Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 00:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 Slaba baterie? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
hledej v altíku, bez zátěže to musí dávat na volnoběh 13,8-14,2 a při zvíšenejch taky a pokud zapnes světla tak to musí dát nejmíň na volnoběh 13,2 a při zvíšenejch nejvíc 14,2

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


24.3.07, 09:32
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 16
Příspěvek 
Martin píše:
Těch 12,43V je málo, kdyby to bylo jenom na volnoběh a při zvýšených otáčkách by to dávalo normálně 14V, tak by se to dalo snést, ale pokud ti to dává 12,43V i při zvýšených otáčkách, tak je to potřeba řešit.


kdyby to nenabijelo tak by me snad svitila kontrolka baterie, ze nedobiji? nebo se mylim? mohl by to delat treba povolenej remen u alternatoru?


25.3.07, 10:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Možná taky. Ale může být špatný regulátor a drží ti třeba nepětí jenom 13V. Přitom kontrolka nesvítí..

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


25.3.07, 12:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 16
Příspěvek 
Martin píše:
Možná taky. Ale může být špatný regulátor a drží ti třeba nepětí jenom 13V. Přitom kontrolka nesvítí..


Jeste jedna vec. V lednu sem si nechal udelat kompletni prohlidku auta spolu s opravou vadny casti (protokol servisni prohlidka pro felicie) a je tam i polozka Remen alternatoru: Kontrola stavu a napnuti. Muzu to pripadne reklamovat i s tim regulatorem, kdyby to bylo nahodou tím?


25.3.07, 20:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
.exe píše:
Martin píše:
Možná taky. Ale může být špatný regulátor a drží ti třeba nepětí jenom 13V. Přitom kontrolka nesvítí..


Jeste jedna vec. V lednu sem si nechal udelat kompletni prohlidku auta spolu s opravou vadny casti (protokol servisni prohlidka pro felicie) a je tam i polozka Remen alternatoru: Kontrola stavu a napnuti. Muzu to pripadne reklamovat i s tim regulatorem, kdyby to bylo nahodou tím?


To těžko, do toho nikdo nevidí a klidně se může stát že ti jeden den bude měřák ukazovat vše OK a najedeš třeba jen 10 kilometrů a už to může být v háji. Tohle s oblibou dělaj starý baterky, člověk si libuje jak mu baterka šlape už pátej rok a pak jede do města skočí si pro rohlíky do pekárny vyjde vena auto už nejde natočit, baterka náhle umřela :cry:

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


25.3.07, 21:47
Profil

Příspěvky: 16
Příspěvek 
Kristensen píše:
hledej v altíku, bez zátěže to musí dávat na volnoběh 13,8-14,2 a při zvíšenejch taky a pokud zapnes světla tak to musí dát nejmíň na volnoběh 13,2 a při zvíšenejch nejvíc 14,2


Tak snad uz naposled :) . Nedalo me to, a tak jsme to jeste s kamosem promerili.
Volnobeh, pouze zapnuta potkavaci svetla: 13,9V a 5A

Pri zatezi: zvysene otacky (cca 2 - 2,5tis.), zapnuta potkavaci + dalkova svetla, mlhovky (zadni, predni), vyhrivani zadniho okna + vyhr. zrcatka, topeni na maximum, blinkry: 12,5V a 5A

bylo divny, ze kdyz bylo zapnuty vsechno krome treba dalkovejch, ktery jsem potom nasledne zapnul
tak to zhaslo, ale myslim, ze se to odvijelo podle toho kolik sem tam melo otacek, zrejme nestihal ??

jak se vam to zda??


Naposledy upravil .exe dne 27.3.07, 21:15, celkově upraveno 1



27.3.07, 21:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
To je špatný, když tam je 12,5V při 2000ot, tak ti to vůbec nedobíjí baterku ale vybíjí. Zkus překontrolovat všechny spoje. Pokud si to měřil na alternátoru, tak je chyba určitě v něm. Pokud jsi to měřil na baterce, tak překontroluj drát od baterky a kostru. Když ani to nepomůže, tak si nech od někoho spravit alternátor.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


27.3.07, 21:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 16
Příspěvek 
Martin píše:
To je špatný, když tam je 12,5V při 2000ot, tak ti to vůbec nedobíjí baterku ale vybíjí. Zkus překontrolovat všechny spoje. Pokud si to měřil na alternátoru, tak je chyba určitě v něm. Pokud jsi to měřil na baterce, tak překontroluj drát od baterky a kostru. Když ani to nepomůže, tak si nech od někoho spravit alternátor.


Merili jsme to primo na baterce......me zarazi ze v servisu mi rekli, za tahle hodnota je ok....zeptam se asi blbe ale proc by ji to melo pri tyhle hodnote vybijet? abych mel nakej argument, kdyz to tam povezu znova


27.3.07, 21:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Protože baterka má v klidovém stavu a dobitá asi tak 12,5 - 13V.
A když je hodnota za chodu motoru nižší, tak ji to asi vybíjí...
...ale zase na druhou stranu by se nikdy neměly spouštět všechny spotřebiče najednou, i výrobce auta to nedoporučuje, neboť to nestíhá altík...
Jestli máš 55A altík, tak určitě nestíhá, když zapneš vše, co v autě máš na elektriku... :wink:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


27.3.07, 21:35
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz