|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Autor |
Zpráva |
florisimo
Příspěvky: 220
|
co je s karbem?
Před týdnem jsem dával do auta novej motor, všechno v pořádku, jede slušně, jen na benzín mi nechce jet. Karburátor mám ten původní, nic jsem s něm nedělal. Závada se projevuje asi takto: Na plyn auto jede uplně v pořádku, studený straty ok, volnoběh taky drží dobře. Pak přepnu na benzín, začne se plnit plováková komora, auto začne jet a do vteřiny než se plováková komora naplní a plnící ventil zavře, motor začne brzdit a nepomůže ani prošlápnout plyn na zem. Směs tam musí jít strašně bohatá, protože z vejfuku mi jde voda se sazema!!! Pak přepnu do mezipolohy, začne se vyjíždět plováková komora a těsně před tím než je benzínu v polovákové komoře "na dně" se motor rozjede a hned chcípne-jak dojde benzín v plovákové komoře. První co mě napadlo, špatný trysky, ty tam ovšem jsou správně, hladina benzínu v plovákové komoře je nastavená přesně podle knížky, vubec nebylo potřeba s tím býbat, vzdušníky, volnoběžný ventil, kanálky, všechno je čistý a průchodný, sací potrubý pod karbem přetěsnovaný(říkám, na plyn není problém!!), tak kurna kde je chyba!!!??? Za měsíc musím na emise a asi nebudou mít radost, že mi ne benzín nejede. Karburátor je to klasickej JIKOV 28-30 LEKR Doma mám dva tyhle karby, ani na jeden nechce jet. Nádrž jsem 2*čistil a 2*tankoval u jiné benzínky, takže v palivu problém nebude. Jestli někdo víte co by to mohlo být, proč tam jde tak bohatá směs, tak mi prosím poradte, jsem z toho už zoufalej
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
28.1.08, 17:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ondra120
Metal (urg)
Příspěvky: 3730 Bydliště: Vsetín
|
Re: co je s karbem?
Kontroloval jsi u obou jehlové ventily? (sice asi blbost ale náhoda je blbec...)
_________________ Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama ČZ 175/477 ´72 - veterán
Škoda 742 Forever Team
|
28.1.08, 18:02 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
a když cupuješ tak odbublinovávač cvaká a cupovat jde pořád nebo bo nacupuješ jak u 120 a konec, bývá ucpaná ta vratná trubka do nádrže a co obohacovač prasklá membrána benál teče do sání motoru motor hulí dělá si co chce, co plovák nemůže praskout? miloš
|
28.1.08, 19:12 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
slovacek.milos píše: a když cupuješ tak odbublinovávač cvaká a cupovat jde pořád nebo bo nacupuješ jak u 120 a konec, bývá ucpaná ta vratná trubka do nádrže a co obohacovač prasklá membrána benál teče do sání motoru motor hulí dělá si co chce, co plovák nemůže praskout? miloš
psal i na škoda favorit klub a tam jsem mu taky poukázal na obohacovač ale moc mi k tomu nesedí stabilní volnoběh...
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
28.1.08, 19:31 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Neex píše: slovacek.milos píše: a když cupuješ tak odbublinovávač cvaká a cupovat jde pořád nebo bo nacupuješ jak u 120 a konec, bývá ucpaná ta vratná trubka do nádrže a co obohacovač prasklá membrána benál teče do sání motoru motor hulí dělá si co chce, co plovák nemůže praskout? miloš psal i na škoda favorit klub a tam jsem mu taky poukázal na obohacovač ale moc mi k tomu nesedí stabilní volnoběh...
nebo našlapat karb a rozdělat co je tam za zmatek, jak je vysoká hladina co udělá za pět minut bude pořád stejná, a volnoběh stabilní čtu na plyn a pak si to dělé co chce, pokud je v obohacovači dobrá trhlina tak vyteče obsah plovákové komory do sání, nebo na té membráně je gumička co ten benál zastavuje je tam vůbec miloš
|
28.1.08, 19:39 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
slovacek.milos píše: Neex píše: slovacek.milos píše: a když cupuješ tak odbublinovávač cvaká a cupovat jde pořád nebo bo nacupuješ jak u 120 a konec, bývá ucpaná ta vratná trubka do nádrže a co obohacovač prasklá membrána benál teče do sání motoru motor hulí dělá si co chce, co plovák nemůže praskout? miloš psal i na škoda favorit klub a tam jsem mu taky poukázal na obohacovač ale moc mi k tomu nesedí stabilní volnoběh... nebo našlapat karb a rozdělat co je tam za zmatek, jak je vysoká hladina co udělá za pět minut bude pořád stejná, a volnoběh stabilní čtu na plyn a pak si to dělé co chce, pokud je v obohacovači dobrá trhlina tak vyteče obsah plovákové komory do sání, nebo na té membráně je gumička co ten benál zastavuje je tam vůbec miloš
jj miloši já to četl na favorit klubu narychlo a nevšiml jsem si že volnoběh běží stabilně jen na plyn... takže jak se zdá bude to obohacovač
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
28.1.08, 19:45 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
Kluci, byla to prdlá membrána obohacovače, vůbec o tom nebylo nikde psaný tak jsem na to opomenul, motor běží!! Po jízdě až bude motor dobře zahřátej seřídím volnoběh a bohatost směsi(ten šroubek po prvé straně od řidiče co je hodně nízko, rejpal jsem s ním, protože jsem nevěděl jestli to nebude on). Dáte mi nějakou radu jak to přibližně seštelovat, na emise jdu stejně za měsíc. Děkuju za rady, moc jste mi pomohli
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
28.1.08, 20:40 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
florisimo píše: Dáte mi nějakou radu jak to přibližně seštelovat, na emise jdu stejně za měsíc.
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=8659
|
28.1.08, 21:12 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
prostě a jednoduše povol šroub bohatosti z utažené polohy asi o 2,5 až 3 otáčky... tj. základní poloha pro seřízení. Ale pro jistotu si zapamatuj o kolik otáček jsi musel šroub utáhnout do úplně utažené polohy aby jsi jej pro každý případ mohl vrátit.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
28.1.08, 21:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|