Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 16:52



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 snížení spotřeby za každou cenu 
Autor Zpráva
Příspěvek snížení spotřeby za každou cenu
Zdravim,
vim že to na někoho muže pusobit jako prznění motoru, ale ted sem v situaci kdy pokud nesnizim provozni naklady na myho formana 1992 tak ho budu muset prodat. Na LPG neni cash.
Slysel sem ze jde vypojit akceleracni pumpa, ale overeny to nemam. Nebo snad pretryskovat? Prosim proradte mi jak snizit spotrebu.

Diky


9.3.06, 16:17
Pspvek Reklama

   
Příspěvek Re: snížení spotřeby za každou cenu
Honza1 píše:
Zdravim,
vim že to na někoho muže pusobit jako prznění motoru, ale ted sem v situaci kdy pokud nesnizim provozni naklady na myho formana 1992 tak ho budu muset prodat. Na LPG neni cash.
Slysel sem ze jde vypojit akceleracni pumpa, ale overeny to nemam. Nebo snad pretryskovat? Prosim proradte mi jak snizit spotrebu.

Diky

jj, przneni :lol: zrus celou druhou komoru (odpoj akcel. pumpu, odpoj podtlak 2. komory a zaletuj trysku.....) bez akcel. pumpy se ti bude blbe rozjizdet a nebudes moci nastartovat, kdyz mu nenaslapes, ale pri jizde se muzes dostat s velmi lehkou nohou az na 5l/100km :wink:


9.3.06, 18:29
Uživatelský avatar

Příspěvky: 466
Bydliště: Vrchlabí
Příspěvek 
cos znamena,ze to za ty nervy temer nestoji

_________________
LPG a dlouha spajzka :-D:-D:-D 92, orangee 93


10.3.06, 00:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
jo, je lepší naučit pravou nohu pomalým pohybům, aby nebylo akcelrační pumpičky potřeba a aby se neotevírala 2. komora...


10.3.06, 14:45
Profil ICQ

Příspěvky: 162
Příspěvek 
:D :D :D :D :D :D :D to je dobra dedukce


10.3.06, 20:06
Profil

Příspěvky: 20
Bydliště: Praha - Roztyly
Příspěvek 
Ještě jsem to nevyzkoušel, ale jednu alternativu bych měl, zatím pouze vývojově v hlavě, ale tedy k věci. Vycházím ze zkušenosti "při prasklém těsnění pod hlavou se mi voda ztrácela do palivového prostoru", tím se zvětšila komprese a já na plyn nemusel tak šlapat. Ku podivu se zmenšila i spotřeba. Sice to bylo na dlouhé cestě, každou chvíli jsem musel dolejvat vodu, ale kdyby se to dalo udělat řízeně přes karburátor, tak by to špatný bejt nemuselo, ale vzhledem k tomu, že nevím, co to udělá po čase se spalovacím prostorem, netroufám si dále bádat, i když za zvážení by to stálo. :!:


12.3.06, 19:43
Profil ICQ
Příspěvek 
Přisávání vody do motoru není žádná novinka a používala se v minulosti u závodních motorů. Problém č.1 velká spotřeba vody, č. 2 koroze motoru.


12.3.06, 19:58
Příspěvek 
RK píše:
Přisávání vody do motoru není žádná novinka a používala se v minulosti u závodních motorů. Problém č.1 velká spotřeba vody, č. 2 koroze motoru.
jj, za valky to pry pouzivali nemci ve stihackach. Ale mluvil sem s chlapem ktery to mel i ve S120 nekde zavedene do karbu. Jestli vas nekoho napada jak na to... a spotrebu s tim mel 6lbenzin +2lvody na 100km. A s tou korozi nepomohlo by pouzivani destilovane vody? je chemicky cista, takze snad neobsahuje ty latky zbusobujici korozi-tam jde vlastne o to ze vodik z te vody se spali a kyslik jde ven. a kyslik sam o sobe korozi nezpusobi ne?


12.3.06, 20:10
Příspěvek Re: snížení spotřeby za každou cenu
Honza1 píše:
Zdravim,
vim že to na někoho muže pusobit jako prznění motoru, ale ted sem v situaci kdy pokud nesnizim provozni naklady na myho formana 1992 tak ho budu muset prodat. Na LPG neni cash.
Slysel sem ze jde vypojit akceleracni pumpa, ale overeny to nemam. Nebo snad pretryskovat? Prosim proradte mi jak snizit spotrebu.

Diky
a co treba nejezdit dokud se tvoje financni situace nezlepsi?


12.3.06, 20:12
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
vodou do spalovacieho priestoru vlastne zvyšuje kompresný pomer ( voda nie je stlačitelná ) a ochladzuje zmes čo má priazdnivý vplyv na výkon, nepriazdnivý na opotrebenie motora ( väčšie tepelné rozdiely a väčšie namáhanie celého motora ), a destilovaná voda má vplyv na usadeniny, ale koróziu nie, koróziu spôsobuje kyslík...


12.3.06, 21:55
Profil
Příspěvek 
Ta voda se v motoru nerozkládá na vodík a kyslík, to není atomovej reaktor.Princip je čistě v ochlazování směsi.


12.3.06, 22:32
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
RK píše:
Ta voda se v motoru nerozkládá na vodík a kyslík, to není atomovej reaktor.Princip je čistě v ochlazování směsi.


áno v ochladení zmezi a nezanedbatelný je kompresný pomer ( o čo menší je priestor na spálenie, tým väčší tlak )
PS: nemyslel som že koróziu spôsobuje kyslík z vody...

( vodu nemusíš rozkladať atómovou reakciou... - viď elektrolýza ( tým nemyslím v motore) )


12.3.06, 22:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 466
Bydliště: Vrchlabí
Příspěvek 
s vodou jezdej WRCcka normalne a jejich motorum to pridava cca 30% vykonu (teda letos to uz myslim zakazali) - Je to jenom v tom ochlazovani smesi = mensi obem smesi = nasaje se vic vzduchu - je to to samy jako kdyz jedete nekdy v lete navecer - auto ma hned o poznani vyssi tah, protoze je vzduch vlhci a chladnejsi

_________________
LPG a dlouha spajzka :-D:-D:-D 92, orangee 93


13.3.06, 08:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
U favorita, pokial to nieje BMM je dolezity bezchybny rozdelovac a nastavenie motora. Potom uz len lahka noha, jazda nizsou rychlostou je najistejsia cesta k nizsej spotrebe. Odpojenie akceleracnej pumpicky a podobne zasahy mozu jedine sposobit problemy. Dalej sa vyzaduje dobry stav brzd - aby nedobrzdovali auto. Obmedzit podiel mestskej prevadzky. Dalej nevozit v aute zbytocnosti. A este mozes fukat pneumatiky asi o 10% viac.


13.3.06, 10:46
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Co místo vody tam lejt trochu M2T?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


13.3.06, 15:26
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz