Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19.9.24, 02:39



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 Problem so startovanim za vlhka - Felicia 1.3 MPi 
Autor Zpráva

Příspěvky: 2
Příspěvek Problem so startovanim za vlhka - Felicia 1.3 MPi
Zdravim,

mam Feliciu 1.3 MPi a mam problem so startovanim za vlhkeho pocasia. Po zapnuti kluca pocut cerpadlo, pri startovani starter toci, obcas na 1 sec. naskoci tak na tretinovy vykon a skape.

V mraze nastartovat nie je problem. Problem bude niekde s tou vlhkostou, pretoze ked som nedavno oplachoval zasraty motor, tak sa to spravalo rovnako. Ked to trochu vyschlo na slnku tak to chytilo...

Ak mate niekto podobny problem a viete co by to mohlo byt, tak prosim poradte... :(

diky


26.3.06, 19:57
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 819
Bydliště: jih vysočiny
Příspěvek 
Zkontroluj veškeré spoje od baterky ke startéru.Oxidace,dotažení spojů,kontrola kabelů/pevný spoj kabel.oka/,Zkontroluj jak plus ,ta i nínus pól. Jenom ještě,kontrola není jenom to že se veme za drát a zamele se sním a pokud drží je to v pořádku. OMYL - veškeré spoje povolit očistit oškrabat a opět zkompletovat. Nepatrná oxidace,nepevný spoj má za následek velký přechodový odpor,čož má za následek zhoršená funkce zařízení. Dej vědět jak jsi dopadl. čus


26.3.06, 20:51
Profil
Příspěvek 
No, strejda měl ve Formanu svíčky Bosh Super a jakmile nastalo vlhko, tak nenastartoval. jeho znamej - automechanik - rekl:"Jo to jsou Bosh. Tak ty nestartujou v zadnym aute." Jinak nevim co bych ti poradil. S pozdravem, Jakub Bánom.
bany.xf.wz.cz@seznam.cz


11.4.06, 20:42
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Ono to silne vyzera na sviecky.


13.4.06, 08:11
Profil

Příspěvky: 32
Bydliště: Bratislava
Příspěvek Re: Problem so startovanim za vlhka - Felicia 1.3 MPi
Tib píše:
Zdravim,

mam Feliciu 1.3 MPi a mam problem so startovanim za vlhkeho pocasia. Po zapnuti kluca pocut cerpadlo, pri startovani starter toci, obcas na 1 sec. naskoci tak na tretinovy vykon a skape.

V mraze nastartovat nie je problem. Problem bude niekde s tou vlhkostou, pretoze ked som nedavno oplachoval zasraty motor, tak sa to spravalo rovnako. Ked to trochu vyschlo na slnku tak to chytilo...

Ak mate niekto podobny problem a viete co by to mohlo byt, tak prosim poradte... :(

diky



Mal som podobny problem s favoritom. V dazdi alebo po dazdi ked este bolo vlhko tak nestartoval.V servise mi povedali, ze "to favority robia". Nechcel som sa zmierit s predstavou, ze mam meteosenzitivne auto. Dal som si skontrolovat cele zapalovanie, riadiacu jednotku, viko rozdelovaca, predstih zapalovania ... Problem zmizol :?

_________________
Škoda Favorit 135 LS r.v. 1992


13.4.06, 10:24
Profil ICQ

Příspěvky: 38
Příspěvek 
Mozna to bude ze vzdusna vlkost se dostava do bloku motoru a tudis motor ztraci kompresi........zkontroluj tesneni pod hlavou jestli to nesaje falesnak.........a taky to muze bejt spatnej postup dotahovani sroubů na hlave.................


13.4.06, 10:34
Profil ICQ

Příspěvky: 263
Příspěvek 
TomexTuner píše:
Mozna to bude ze vzdusna vlkost se dostava do bloku motoru a tudis motor ztraci kompresi........zkontroluj tesneni pod hlavou jestli to nesaje falesnak.........a taky to muze bejt spatnej postup dotahovani sroubů na hlave.................

To snad proboha ne! Vzdušná vlhkost se do motoru může dostat jedině sáním spolu s nasávaným vzduchem... :-)
A špatný těsnění pod hlavou by poznal daleko dřív - vaření apod.
Nemožnost nastartovat za vlhka je obvykle způsobena tím, že vysrážená vlhkost někde působí kraťas nebo svody, klasicky v rozdělovači nebo i na indukční cívce. Řešením je tyhle součásti perfektně očistit od staletého nánosu bordelu, víčko rozdělovače utěsnit, a očistit i koncovky kabelů ke svíčkám (a mezi rozdělovačem a cívkou), případně i konce svíček (ty konce, co čučí z motoru ven) a motor okolo nich. U MPI se to týká i zapalovací lišty, pokud ji tam máš.
Jinak platí to, co napsal Vopaje, všechny kontakty udržovat v "kontaktním" stavu (nezoxidované, nezašpiněné).


13.4.06, 12:52
Profil

Příspěvky: 38
Příspěvek 
Kybergreg píše:
To snad proboha ne! Vzdušná vlhkost se do motoru může dostat jedině sáním spolu s nasávaným vzduchem... :-)
A špatný těsnění pod hlavou by poznal daleko dřív - vaření apod.
Nemožnost nastartovat za vlhka je obvykle způsobena tím, že vysrážená vlhkost někde působí kraťas nebo svody, klasicky v rozdělovači nebo i na indukční cívce. Řešením je tyhle součásti perfektně očistit od staletého nánosu bordelu, víčko rozdělovače utěsnit, a očistit i koncovky kabelů ke svíčkám (a mezi rozdělovačem a cívkou), případně i konce svíček (ty konce, co čučí z motoru ven) a motor okolo nich. U MPI se to týká i zapalovací lišty, pokud ji tam máš.
Jinak platí to, co napsal Vopaje, všechny kontakty udržovat v "kontaktním" stavu (nezoxidované, nezašpiněné).
muze to bejt kontaktama ale ver ze jsem par pripadu zazil ze tesneni bylo v hajzlu nebo spatnej postup pri dotahovani a byla tam vule tak 0.2mm a to stacilo aby se tam ten vlhkej vzduch dostal....stalo se to korenovi ze Sumavy kde je 60-70% vlkost vzduchu......ale pak mu to chcipalo a klesaly otacky pac tam nebyly tlaky......vymenil tesneni a dotahl a trada jezdil....... :wink:


13.4.06, 16:42
Profil ICQ

Příspěvky: 51
Bydliště: Písek
Příspěvek 
Tomexi, Tomexi... Problém je, že tam byla ta 0,2mm mezera. To pak tomu kořenovi ze Šumavy šel veškerý tlak z válce tou škvírou ven a bylo to. Vliv vlhkosti vzduchu je v tomhle případě jenom ten, že měl ráno orosený nebo zmrzlý auto a musel škrabat okna a rozmrazovat zámky.


17.4.06, 08:39
Profil

Příspěvky: 38
Příspěvek 
Oldřich Starý píše:
Tomexi, Tomexi... Problém je, že tam byla ta 0,2mm mezera. To pak tomu kořenovi ze Šumavy šel veškerý tlak z válce tou škvírou ven a bylo to. Vliv vlhkosti vzduchu je v tomhle případě jenom ten, že měl ráno orosený nebo zmrzlý auto a musel škrabat okna a rozmrazovat zámky.
hej uvazuj logicky!!!!Co dela vole motor?????Saje ne,snad???A kdyz je okolni vlkost vzduchu vyssi jak 70% motor nasaje do valcu (jestli vubec nasaje) smes benzin+vzduch a tou skvirou i vlkost vzduchu a tudis i vodu..... a jak vis voda nehori a tudiz to zvysuje zapalnou teplotu smesi a tudis to spatne chyta.....po chvili se voda treci teplotou odpari a vse je ok.......benzin se sice s vodou nesmisi ale pohlcuje vzduch ktery benzin potrebuje k horeni!!! :roll:


17.4.06, 13:17
Profil ICQ

Příspěvky: 162
Příspěvek 
nemyslim si TOMEXTUNERe. moc neuvazujes. neni to pravda co vykládáš. je to mozný ze to je tim že tol eze na kontakty a vzniká tam studenák a nebo to může být palec rozdelovače ale kdyz mu to spatne toci i ze startérem tak jsou t o kontakty..... nech si to zkontrolovat a vycistit


17.4.06, 20:42
Profil

Příspěvky: 38
Příspěvek 
ŠádeMan píše:
nemyslim si TOMEXTUNERe. moc neuvazujes. neni to pravda co vykládáš. je to mozný ze to je tim že tol eze na kontakty a vzniká tam studenák a nebo to může být palec rozdelovače ale kdyz mu to spatne toci i ze startérem tak jsou t o kontakty..... nech si to zkontrolovat a vycistit
Hosi uz jsem to videl....netvrdim ze je to tento pripad ale prihazuju radu pro vylucovaci metodu........


17.4.06, 21:27
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz