Autor |
Zpráva |
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
hledej v altíku, bez zátěže to musí dávat na volnoběh 13,8-14,2 a při zvíšenejch taky a pokud zapnes světla tak to musí dát nejmíň na volnoběh 13,2 a při zvíšenejch nejvíc 14,2
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
24.3.07, 09:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
.exe
Příspěvky: 16
|
Martin píše: Těch 12,43V je málo, kdyby to bylo jenom na volnoběh a při zvýšených otáčkách by to dávalo normálně 14V, tak by se to dalo snést, ale pokud ti to dává 12,43V i při zvýšených otáčkách, tak je to potřeba řešit.
kdyby to nenabijelo tak by me snad svitila kontrolka baterie, ze nedobiji? nebo se mylim? mohl by to delat treba povolenej remen u alternatoru?
|
25.3.07, 10:36 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Možná taky. Ale může být špatný regulátor a drží ti třeba nepětí jenom 13V. Přitom kontrolka nesvítí..
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
25.3.07, 12:06 |
|
|
.exe
Příspěvky: 16
|
Martin píše: Možná taky. Ale může být špatný regulátor a drží ti třeba nepětí jenom 13V. Přitom kontrolka nesvítí..
Jeste jedna vec. V lednu sem si nechal udelat kompletni prohlidku auta spolu s opravou vadny casti (protokol servisni prohlidka pro felicie) a je tam i polozka Remen alternatoru: Kontrola stavu a napnuti. Muzu to pripadne reklamovat i s tim regulatorem, kdyby to bylo nahodou tím?
|
25.3.07, 20:25 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
.exe píše: Martin píše: Možná taky. Ale může být špatný regulátor a drží ti třeba nepětí jenom 13V. Přitom kontrolka nesvítí.. Jeste jedna vec. V lednu sem si nechal udelat kompletni prohlidku auta spolu s opravou vadny casti (protokol servisni prohlidka pro felicie) a je tam i polozka Remen alternatoru: Kontrola stavu a napnuti. Muzu to pripadne reklamovat i s tim regulatorem, kdyby to bylo nahodou tím?
To těžko, do toho nikdo nevidí a klidně se může stát že ti jeden den bude měřák ukazovat vše OK a najedeš třeba jen 10 kilometrů a už to může být v háji. Tohle s oblibou dělaj starý baterky, člověk si libuje jak mu baterka šlape už pátej rok a pak jede do města skočí si pro rohlíky do pekárny vyjde vena auto už nejde natočit, baterka náhle umřela
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
25.3.07, 21:47 |
|
|
.exe
Příspěvky: 16
|
Kristensen píše: hledej v altíku, bez zátěže to musí dávat na volnoběh 13,8-14,2 a při zvíšenejch taky a pokud zapnes světla tak to musí dát nejmíň na volnoběh 13,2 a při zvíšenejch nejvíc 14,2
Tak snad uz naposled . Nedalo me to, a tak jsme to jeste s kamosem promerili.
Volnobeh, pouze zapnuta potkavaci svetla: 13,9V a 5A
Pri zatezi: zvysene otacky (cca 2 - 2,5tis.), zapnuta potkavaci + dalkova svetla, mlhovky (zadni, predni), vyhrivani zadniho okna + vyhr. zrcatka, topeni na maximum, blinkry: 12,5V a 5A
bylo divny, ze kdyz bylo zapnuty vsechno krome treba dalkovejch, ktery jsem potom nasledne zapnul
tak to zhaslo, ale myslim, ze se to odvijelo podle toho kolik sem tam melo otacek, zrejme nestihal ??
jak se vam to zda??
Naposledy upravil .exe dne 27.3.07, 21:15, celkově upraveno 1
|
27.3.07, 21:10 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
To je špatný, když tam je 12,5V při 2000ot, tak ti to vůbec nedobíjí baterku ale vybíjí. Zkus překontrolovat všechny spoje. Pokud si to měřil na alternátoru, tak je chyba určitě v něm. Pokud jsi to měřil na baterce, tak překontroluj drát od baterky a kostru. Když ani to nepomůže, tak si nech od někoho spravit alternátor.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
27.3.07, 21:14 |
|
|
.exe
Příspěvky: 16
|
Martin píše: To je špatný, když tam je 12,5V při 2000ot, tak ti to vůbec nedobíjí baterku ale vybíjí. Zkus překontrolovat všechny spoje. Pokud si to měřil na alternátoru, tak je chyba určitě v něm. Pokud jsi to měřil na baterce, tak překontroluj drát od baterky a kostru. Když ani to nepomůže, tak si nech od někoho spravit alternátor.
Merili jsme to primo na baterce......me zarazi ze v servisu mi rekli, za tahle hodnota je ok....zeptam se asi blbe ale proc by ji to melo pri tyhle hodnote vybijet? abych mel nakej argument, kdyz to tam povezu znova
|
27.3.07, 21:25 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Protože baterka má v klidovém stavu a dobitá asi tak 12,5 - 13V.
A když je hodnota za chodu motoru nižší, tak ji to asi vybíjí...
...ale zase na druhou stranu by se nikdy neměly spouštět všechny spotřebiče najednou, i výrobce auta to nedoporučuje, neboť to nestíhá altík...
Jestli máš 55A altík, tak určitě nestíhá, když zapneš vše, co v autě máš na elektriku...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
27.3.07, 21:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|