Startování teplého motoru
Autor |
Zpráva |
apron
Příspěvky: 18 Bydliště: Vysočina
|
Startování teplého motoru
Tak nevim na co se zamezit. Kdyz prijdou teple dny a motor se zahreje, tak se potom blbde startuje. Cim by to mohlo byt Diky. Ještě doplňuji: Forman r.v. 1992 s karbecem
Naposledy upravil apron dne 9.5.07, 12:14, celkově upraveno 1
|
9.5.07, 10:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Startování teplého motoru
apron píše: Tak nevim na co se zamezit. Kdyz prijdou teple dny a motor se zahreje, tak se potom blbde startuje. Cim by to mohlo byt Diky
a na čem máš přišroubovyný ten motor miloš
|
9.5.07, 10:54 |
|
|
apron
Příspěvky: 18 Bydliště: Vysočina
|
Re: motor
Mám Formana ´92
|
9.5.07, 12:17 |
|
|
Nakadah
Příspěvky: 185 Bydliště: Ostrava
|
Ze by vadny automaticky sytic? Jakou mas spotrebu? Nak
|
9.5.07, 12:17 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
obohacovač, je vedle obublinkovávače na dva šroubky M5 křížák, prasklou membránou se ti dostává palivo do sacího potrubí a přechlastává se to miloš
|
10.5.07, 06:44 |
|
|
Belial
Příspěvky: 243 Bydliště: Brno
|
slovacek.milos píše: obohacovač, je vedle obublinkovávače na dva šroubky M5 křížák, prasklou membránou se ti dostává palivo do sacího potrubí a přechlastává se to miloš
miloši já mám obohacovač novej a taky se me špatně startuje za tepla, můžu to zkoušet bez plynu s trochou plynu nebo na plnej ale není v tom moc rozdíl, čím ještě to může bejt? za studena mě chytá nádherně
_________________ Favorit 136L r.v. 1989, 50KW
|
10.5.07, 07:22 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ešte je možné že máš vysokú hladinu v karbeci a preplavuje ti to, to je dosť častá závada, skús novú ihlu aj s plavákom...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
10.5.07, 08:37 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
taky to muze bejt trochu moc bohaty...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
10.5.07, 08:40 |
|
|
fert.j
Příspěvky: 544 Bydliště: Praha
|
a nebo to bere falesnej vzduch co ta deticka humova co je na ni prisroubovanej karb
|
10.5.07, 13:23 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Nakadah píše: Ze by vadny automaticky sytic? Jakou mas spotrebu? Nak
favorit nemá sytič, ale přívěru vzduchu, já jen pro upřesnění miloš
|
10.5.07, 15:59 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Belial píše: slovacek.milos píše: obohacovač, je vedle obublinkovávače na dva šroubky M5 křížák, prasklou membránou se ti dostává palivo do sacího potrubí a přechlastává se to miloš miloši já mám obohacovač novej a taky se me špatně startuje za tepla, můžu to zkoušet bez plynu s trochou plynu nebo na plnej ale není v tom moc rozdíl, čím ještě to může bejt? za studena mě chytá nádherně
ty vychytávky, to je těžko, musí se pomalu plováková komora, vysoké napětí, svíčky moc teplé, bohatost směsi, stav rozdělovače a předstih, měl jsem tu nedávno formana, no udělal jsem ho jen tak na ucho a za pár dnů se rozladi, start, pocukávání, vyměni jsem rozvody a tem motor chytil druhý dech, nikdy jsem takovou změnu nepozoroval a dělám dvoje za měsíc miloš
|
10.5.07, 16:03 |
|
|
Belial
Příspěvky: 243 Bydliště: Brno
|
slovacek.milos píše: Belial píše: slovacek.milos píše: obohacovač, je vedle obublinkovávače na dva šroubky M5 křížák, prasklou membránou se ti dostává palivo do sacího potrubí a přechlastává se to miloš miloši já mám obohacovač novej a taky se me špatně startuje za tepla, můžu to zkoušet bez plynu s trochou plynu nebo na plnej ale není v tom moc rozdíl, čím ještě to může bejt? za studena mě chytá nádherně ty vychytávky, to je těžko, musí se pomalu plováková komora, vysoké napětí, svíčky moc teplé, bohatost směsi, stav rozdělovače a předstih, měl jsem tu nedávno formana, no udělal jsem ho jen tak na ucho a za pár dnů se rozladi, start, pocukávání, vyměni jsem rozvody a tem motor chytil druhý dech, nikdy jsem takovou změnu nepozoroval a dělám dvoje za měsíc miloš
rozdělovač mám půl roku novej českej, kabely taky, předstih mám naštelovanej na cca 9st. snad jenom ty rozvody sou horší - ještě moc nechrastěj ale je to poznat na palci když mám rozdělovač venku tak je bez vůle ale v motoru tam vůle je, a při štelování předstihu ryska taky trochu lítala.. ale nikdy sem rozvody neměnil tak z toho mám trochu strach
_________________ Favorit 136L r.v. 1989, 50KW
|
11.5.07, 11:24 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Belial píše: slovacek.milos píše: Belial píše: slovacek.milos píše: obohacovač, je vedle obublinkovávače na dva šroubky M5 křížák, prasklou membránou se ti dostává palivo do sacího potrubí a přechlastává se to miloš miloši já mám obohacovač novej a taky se me špatně startuje za tepla, můžu to zkoušet bez plynu s trochou plynu nebo na plnej ale není v tom moc rozdíl, čím ještě to může bejt? za studena mě chytá nádherně ty vychytávky, to je těžko, musí se pomalu plováková komora, vysoké napětí, svíčky moc teplé, bohatost směsi, stav rozdělovače a předstih, měl jsem tu nedávno formana, no udělal jsem ho jen tak na ucho a za pár dnů se rozladi, start, pocukávání, vyměni jsem rozvody a tem motor chytil druhý dech, nikdy jsem takovou změnu nepozoroval a dělám dvoje za měsíc miloš rozdělovač mám půl roku novej českej, kabely taky, předstih mám naštelovanej na cca 9st. snad jenom ty rozvody sou horší - ještě moc nechrastěj ale je to poznat na palci když mám rozdělovač venku tak je bez vůle ale v motoru tam vůle je, a při štelování předstihu ryska taky trochu lítala.. ale nikdy sem rozvody neměnil tak z toho mám trochu strach
v pohodě vyměníš, kup si rozvody na fáčko, těsnění pod prsa a vanu, a gufero řemenice, mě to jde, ale každé desáté jsou orgie, na vaně polámu šest sroubků, kolečko královské hřídele se sekne a jedu švajcem do červena a milimetr, zas do červena a milimetr, spadne zadní axiál a motor nejde protočit a tak, zhruba jedny z deseti, určitě budeš v té lepší bilanci miloš
|
11.5.07, 18:03 |
|
|
Belial
Příspěvky: 243 Bydliště: Brno
|
slovacek.milos píše: Belial píše: slovacek.milos píše: Belial píše: slovacek.milos píše: obohacovač, je vedle obublinkovávače na dva šroubky M5 křížák, prasklou membránou se ti dostává palivo do sacího potrubí a přechlastává se to miloš miloši já mám obohacovač novej a taky se me špatně startuje za tepla, můžu to zkoušet bez plynu s trochou plynu nebo na plnej ale není v tom moc rozdíl, čím ještě to může bejt? za studena mě chytá nádherně ty vychytávky, to je těžko, musí se pomalu plováková komora, vysoké napětí, svíčky moc teplé, bohatost směsi, stav rozdělovače a předstih, měl jsem tu nedávno formana, no udělal jsem ho jen tak na ucho a za pár dnů se rozladi, start, pocukávání, vyměni jsem rozvody a tem motor chytil druhý dech, nikdy jsem takovou změnu nepozoroval a dělám dvoje za měsíc miloš rozdělovač mám půl roku novej českej, kabely taky, předstih mám naštelovanej na cca 9st. snad jenom ty rozvody sou horší - ještě moc nechrastěj ale je to poznat na palci když mám rozdělovač venku tak je bez vůle ale v motoru tam vůle je, a při štelování předstihu ryska taky trochu lítala.. ale nikdy sem rozvody neměnil tak z toho mám trochu strach v pohodě vyměníš, kup si rozvody na fáčko, těsnění pod prsa a vanu, a gufero řemenice, mě to jde, ale každé desáté jsou orgie, na vaně polámu šest sroubků, kolečko královské hřídele se sekne a jedu švajcem do červena a milimetr, zas do červena a milimetr, spadne zadní axiál a motor nejde protočit a tak, zhruba jedny z deseti, určitě budeš v té lepší bilanci miloš
a musí se kůlivá temu vytahovat motor? jestli to de s motorem v autě tak bych se do toho pustil
_________________ Favorit 136L r.v. 1989, 50KW
|
11.5.07, 22:36 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Belial píše: a musí se kůlivá temu vytahovat motor? jestli to de s motorem v autě tak bych se do toho pustil
de to ale nebude tam moc místa
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
12.5.07, 08:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 57 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|