Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 17:51



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 setrvacnik MPi vs. BMM 
Autor Zpráva

Příspěvky: 71
Bydliště: Tábor / Praha
Příspěvek setrvacnik MPi vs. BMM
Prosím, jaký je rozdíl mezi setrvačníkem 1.3MPi a BMM v té obvodové části na snímač otáček. BMM má 2 drážky, jak to má MPi? Můžete přiložit nějaké foto? Díky moc.

_________________
Subaru Impreza WRX '01, Škoda Favorit L/A


22.1.08, 09:58
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: setrvacnik MPi vs. BMM
rosta_wrx píše:
Prosím, jaký je rozdíl mezi setrvačníkem 1.3MPi a BMM v té obvodové části na snímač otáček. BMM má 2 drážky, jak to má MPi? Můžete přiložit nějaké foto? Díky moc.


podle mě je to naprosto stejné, ale slyšel jsem žo setrváky zaměnili a nejelo to miloš


22.1.08, 10:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
ako to moze byt rovnake ? MPi ma elektronicke zapalovanie a BMM ma rozdelovac.....cize nepotrebuje impulzy typu HU, DU.......

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


22.1.08, 14:27
Profil Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Gemini píše:
ako to moze byt rovnake ? MPi ma elektronicke zapalovanie a BMM ma rozdelovac.....cize nepotrebuje impulzy typu HU, DU.......


tos to netrefil BMM i MPi je motronik to znamená že klasický rozdělovač nemají a jiskra je řízena řídící jednotkou a impuls je tam pořáíd jeden ne dva HU DU, helův snímač měří v tom výřezu úhel v rozmězí 60 - 66 stupnů a tento zobrazuje v řídící jednotce v podobě obdélníku různé velikosti miloš


22.1.08, 14:36
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
skočil jsem si do dílny trošku pokytovat a dívám se na jeden setrvák a je tam ten výřez HU i DU, ale jestli je to z BMM nebo MPI to nevím miloš


22.1.08, 14:57
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek setrvačník MPI vs. BMM
Miloš má pravdu. Oba typy mají zapalování na principu vyhodnocení řídící jednotky. BMM má ale rozdělovač který rozděluje vysoké napětí do jednotlivých svíček. MPI rozdělovač nemá, má to rešeno pomocí zapalovací lišty. Do lišty jdou jen nizkonapěťové impulsy z ŘJ, a teprve potom se v liště mění ve vysoké napětí a rovnou rozvadí do jednotlivých svíček. Mám ale Favorita BMM, tak u MPI si nejsem stopro jistý, ale kamarád má feldu r.v. 99


22.1.08, 17:02
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: setrvačník MPI vs. BMM
varok píše:
Miloš má pravdu. Oba typy mají zapalování na principu vyhodnocení řídící jednotky. BMM má ale rozdělovač který rozděluje vysoké napětí do jednotlivých svíček. MPI rozdělovač nemá, má to rešeno pomocí zapalovací lišty. Do lišty jdou jen nizkonapěťové impulsy z ŘJ, a teprve potom se v liště mění ve vysoké napětí a rovnou rozvadí do jednotlivých svíček. Mám ale Favorita BMM, tak u MPI si nejsem stopro jistý, ale kamarád má feldu r.v. 99


ale hlavně se řeší ty setrváky jestli jsou záměnné nebo ne miloš


22.1.08, 17:12
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
MPi a BMM mají setrvák stejnej, jinej je u ekotronicu.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


22.1.08, 17:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Drak píše:
MPi a BMM mají setrvák stejnej, jinej je u ekotronicu.


draku a víš to na milion procent, právě ke mně přijeli foradaři a poprvé v životě jsem na feldě viděl přetržený rozvodák, hodili druhý motor a že jim to nejelo že to byl motor z MPi pak tam museli vyměnit setrvák a jelo to jestli je to kec nebo fakt to nevím , po mně se chtělo zjistit jen závadu no netočil se rozdělovač tak jsem ho sdělal a zjistil jsem že tam chybí řetěz miloš


22.1.08, 19:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
setrvaky jsou jine... na milion procent... privezl sem si motor .. bylo na nem jeste sani z Mpi a dal sem na nej BMM ... mam dokonce video jak to bezelo... otackomer skakal kam se mu zachtelo a neslo to vubec do otacek... zapalovalo to nepravidelne ...pak me napadlo ze Mpi musi poznat rozdil mezi dolni a horni uvrati por listu... tak sem sundal setrvak a dal je oba vedle sebe je to tak... pro BMM ma jen dva zarezy po 180 stupnich ale pro Mpi ma take dva a na jedne strane jeste jeden maly... dal sem tam spravnej a chodi to..... jinak pro ecotronic nevim....ale tohle je tak jak je..mel sem je polozeny vedle sebe


22.1.08, 19:58
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Jiri píše:
setrvaky jsou jine... na milion procent... privezl sem si motor .. bylo na nem jeste sani z Mpi a dal sem na nej BMM ... mam dokonce video jak to bezelo... otackomer skakal kam se mu zachtelo a neslo to vubec do otacek... zapalovalo to nepravidelne ...pak me napadlo ze Mpi musi poznat rozdil mezi dolni a horni uvrati por listu... tak sem sundal setrvak a dal je oba vedle sebe je to tak... pro BMM ma jen dva zarezy po 180 stupnich ale pro Mpi ma take dva a na jedne strane jeste jeden maly... dal sem tam spravnej a chodi to..... jinak pro ecotronic nevim....ale tohle je tak jak je..mel sem je polozeny vedle sebe


ten tvúj nápad je dobrý ale jak pozná řídící jednotka jestli pálit na prvním nebo na čtvrtém, nemá snímač polohy vačky, to já za těma fordařama zajedu a zeptám se jestli to vůbec nastartovali a jak to jelo no ono asi i číslo dílu ve škodovce nebude pasovat miloš


22.1.08, 20:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
ono nastartovat BMM se setrvakem Mpi jde... to mam vyzkouseno ale nepali to pravidelne.. rekl bych ze tam jde vice impulsu.. nez ma a v nevhodnou dobu.. ja to nakreslim jak to vypada..


22.1.08, 20:21
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Na milion procent si su jistej jen s tím rozdílem BMM x Ekotronic, na to MPi se budu muset mrknout.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


22.1.08, 20:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Obrázek
takhle nejak to vypada .. je to nakreslene jen schematicky... bez ozubeni.. atd.... jinak to jak to pozna kdy palit prvni a ctvrtej to me taky napdalo ale jinak sem nad tim nepremyslel...ale na setrvaku je to takhle..


22.1.08, 20:40
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Jiri píše:
Obrázek
takhle nejak to vypada .. je to nakreslene jen schematicky... bez ozubeni.. atd.... jinak to jak to pozna kdy palit prvni a ctvrtej to me taky napdalo ale jinak sem nad tim nepremyslel...ale na setrvaku je to takhle..


tu otázku jsem položil borcovi ze škodovky a ten mi odpověděl že to pálí dva a dva, no nedalo mi to vyhodil jsem svíčky a nesmysl normálně vidíš 1342, no ten ozubec to MPi to prověřím to jsem si nikdy nevšiml, zrovna MPi není na dohled pak napíšu miloš


22.1.08, 21:42
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz