odkloneni lopatek zpet a k poklesu tlaku...tim ventil znovu sepne a zase si to prida a porad dokola....druha moznost prepracovat regulaci tak ze membrana nebude podtlakova ale prtlakova a bude ovladat naklaneni lopatek..turbo bude tedy pri nulovem zatizeni stale naplno...pri natlakovani dojde pretlakove membrany k odkloneni lopatek zpet a tim k poklesu tlaku.....neni ale zarucene odstavovani turba pri ubirani plynu...takze tam nevim jak by se to chovalo......

dalsi vec karburator....klasicky musi byt pred turbem...nevyhoda...dlouhe sani..smes bude unikat netesnostmi...bud pouzit pretlakovy karbec z toho una treba..netusim kde sehnat a za kolik..nebo upravit stavajici.-....resil bych to pri pridani plynu uzavrit plovakovou komoru..a tlakovat ji zaroven se sanim motoru..takze klasicky motor saje z atmosferickeho tlaku a na hladinou v polovakove komore je take atmosfericky tlak..timhle propojenim by doslo ze jaky tlak bude v sani takovy bude i v plovakove komore

ja osobne jsem to chtel na system bmm..a to tak ze pri plneni turba by umerne dochazelo ke zvysovani tlaku paliva

pokud do toho jdes...jdu s tebou :D

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


6.7.09, 19:26
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 658
Příspěvek 
Teda, Jiri, prvni benzinovy motor s VGT je ted nova 997 Turbo a ty uz bys to rval do Favorita, aneb proc to delat jednoduse, kdyz to jde slozite :D

Ja jsem o turbu taky docela dlouho premejslel, vsechno jsem nastudoval, propocital, ale ztroskotalo to na vyrobe potrubi a prirub. Nikoho, kdo by to udelal v pozadovany kvalite neznam a davat 25K za vyrezani prirub a naohybani vyfuku nejaky firme, to se mi zas nechtelo.

_________________
Škoda Favorit Felicia Fabia Octavia Golf Mondeo Clio - kočkopes.

Whoever lays hands upon me to govern me, is an usurper, a tyrant and I declare him my enemy!


6.7.09, 19:47
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz