snížení spotřeby za každou cenu
Autor |
Zpráva |
Honza1
|
snížení spotřeby za každou cenu
Zdravim,
vim že to na někoho muže pusobit jako prznění motoru, ale ted sem v situaci kdy pokud nesnizim provozni naklady na myho formana 1992 tak ho budu muset prodat. Na LPG neni cash.
Slysel sem ze jde vypojit akceleracni pumpa, ale overeny to nemam. Nebo snad pretryskovat? Prosim proradte mi jak snizit spotrebu.
Diky
|
9.3.06, 16:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
petrV
|
Re: snížení spotřeby za každou cenu
Honza1 píše: Zdravim, vim že to na někoho muže pusobit jako prznění motoru, ale ted sem v situaci kdy pokud nesnizim provozni naklady na myho formana 1992 tak ho budu muset prodat. Na LPG neni cash. Slysel sem ze jde vypojit akceleracni pumpa, ale overeny to nemam. Nebo snad pretryskovat? Prosim proradte mi jak snizit spotrebu.
Diky
jj, przneni zrus celou druhou komoru (odpoj akcel. pumpu, odpoj podtlak 2. komory a zaletuj trysku.....) bez akcel. pumpy se ti bude blbe rozjizdet a nebudes moci nastartovat, kdyz mu nenaslapes, ale pri jizde se muzes dostat s velmi lehkou nohou az na 5l/100km
|
9.3.06, 18:29 |
|
|
Roman
Příspěvky: 466 Bydliště: Vrchlabí
|
cos znamena,ze to za ty nervy temer nestoji
_________________ LPG a dlouha spajzka :-D:-D 92, orangee 93
|
10.3.06, 00:55 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
jo, je lepší naučit pravou nohu pomalým pohybům, aby nebylo akcelrační pumpičky potřeba a aby se neotevírala 2. komora...
|
10.3.06, 14:45 |
|
|
ŠádeMan
Příspěvky: 162
|
|
10.3.06, 20:06 |
|
|
Jaroslav Čejka
Příspěvky: 20 Bydliště: Praha - Roztyly
|
Ještě jsem to nevyzkoušel, ale jednu alternativu bych měl, zatím pouze vývojově v hlavě, ale tedy k věci. Vycházím ze zkušenosti "při prasklém těsnění pod hlavou se mi voda ztrácela do palivového prostoru", tím se zvětšila komprese a já na plyn nemusel tak šlapat. Ku podivu se zmenšila i spotřeba. Sice to bylo na dlouhé cestě, každou chvíli jsem musel dolejvat vodu, ale kdyby se to dalo udělat řízeně přes karburátor, tak by to špatný bejt nemuselo, ale vzhledem k tomu, že nevím, co to udělá po čase se spalovacím prostorem, netroufám si dále bádat, i když za zvážení by to stálo.
|
12.3.06, 19:43 |
|
|
RK
|
Přisávání vody do motoru není žádná novinka a používala se v minulosti u závodních motorů. Problém č.1 velká spotřeba vody, č. 2 koroze motoru.
|
12.3.06, 19:58 |
|
|
mark
|
RK píše: Přisávání vody do motoru není žádná novinka a používala se v minulosti u závodních motorů. Problém č.1 velká spotřeba vody, č. 2 koroze motoru. jj, za valky to pry pouzivali nemci ve stihackach. Ale mluvil sem s chlapem ktery to mel i ve S120 nekde zavedene do karbu. Jestli vas nekoho napada jak na to... a spotrebu s tim mel 6lbenzin +2lvody na 100km. A s tou korozi nepomohlo by pouzivani destilovane vody? je chemicky cista, takze snad neobsahuje ty latky zbusobujici korozi-tam jde vlastne o to ze vodik z te vody se spali a kyslik jde ven. a kyslik sam o sobe korozi nezpusobi ne?
|
12.3.06, 20:10 |
|
|
Tom
|
Re: snížení spotřeby za každou cenu
Honza1 píše: Zdravim, vim že to na někoho muže pusobit jako prznění motoru, ale ted sem v situaci kdy pokud nesnizim provozni naklady na myho formana 1992 tak ho budu muset prodat. Na LPG neni cash. Slysel sem ze jde vypojit akceleracni pumpa, ale overeny to nemam. Nebo snad pretryskovat? Prosim proradte mi jak snizit spotrebu.
Diky a co treba nejezdit dokud se tvoje financni situace nezlepsi?
|
12.3.06, 20:12 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
vodou do spalovacieho priestoru vlastne zvyšuje kompresný pomer ( voda nie je stlačitelná ) a ochladzuje zmes čo má priazdnivý vplyv na výkon, nepriazdnivý na opotrebenie motora ( väčšie tepelné rozdiely a väčšie namáhanie celého motora ), a destilovaná voda má vplyv na usadeniny, ale koróziu nie, koróziu spôsobuje kyslík...
|
12.3.06, 21:55 |
|
|
RK
|
Ta voda se v motoru nerozkládá na vodík a kyslík, to není atomovej reaktor.Princip je čistě v ochlazování směsi.
|
12.3.06, 22:32 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
RK píše: Ta voda se v motoru nerozkládá na vodík a kyslík, to není atomovej reaktor.Princip je čistě v ochlazování směsi.
áno v ochladení zmezi a nezanedbatelný je kompresný pomer ( o čo menší je priestor na spálenie, tým väčší tlak )
PS: nemyslel som že koróziu spôsobuje kyslík z vody...
( vodu nemusíš rozkladať atómovou reakciou... - viď elektrolýza ( tým nemyslím v motore) )
|
12.3.06, 22:37 |
|
|
Roman
Příspěvky: 466 Bydliště: Vrchlabí
|
s vodou jezdej WRCcka normalne a jejich motorum to pridava cca 30% vykonu (teda letos to uz myslim zakazali) - Je to jenom v tom ochlazovani smesi = mensi obem smesi = nasaje se vic vzduchu - je to to samy jako kdyz jedete nekdy v lete navecer - auto ma hned o poznani vyssi tah, protoze je vzduch vlhci a chladnejsi
_________________ LPG a dlouha spajzka :-D:-D 92, orangee 93
|
13.3.06, 08:38 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
U favorita, pokial to nieje BMM je dolezity bezchybny rozdelovac a nastavenie motora. Potom uz len lahka noha, jazda nizsou rychlostou je najistejsia cesta k nizsej spotrebe. Odpojenie akceleracnej pumpicky a podobne zasahy mozu jedine sposobit problemy. Dalej sa vyzaduje dobry stav brzd - aby nedobrzdovali auto. Obmedzit podiel mestskej prevadzky. Dalej nevozit v aute zbytocnosti. A este mozes fukat pneumatiky asi o 10% viac.
|
13.3.06, 10:46 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Co místo vody tam lejt trochu M2T?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
13.3.06, 15:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 37 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|