|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
Elektrika Feli MpI 1,3
Ahojte, sporadicky při poloze klíčku na zapalování zůstává svítit kontrolka ABS a Brzdovky, neběží ventilátor topení a při otočení na start ticho, ani necvakne... spínací jsem vyměnil, beze změny
|
2.6.11, 10:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9441 Bydliště: Kolín
|
Re: Elektrika Feli MpI 1,3
X rele?
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
2.6.11, 10:24 |
|
|
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
Re: Elektrika Feli MpI 1,3
pokud relé, tak proč netočí startér ?
|
2.6.11, 10:29 |
|
|
breta1
Příspěvky: 327
|
Re: Elektrika Feli MpI 1,3
Zjisti, jestli při pokusu o start pohasnou (zhasnou) ty dvě červené kontrolky, to je základní výchozí informace.
|
2.6.11, 12:12 |
|
|
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
Re: Elektrika Feli MpI 1,3
samozřejmě že nepohasnou, na startéru ticho jak v hrobě
|
2.6.11, 12:16 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Re: Elektrika Feli MpI 1,3
Vyměň konektor na startéru a očisti svorku (50)
|
2.6.11, 12:57 |
|
|
breta1
Příspěvky: 327
|
Re: Elektrika Feli MpI 1,3
Zjisti přítomnost napětí 12V na 50 u startéru při startování. Když tam nebude, běž na kontakt 50 spínací skříňky, když tam nebude, je vadná spínačka.
|
2.6.11, 13:52 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Elektrika Feli MpI 1,3
uhlíky KO
|
2.6.11, 16:24 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: Elektrika Feli MpI 1,3
prolez kostru vedoucí z baterky na kastli a na motor
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
2.6.11, 19:52 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Re: Elektrika Feli MpI 1,3
Pánové slovacek.milos a breta1 nepište blbosti a přečtěte si pořádně co psal.
|
2.6.11, 22:03 |
|
|
breta1
Příspěvky: 327
|
Re: Elektrika Feli MpI 1,3
Musím dát za pravdu petr petr (opravdu jsem si to pořádně nepřečetl). Při pohledu na schema je vidět, že jestliže nejede ventilátor topení, nejde proud přes kontakty relé X, protože nejde proud do cívky relé X. Cívka relé X se totiž ukostřuje přes elektromagnet ve startéru (drát 50), takže jakékoliv jeho přerušení - svorka, konektor, přerušená cívka elektromagnetu startéru, ukostření druhého konce cívky elektromagnetu na kostru startéru uvnitř startéru (oblíbená závada "na poklep" u Š100..), proto se nesepnou kontakty relé X a netočí se ventilátor. No a když je 50 někde přerušená, startér to nechá v klidu...
|
3.6.11, 08:11 |
|
|
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
Re: Elektrika Feli MpI 1,3
pánové díky, mátly mě ty kontrolky ABS a brzdovky, ale poštoral jsem se ve schématech a nakonec našel že obě jdou přes x a 50... ale to už byla vyměněná i pojistková skříň Takže je to tak, kladívko tuktuk a ventík běží, tudíž se startuje, sundal jsem kontakt na startéru profouk a fachčí. Zatím tedy
|
3.6.11, 21:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|