Autor |
Zpráva |
rosta_wrx
Příspěvky: 71 Bydliště: Tábor / Praha
|
setrvacnik MPi vs. BMM
Prosím, jaký je rozdíl mezi setrvačníkem 1.3MPi a BMM v té obvodové části na snímač otáček. BMM má 2 drážky, jak to má MPi? Můžete přiložit nějaké foto? Díky moc.
_________________ Subaru Impreza WRX '01, Škoda Favorit L/A
|
22.1.08, 09:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: setrvacnik MPi vs. BMM
rosta_wrx píše: Prosím, jaký je rozdíl mezi setrvačníkem 1.3MPi a BMM v té obvodové části na snímač otáček. BMM má 2 drážky, jak to má MPi? Můžete přiložit nějaké foto? Díky moc.
podle mě je to naprosto stejné, ale slyšel jsem žo setrváky zaměnili a nejelo to miloš
|
22.1.08, 10:33 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
ako to moze byt rovnake ? MPi ma elektronicke zapalovanie a BMM ma rozdelovac.....cize nepotrebuje impulzy typu HU, DU.......
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
22.1.08, 14:27 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Gemini píše: ako to moze byt rovnake ? MPi ma elektronicke zapalovanie a BMM ma rozdelovac.....cize nepotrebuje impulzy typu HU, DU.......
tos to netrefil BMM i MPi je motronik to znamená že klasický rozdělovač nemají a jiskra je řízena řídící jednotkou a impuls je tam pořáíd jeden ne dva HU DU, helův snímač měří v tom výřezu úhel v rozmězí 60 - 66 stupnů a tento zobrazuje v řídící jednotce v podobě obdélníku různé velikosti miloš
|
22.1.08, 14:36 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
skočil jsem si do dílny trošku pokytovat a dívám se na jeden setrvák a je tam ten výřez HU i DU, ale jestli je to z BMM nebo MPI to nevím miloš
|
22.1.08, 14:57 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
setrvačník MPI vs. BMM
Miloš má pravdu. Oba typy mají zapalování na principu vyhodnocení řídící jednotky. BMM má ale rozdělovač který rozděluje vysoké napětí do jednotlivých svíček. MPI rozdělovač nemá, má to rešeno pomocí zapalovací lišty. Do lišty jdou jen nizkonapěťové impulsy z ŘJ, a teprve potom se v liště mění ve vysoké napětí a rovnou rozvadí do jednotlivých svíček. Mám ale Favorita BMM, tak u MPI si nejsem stopro jistý, ale kamarád má feldu r.v. 99
|
22.1.08, 17:02 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: setrvačník MPI vs. BMM
varok píše: Miloš má pravdu. Oba typy mají zapalování na principu vyhodnocení řídící jednotky. BMM má ale rozdělovač který rozděluje vysoké napětí do jednotlivých svíček. MPI rozdělovač nemá, má to rešeno pomocí zapalovací lišty. Do lišty jdou jen nizkonapěťové impulsy z ŘJ, a teprve potom se v liště mění ve vysoké napětí a rovnou rozvadí do jednotlivých svíček. Mám ale Favorita BMM, tak u MPI si nejsem stopro jistý, ale kamarád má feldu r.v. 99
ale hlavně se řeší ty setrváky jestli jsou záměnné nebo ne miloš
|
22.1.08, 17:12 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
MPi a BMM mají setrvák stejnej, jinej je u ekotronicu.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
22.1.08, 17:48 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Drak píše: MPi a BMM mají setrvák stejnej, jinej je u ekotronicu.
draku a víš to na milion procent, právě ke mně přijeli foradaři a poprvé v životě jsem na feldě viděl přetržený rozvodák, hodili druhý motor a že jim to nejelo že to byl motor z MPi pak tam museli vyměnit setrvák a jelo to jestli je to kec nebo fakt to nevím , po mně se chtělo zjistit jen závadu no netočil se rozdělovač tak jsem ho sdělal a zjistil jsem že tam chybí řetěz miloš
|
22.1.08, 19:20 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
setrvaky jsou jine... na milion procent... privezl sem si motor .. bylo na nem jeste sani z Mpi a dal sem na nej BMM ... mam dokonce video jak to bezelo... otackomer skakal kam se mu zachtelo a neslo to vubec do otacek... zapalovalo to nepravidelne ...pak me napadlo ze Mpi musi poznat rozdil mezi dolni a horni uvrati por listu... tak sem sundal setrvak a dal je oba vedle sebe je to tak... pro BMM ma jen dva zarezy po 180 stupnich ale pro Mpi ma take dva a na jedne strane jeste jeden maly... dal sem tam spravnej a chodi to..... jinak pro ecotronic nevim....ale tohle je tak jak je..mel sem je polozeny vedle sebe
|
22.1.08, 19:58 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Jiri píše: setrvaky jsou jine... na milion procent... privezl sem si motor .. bylo na nem jeste sani z Mpi a dal sem na nej BMM ... mam dokonce video jak to bezelo... otackomer skakal kam se mu zachtelo a neslo to vubec do otacek... zapalovalo to nepravidelne ...pak me napadlo ze Mpi musi poznat rozdil mezi dolni a horni uvrati por listu... tak sem sundal setrvak a dal je oba vedle sebe je to tak... pro BMM ma jen dva zarezy po 180 stupnich ale pro Mpi ma take dva a na jedne strane jeste jeden maly... dal sem tam spravnej a chodi to..... jinak pro ecotronic nevim....ale tohle je tak jak je..mel sem je polozeny vedle sebe
ten tvúj nápad je dobrý ale jak pozná řídící jednotka jestli pálit na prvním nebo na čtvrtém, nemá snímač polohy vačky, to já za těma fordařama zajedu a zeptám se jestli to vůbec nastartovali a jak to jelo no ono asi i číslo dílu ve škodovce nebude pasovat miloš
|
22.1.08, 20:12 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ono nastartovat BMM se setrvakem Mpi jde... to mam vyzkouseno ale nepali to pravidelne.. rekl bych ze tam jde vice impulsu.. nez ma a v nevhodnou dobu.. ja to nakreslim jak to vypada..
|
22.1.08, 20:21 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Na milion procent si su jistej jen s tím rozdílem BMM x Ekotronic, na to MPi se budu muset mrknout.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
22.1.08, 20:38 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
takhle nejak to vypada .. je to nakreslene jen schematicky... bez ozubeni.. atd.... jinak to jak to pozna kdy palit prvni a ctvrtej to me taky napdalo ale jinak sem nad tim nepremyslel...ale na setrvaku je to takhle..
|
22.1.08, 20:40 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Jiri píše: takhle nejak to vypada .. je to nakreslene jen schematicky... bez ozubeni.. atd.... jinak to jak to pozna kdy palit prvni a ctvrtej to me taky napdalo ale jinak sem nad tim nepremyslel...ale na setrvaku je to takhle..
tu otázku jsem položil borcovi ze škodovky a ten mi odpověděl že to pálí dva a dva, no nedalo mi to vyhodil jsem svíčky a nesmysl normálně vidíš 1342, no ten ozubec to MPi to prověřím to jsem si nikdy nevšiml, zrovna MPi není na dohled pak napíšu miloš
|
22.1.08, 21:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|