Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 18:50



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
 Kontrolka palivoměru 
Autor Zpráva

Příspěvky: 67
Bydliště: Pňovice (Olomouc)
Příspěvek Kontrolka palivoměru
Zdravim, mám problém. Když je ručička palivoměru už v rezervě tak mi nesvítí kontrolka rezervy. Žárovka je 100% funkční. Když jsem s tatou oddělal kryt pod zadníma sedadlama tak se uviděl plováček na kterém jsou 4 vývody. Podle schématu by měl být jeden zem a zbylí 3 by měli jít na palubovku. Nevim jak to tata udělal ale co si zkratoval a ručička šla směrem nahoru (na plnou nádrž) a ROZSVÍTILA SE KONTROLKA REZERVY. A když zkratoval co si ještě tak šla ručička dolů (na nulu) a kontrolka nesvítila. Nevíte někdo čím to může být. Podle něj nejde na žárovku + ale nevíme co s tím. Díki moc za rady. Laďa
P.S. Vím že je to blbost ale byl bych rád kdyby to šlo. :-)


31.3.09, 19:18
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek Re: Kontrolka palivoměru
LadesFCB píše:
Zdravim, mám problém. Když je ručička palivoměru už v rezervě tak mi nesvítí kontrolka rezervy. Žárovka je 100% funkční. Když jsem s tatou oddělal kryt pod zadníma sedadlama tak se uviděl plováček na kterém jsou 4 vývody. Podle schématu by měl být jeden zem a zbylí 3 by měli jít na palubovku. Nevim jak to tata udělal ale co si zkratoval a ručička šla směrem nahoru (na plnou nádrž) a ROZSVÍTILA SE KONTROLKA REZERVY. A když zkratoval co si ještě tak šla ručička dolů (na nulu) a kontrolka nesvítila. Nevíte někdo čím to může být. Podle něj nejde na žárovku + ale nevíme co s tím. Díki moc za rady. Laďa
P.S. Vím že je to blbost ale byl bych rád kdyby to šlo. :-)

Skratovaním nič nevyriešiš! Kontrolku rezervy zopína taky maly kontakt, najčastejšie je maličko pokruteny, stačí spravne nastaviť a musí to byť OK.


31.3.09, 19:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Vytáhni ten plovák. Pochopíš, že kontrolka rezervy se spíná tím dorazem plováku, nebo jak bych to nazval. Problém je v tom, že ten doraz je za ty roky už ohnutý a ani kdybys vycucnul celou nádrž, tak se na něj ten plovák ani nepodívá. Stačí vycucnout nádrž, vzít pětilitrový kanistr, nalít do nádrže přesně 5l benzínu (nebo kolik je libo) a pak kontakt přitahovat nebo odtahovat a vždycky zapnout zapalování a sledovat jestli se už rozsvítí nebo ne. Pak bych to znova vylil, pomalu lil dovnitř se zapnutým zapalováním a až by se rozsvítila kontrolka, tak bys přesně věděl, při kolika litrech začne svítit - tudíž jaký můžeš ještě očekávat dojezd.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


31.3.09, 20:32
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 3 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz