Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.11.24, 16:09



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 Benzínové motory FSi 
Autor Zpráva

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Benzínové motory FSi
Pánové, když už se tady rozjela diskuze na téma dieselových motorů, chtěl bych ještě poprosit jestli nemá někdo zkušenosti s motory FSi. Je jedno jaký obsah, mě se konkrétně jedná o 1,6 FSi, ale teď mi jde všeobecně o tenhle typ motorů. Jestli jsou spolehlivé, jak se spotřebou a výkonem. Děkuji

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


1.8.22, 18:26
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Benzínové motory FSi
vyhni se jim.
co největším obloukem.

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


1.8.22, 20:40
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Benzínové motory FSi
Aha, takže bída. Děkuji

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


2.8.22, 03:06
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Benzínové motory FSi
rozvody řetězem si skočí jen tak, další blbost vanos, nějaká malá spotřeba to fakt hodně lehká noha, za mě jen TSi


2.8.22, 06:01
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Benzínové motory FSi
Aha, četl jsem a slyšel jsem, že motory FSi by měly být trošku zmodernizované klasické MPi motory co byly třeba právě v Golfech jako mám já apod. Mají mít údajně nižší spotřebu, vyšší výkon atd. Občas jsou v inzercích kousky s tímto motorem. Ale tedy nebrat. Děkuji

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


2.8.22, 20:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Benzínové motory FSi
Oproti klasice 1.6 mpi (BGU, BSE, BSF, CCSA) je to úplně jiná generace motorů, první motory VW s přímým vstřikem, má to řetězové rozvody s řetázkem z kola podobně jako na 1.2 TSI a k tomu variabilní časování ventilů tlakem oleje...
Sraly se hned jak vyjely z fabriky, jedno jestli 1.6FSI, 2.0FSI, 1.8TSI nebo 2.0TSI, je toho plnej internet... VW tehdy použil svoji oblíbenou taktiku ošidit testování během vývoje a pak to otestovat na lidech...
Upřímně, v téhle generaci (OII, G5, Leon 1P, A3 8P), bych nevěděl jakou motorizaci zvolit. Kromě prastarejch "spolehlivejch" (rozumněj problémy známé a řešitelné) jednotek 1.4MPI a 1.6MPI je to past vedle pasti...
Ale škoda mluvit...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


3.8.22, 19:23
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Benzínové motory FSi
Jak už jsem psal v jiných tématech, hledám nějaký lepší kousek. Stále ještě pokouším štěstí že něco slušného najdu za rozumný peníz. Tedy myslím Golf IV. Chtěl jsem 1,8T, ale to je v podstatě už nesehnatelné se slušnými kilometry a za rozumnější cenu. Nebo když už, tak na druhé straně republiky a nebo je hned pryč. Tak jsem uvažoval zase o 1,6ce, ale to už byly 16V a právě zde zmiňované 1,6FSi. Ale i tak ten boj asi vzdám a kouknu po něčem jiném.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


3.8.22, 20:17
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Benzínové motory FSi
[quote="varok"]Aha, četl jsem a slyšel jsem,

za mě nejlepší motor je 1.2 TSi 77 kW, de i načipovat a prej super ale nejel jsem stím, pokud nastartuješ motor neslyšíš, spotřeba super, nejmenší spotřeba na stooktan z rožnova do strážnice lehká nožka 3.0 l /100, pokud má ještě řetěz q po startu je slyšet de to poléčit jen šponovákem, tuším koncové číslo H umím přesně dohledat, modifikovaný,

1.0 85kW u O III je po startu hlučný, a při akceleraci v nízkých otáčkách je slyšet v kastli, chce podřadit, nedávno jsem zas slyšel že ten motor musíš točit 4000 aby měl nějaký výkon, tak jsem si přisadil já ho točím 5000 a 4,5,6 vůbec neřadím jezdím jen na tři kvalty, odborník tohoto bludu byl velice spokojený a dodal to jsem si přesně myslel :oops: ted jsem byl v praze tam 110 - 130 4.5l zpět 140-150 5.1l všechno na tempomat


8.8.22, 06:14
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz