Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 27.11.24, 16:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Altenátor škoda 120L 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Peter50kw píše:
Aha, tak tuz aj ty si vymyslel perpetum mobile. To je prima vec, len OPEC brani automobilkam, aby to seriovo vyrabali. Aj vlada a EU to blokuju, lebo by sa nemohli nabalovat na daniach z uhlovodikovych paliv. Ja mam vo felcke dva alternatory. Jeden toci motorom, motor pohana auto a druhy alternator, ktory vyraba elektrinu na pohon prveho. Prebytok elektriny vyuzivam na rozklad vody na vodik a kyslik. Kyslik predavam a vodikom si doma v zime kurim. Problem je v lete, ked musim prebytok vodika spalovat a plamene co slahaju z vyfuku nasi$%ju vodicov aut co idu za mnou.

LOL
A teď vážně, nebylo by lepší tím elektromotorem pohánět alternátor, než alternátorem pohánět motor?
Nestavíš náhodou svářečku?

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


12.10.06, 20:08
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
ja nechapu, jaxi proste muzes namlouvat, ze pidimotorem ( scifi alternatorem) o P=700+- chces roztocit elektromotor coby dynamo a hnat z nej 2200W, to je proste nemyslytelny... ten altik, i coby motor ma porad ucinost pod 100% a motor i coby dynamo ma taky ucinost pod 100% takze abych ho hodil do cisel, rekneme si napriklad ze elektromotor i dynamo budou mit kazdej ucinost 95%, tak aby si z toho 2,2 KW dynama dostal celejch 2,2kW, musel bys to pohanet motorem o vykonu (2,2/(0,95*0,95)) kW coz je cca 2,5kW a do ztrat musis zapocitat i ztraty trenim - kazdej z tech stroju ma min. 2 loziska :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


12.10.06, 21:24
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 7
Příspěvek 
Peter50kw píše:
Aha, tak tuz aj ty si vymyslel perpetum mobile. To je prima vec, len OPEC brani automobilkam, aby to seriovo vyrabali. Aj vlada a EU to blokuju, lebo by sa nemohli nabalovat na daniach z uhlovodikovych paliv. Ja mam vo felcke dva alternatory. Jeden toci motorom, motor pohana auto a druhy alternator, ktory vyraba elektrinu na pohon prveho. Prebytok elektriny vyuzivam na rozklad vody na vodik a kyslik. Kyslik predavam a vodikom si doma v zime kurim. Problem je v lete, ked musim prebytok vodika spalovat a plamene co slahaju z vyfuku nasi$%ju vodicov aut co idu za mnou.


:lol:


14.10.06, 10:53
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 7
Příspěvek 
Nepér píše:
Peter50kw píše:
Aha, tak tuz aj ty si vymyslel perpetum mobile. To je prima vec, len OPEC brani automobilkam, aby to seriovo vyrabali. Aj vlada a EU to blokuju, lebo by sa nemohli nabalovat na daniach z uhlovodikovych paliv. Ja mam vo felcke dva alternatory. Jeden toci motorom, motor pohana auto a druhy alternator, ktory vyraba elektrinu na pohon prveho. Prebytok elektriny vyuzivam na rozklad vody na vodik a kyslik. Kyslik predavam a vodikom si doma v zime kurim. Problem je v lete, ked musim prebytok vodika spalovat a plamene co slahaju z vyfuku nasi$%ju vodicov aut co idu za mnou.

LOL
A teď vážně, nebylo by lepší tím elektromotorem pohánět alternátor, než alternátorem pohánět motor?
Nestavíš náhodou svářečku?


Svářečku nestavim, ale proč bych nemohl ele. motorem pohánět ele. motor to nechápu pročj si to myslíte. :wink:


14.10.06, 11:04
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
snack1 píše:

Svářečku nestavim, ale proč bych nemohl ele. motorem pohánět ele. motor to nechápu pročj si to myslíte. :wink:


jo jenž alternátor "motor"

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


14.10.06, 17:54
Profil ICQ

Příspěvky: 89
Bydliště: Praha
Příspěvek 
snack1 píše:
Nepér píše:
Peter50kw píše:
Aha, tak tuz aj ty si vymyslel perpetum mobile. To je prima vec, len OPEC brani automobilkam, aby to seriovo vyrabali. Aj vlada a EU to blokuju, lebo by sa nemohli nabalovat na daniach z uhlovodikovych paliv. Ja mam vo felcke dva alternatory. Jeden toci motorom, motor pohana auto a druhy alternator, ktory vyraba elektrinu na pohon prveho. Prebytok elektriny vyuzivam na rozklad vody na vodik a kyslik. Kyslik predavam a vodikom si doma v zime kurim. Problem je v lete, ked musim prebytok vodika spalovat a plamene co slahaju z vyfuku nasi$%ju vodicov aut co idu za mnou.

LOL
A teď vážně, nebylo by lepší tím elektromotorem pohánět alternátor, než alternátorem pohánět motor?
Nestavíš náhodou svářečku?


Svářečku nestavim, ale proč bych nemohl ele. motorem pohánět ele. motor to nechápu pročj si to myslíte. :wink:


Jaký by to ale mělo mít důvod :?: Z hlediska ztrát je lepší použít transformátor, případně s měničem, než systém, kdy jeden motor elektřinu spotřebovává a druhý vyrábí, protože kromě ztrát ve vinutí v takovém systému budeš mít navíc ztráty vznikající třením.


15.10.06, 12:02
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
snack1 píše:
Svářečku nestavim, ale proč bych nemohl ele. motorem pohánět ele. motor to nechápu pročj si to myslíte. :wink:

Teta, ty myslím moc elektrice nerozumíš, co? Podle toho, co tady vykládáš, mě napadá, že chceš ze 12V vyrobit víc, (asisi 230), jenomže takhle je to nesmysl, postav si el. měnič, nebo něco takovýho, dá se to aj koupit.


15.10.06, 19:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Bůhví, co chce...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


15.10.06, 19:57
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
snack1 píše:
Svářečku nestavim, ale proč bych nemohl ele. motorem pohánět ele. motor to nechápu pročj si to myslíte. :wink:


Jezismarja a k cemu by to bylo dobry? Roztacet jednim motorem jinej motor? Cekas ze z toho hnanyho motoru bude zdroj? k cemu :shock:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


15.10.06, 20:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
Jestli chceš poradit, tak konečně napiš na co to máš :!: :!: :!:

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


15.10.06, 20:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Tak měniče typu "motor-generátor" se používaly dříve v letadlech kvůli menším rozměrům (elektronkový řídící obvod by měl asi tak metrák), dodnes jsou vidět v letadlech československé či sovětské výroby ale jsou úplně na ho... protože oproti trafu s el. řídícím obvodem jsou těžké jak kráva a mají účinnost jenom asi 60%....pokud chceš fakt měnič na 230V do auta tak si buď kup specializovaný, nebo tam zamontuj záložní zdroj UPS od PC (v některých firmách to vyhazují jako nefunkční i když je vadná jenom baterie místo které zapojíš síť auta) je to dělané na 12V baterii takže tím získáš skvělý spolehlivý zdroj téměř zadarmo který můžeš využít i pro nabíjení baterie ze sítě.


15.11.06, 15:12
Profil ICQ

Příspěvky: 258
Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
Příspěvek 
Jestli se ti povede tím malým motorkem / ale z dynama, ne z altíku / pohánět elektromtor a tím vyrábět víc elektřiny než tam nacpeš, budeš slavnější než Einstein.
Co kdybys použil ruční kliku?

_________________
___________________
|^^^^^^^^^^^^^^| ,, _\_
|**** PARADIO***** '|""";.||.___.
|_..._...______==== ___|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@)
Škoda 120GL 1987 - VW PASSAT 1.8T/110kW


17.11.06, 18:13
Profil

Příspěvky: 7
Příspěvek 
cyz píše:
Tak měniče typu "motor-generátor" se používaly dříve v letadlech kvůli menším rozměrům (elektronkový řídící obvod by měl asi tak metrák), dodnes jsou vidět v letadlech československé či sovětské výroby ale jsou úplně na ho... protože oproti trafu s el. řídícím obvodem jsou těžké jak kráva a mají účinnost jenom asi 60%....pokud chceš fakt měnič na 230V do auta tak si buď kup specializovaný, nebo tam zamontuj záložní zdroj UPS od PC (v některých firmách to vyhazují jako nefunkční i když je vadná jenom baterie místo které zapojíš síť auta) je to dělané na 12V baterii takže tím získáš skvělý spolehlivý zdroj téměř zadarmo který můžeš využít i pro nabíjení baterie ze sítě.


to je dobrý nápad , není v tom nějaký problém ??


23.11.06, 20:46
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 188
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
TooM-As píše:
cyz píše:
Tak měniče typu "motor-generátor" se používaly dříve v letadlech kvůli menším rozměrům (elektronkový řídící obvod by měl asi tak metrák), dodnes jsou vidět v letadlech československé či sovětské výroby ale jsou úplně na ho... protože oproti trafu s el. řídícím obvodem jsou těžké jak kráva a mají účinnost jenom asi 60%....pokud chceš fakt měnič na 230V do auta tak si buď kup specializovaný, nebo tam zamontuj záložní zdroj UPS od PC (v některých firmách to vyhazují jako nefunkční i když je vadná jenom baterie místo které zapojíš síť auta) je to dělané na 12V baterii takže tím získáš skvělý spolehlivý zdroj téměř zadarmo který můžeš využít i pro nabíjení baterie ze sítě.


to je dobrý nápad , není v tom nějaký problém ??
Asi snad jen dat si pozor aby to nedostavalo něco nehezkeho při startování jinak bych řekl že ne.

_________________
Škoda 105L "Anísek , Barva bílá , 33,1kW , LPG. - Super teréní přibližovadlo :twisted:
Ford Escort RS2000 "Anísek 2 , Barva červená , 110kW , motor 2.0. komplet v elektrice , airbag, ABS - Super závodnička ale taky supr papá :twisted:


23.11.06, 22:03
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz