Autor |
Zpráva |
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Peter50kw píše: Aha, tak tuz aj ty si vymyslel perpetum mobile. To je prima vec, len OPEC brani automobilkam, aby to seriovo vyrabali. Aj vlada a EU to blokuju, lebo by sa nemohli nabalovat na daniach z uhlovodikovych paliv. Ja mam vo felcke dva alternatory. Jeden toci motorom, motor pohana auto a druhy alternator, ktory vyraba elektrinu na pohon prveho. Prebytok elektriny vyuzivam na rozklad vody na vodik a kyslik. Kyslik predavam a vodikom si doma v zime kurim. Problem je v lete, ked musim prebytok vodika spalovat a plamene co slahaju z vyfuku nasi$%ju vodicov aut co idu za mnou.
LOL
A teď vážně, nebylo by lepší tím elektromotorem pohánět alternátor, než alternátorem pohánět motor?
Nestavíš náhodou svářečku?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
12.10.06, 20:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
ja nechapu, jaxi proste muzes namlouvat, ze pidimotorem ( scifi alternatorem) o P=700+- chces roztocit elektromotor coby dynamo a hnat z nej 2200W, to je proste nemyslytelny... ten altik, i coby motor ma porad ucinost pod 100% a motor i coby dynamo ma taky ucinost pod 100% takze abych ho hodil do cisel, rekneme si napriklad ze elektromotor i dynamo budou mit kazdej ucinost 95%, tak aby si z toho 2,2 KW dynama dostal celejch 2,2kW, musel bys to pohanet motorem o vykonu (2,2/(0,95*0,95)) kW coz je cca 2,5kW a do ztrat musis zapocitat i ztraty trenim - kazdej z tech stroju ma min. 2 loziska
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
12.10.06, 21:24 |
|
|
snack1
Příspěvky: 7
|
Peter50kw píše: Aha, tak tuz aj ty si vymyslel perpetum mobile. To je prima vec, len OPEC brani automobilkam, aby to seriovo vyrabali. Aj vlada a EU to blokuju, lebo by sa nemohli nabalovat na daniach z uhlovodikovych paliv. Ja mam vo felcke dva alternatory. Jeden toci motorom, motor pohana auto a druhy alternator, ktory vyraba elektrinu na pohon prveho. Prebytok elektriny vyuzivam na rozklad vody na vodik a kyslik. Kyslik predavam a vodikom si doma v zime kurim. Problem je v lete, ked musim prebytok vodika spalovat a plamene co slahaju z vyfuku nasi$%ju vodicov aut co idu za mnou.
|
14.10.06, 10:53 |
|
|
snack1
Příspěvky: 7
|
Nepér píše: Peter50kw píše: Aha, tak tuz aj ty si vymyslel perpetum mobile. To je prima vec, len OPEC brani automobilkam, aby to seriovo vyrabali. Aj vlada a EU to blokuju, lebo by sa nemohli nabalovat na daniach z uhlovodikovych paliv. Ja mam vo felcke dva alternatory. Jeden toci motorom, motor pohana auto a druhy alternator, ktory vyraba elektrinu na pohon prveho. Prebytok elektriny vyuzivam na rozklad vody na vodik a kyslik. Kyslik predavam a vodikom si doma v zime kurim. Problem je v lete, ked musim prebytok vodika spalovat a plamene co slahaju z vyfuku nasi$%ju vodicov aut co idu za mnou. LOL A teď vážně, nebylo by lepší tím elektromotorem pohánět alternátor, než alternátorem pohánět motor? Nestavíš náhodou svářečku?
Svářečku nestavim, ale proč bych nemohl ele. motorem pohánět ele. motor to nechápu pročj si to myslíte.
|
14.10.06, 11:04 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
snack1 píše: Svářečku nestavim, ale proč bych nemohl ele. motorem pohánět ele. motor to nechápu pročj si to myslíte.
jo jenž alternátor "motor"
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
14.10.06, 17:54 |
|
|
jarda11
Příspěvky: 89 Bydliště: Praha
|
snack1 píše: Nepér píše: Peter50kw píše: Aha, tak tuz aj ty si vymyslel perpetum mobile. To je prima vec, len OPEC brani automobilkam, aby to seriovo vyrabali. Aj vlada a EU to blokuju, lebo by sa nemohli nabalovat na daniach z uhlovodikovych paliv. Ja mam vo felcke dva alternatory. Jeden toci motorom, motor pohana auto a druhy alternator, ktory vyraba elektrinu na pohon prveho. Prebytok elektriny vyuzivam na rozklad vody na vodik a kyslik. Kyslik predavam a vodikom si doma v zime kurim. Problem je v lete, ked musim prebytok vodika spalovat a plamene co slahaju z vyfuku nasi$%ju vodicov aut co idu za mnou. LOL A teď vážně, nebylo by lepší tím elektromotorem pohánět alternátor, než alternátorem pohánět motor? Nestavíš náhodou svářečku? Svářečku nestavim, ale proč bych nemohl ele. motorem pohánět ele. motor to nechápu pročj si to myslíte.
Jaký by to ale mělo mít důvod Z hlediska ztrát je lepší použít transformátor, případně s měničem, než systém, kdy jeden motor elektřinu spotřebovává a druhý vyrábí, protože kromě ztrát ve vinutí v takovém systému budeš mít navíc ztráty vznikající třením.
|
15.10.06, 12:02 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
snack1 píše: Svářečku nestavim, ale proč bych nemohl ele. motorem pohánět ele. motor to nechápu pročj si to myslíte.
Teta, ty myslím moc elektrice nerozumíš, co? Podle toho, co tady vykládáš, mě napadá, že chceš ze 12V vyrobit víc, (asisi 230), jenomže takhle je to nesmysl, postav si el. měnič, nebo něco takovýho, dá se to aj koupit.
|
15.10.06, 19:16 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Bůhví, co chce...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
15.10.06, 19:57 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
snack1 píše: Svářečku nestavim, ale proč bych nemohl ele. motorem pohánět ele. motor to nechápu pročj si to myslíte.
Jezismarja a k cemu by to bylo dobry? Roztacet jednim motorem jinej motor? Cekas ze z toho hnanyho motoru bude zdroj? k cemu
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
15.10.06, 20:06 |
|
|
Kikan
Příspěvky: 524 Bydliště: Orlová
|
_________________ Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993
|
15.10.06, 20:13 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Tak měniče typu "motor-generátor" se používaly dříve v letadlech kvůli menším rozměrům (elektronkový řídící obvod by měl asi tak metrák), dodnes jsou vidět v letadlech československé či sovětské výroby ale jsou úplně na ho... protože oproti trafu s el. řídícím obvodem jsou těžké jak kráva a mají účinnost jenom asi 60%....pokud chceš fakt měnič na 230V do auta tak si buď kup specializovaný, nebo tam zamontuj záložní zdroj UPS od PC (v některých firmách to vyhazují jako nefunkční i když je vadná jenom baterie místo které zapojíš síť auta) je to dělané na 12V baterii takže tím získáš skvělý spolehlivý zdroj téměř zadarmo který můžeš využít i pro nabíjení baterie ze sítě.
|
15.11.06, 15:12 |
|
|
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
Jestli se ti povede tím malým motorkem / ale z dynama, ne z altíku / pohánět elektromtor a tím vyrábět víc elektřiny než tam nacpeš, budeš slavnější než Einstein.
Co kdybys použil ruční kliku?
_________________ ___________________
|^^^^^^^^^^^^^^| ,, _\_
|**** PARADIO***** '|""";.||.___.
|_..._...______==== ___|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@)
Škoda 120GL 1987 - VW PASSAT 1.8T/110kW
|
17.11.06, 18:13 |
|
|
TooM-As
Příspěvky: 7
|
cyz píše: Tak měniče typu "motor-generátor" se používaly dříve v letadlech kvůli menším rozměrům (elektronkový řídící obvod by měl asi tak metrák), dodnes jsou vidět v letadlech československé či sovětské výroby ale jsou úplně na ho... protože oproti trafu s el. řídícím obvodem jsou těžké jak kráva a mají účinnost jenom asi 60%....pokud chceš fakt měnič na 230V do auta tak si buď kup specializovaný, nebo tam zamontuj záložní zdroj UPS od PC (v některých firmách to vyhazují jako nefunkční i když je vadná jenom baterie místo které zapojíš síť auta) je to dělané na 12V baterii takže tím získáš skvělý spolehlivý zdroj téměř zadarmo který můžeš využít i pro nabíjení baterie ze sítě.
to je dobrý nápad , není v tom nějaký problém ??
|
23.11.06, 20:46 |
|
|
Cartmann
Příspěvky: 188 Bydliště: Plzeň
|
TooM-As píše: cyz píše: Tak měniče typu "motor-generátor" se používaly dříve v letadlech kvůli menším rozměrům (elektronkový řídící obvod by měl asi tak metrák), dodnes jsou vidět v letadlech československé či sovětské výroby ale jsou úplně na ho... protože oproti trafu s el. řídícím obvodem jsou těžké jak kráva a mají účinnost jenom asi 60%....pokud chceš fakt měnič na 230V do auta tak si buď kup specializovaný, nebo tam zamontuj záložní zdroj UPS od PC (v některých firmách to vyhazují jako nefunkční i když je vadná jenom baterie místo které zapojíš síť auta) je to dělané na 12V baterii takže tím získáš skvělý spolehlivý zdroj téměř zadarmo který můžeš využít i pro nabíjení baterie ze sítě. to je dobrý nápad , není v tom nějaký problém ?? Asi snad jen dat si pozor aby to nedostavalo něco nehezkeho při startování jinak bych řekl že ne.
_________________ Škoda 105L "Anísek , Barva bílá , 33,1kW , LPG. - Super teréní přibližovadlo
Ford Escort RS2000 "Anísek 2 , Barva červená , 110kW , motor 2.0. komplet v elektrice , airbag, ABS - Super závodnička ale taky supr papá
|
23.11.06, 22:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|