Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 22:43



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 Klady vs. zápory 
Autor Zpráva

Příspěvky: 133
Bydliště: Praha
Příspěvek Klady vs. zápory
Ahoj, potřeboval bych zjistit klady a zápory motorů 130, 135 a 136 ve vozech Rapid. Děkuji


1.11.07, 22:32
Profil
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Nejlip 135 nebo 6, pac 130 ma litinovou kedlubnu a rada odchazi a nejsou dily, ty druhy dva motory sou shodny jako favo ... takze dily nou problem :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


1.11.07, 22:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Asi tak, na 130 je problém zohnať diely a celkovo tie motory majú menšiu životnosť. 135 a 136 sú modernejšie motory, majú lepšie výkonové vlastnosti a myslím, že menšiu potrebu...najlepšie 136...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


2.11.07, 08:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 286
Bydliště: ČR
Příspěvek 
Pokud se správně pamatuju, tak jen ta 135 může jezdit na čistý natural.


2.11.07, 21:50
Profil Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Luboš píše:
Pokud se správně pamatuju, tak jen ta 135 může jezdit na čistý natural.



No prvni 136 nemuzou no ale tech snad moc nebylo ne :?:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


2.11.07, 21:53
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
To sou kerý první ??? Já jen abych si zase nerozesral motor...mam 742.136 1988 :!: :?

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


2.11.07, 22:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 133
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jestli se nemýlím, tak 136 se vyráběly 1987-1990


3.11.07, 16:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
136 se dělaly pořád akorát pak měly 136X nebo B Jinak se ty první hlavy lišily použitým matrošem na sedla takže by se mělo u těch jedněch jezdit pul na pul, jednou natural jednou special (dnes už teda ne že jo) Ale ať tak nebo tak stejně dřív odešlo těsnění pod hlavou rozežraný fridexem nebo měl motor hafo km a šel stejně do kytek. Dneska si myslím že už je uplně jedno jestli na jednu hlavu najedeš 500 000 nebo 600 000 což není zase až taková nadsázka na hlavě se nemá v podstatě co zničit pokud bude vše tak jak má bejt a když by sedla odešli tak se tam daj dát nový.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


3.11.07, 17:37
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz