Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.10.24, 14:37



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 škoda 105 dobíjanie 
Autor Zpráva
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: škoda 105 dobíjanie
Tak to se drive delavalo,pamatuji,jak se do karburatorovych favoritu montovaly rucni sytice nebo oblbovaky na automaticke sytice,jenom proto,aby se nastartovalo a pak se to hned vypnulo a pak hop skok jizda.A pak jste se sousedy meditovali o spotrebe...

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


30.12.15, 14:10
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14786
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: škoda 105 dobíjanie
Ruční sytič u fává klidně, ale musí se to používat trošku s rozumem. Kdysy to měl soused na váčku jako má tady Nepér. A právě on byl jeden z těch, který nedokázal pochopit, že musí nechat ten sytič chvíli zapnutý, aby se studený motor netrápil. Ale bylo to marný, bylo to marný, ........

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


Naposledy upravil varok dne 7.1.16, 19:43, celkově upraveno 2



30.12.15, 16:20
Profil

Příspěvky: 14
Příspěvek Re: škoda 105 dobíjanie
Ja s tým autom nejazdím, odjakživa som mal dieslaky,ja ju budem teda chladnú štartovať na sytič za to otec ten na to zabudne ked mu to poviem a bude po svojom.


30.12.15, 19:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10229
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: škoda 105 dobíjanie
Dominik176 píše:
Ale nie vážne čo je zlé na štartovaní bez sytiča ked neni chladno.

Akože haha. Pracovní teplota sacího potrubí je klidně 90°C. Pokud si myslíš, že i když není chladno (řekněme 30°C), tak se teplota sacího potrubí udrží na pracovní teplotě po dvou dnech stání, tak si pro mě za mě sytič nedávej. To, že seš celé život zvyklé na motory z traktoru co pálí mazut, jenom odpovídá tomu, že nemáš cit pro motor...
Studenej motor se startuje se sytičem, protože část benzínu kondenzuje na stěnách studenýho sacího potrubí a tedy je chudá směs. Sytič směs obohatí, a tím vykompenzuje tu kondenzaci. Proto se postupně, jak se sání ohřívá, sytič postupně stahuje. Ne, že nastartuju, rozjedu se, a hned ho uplně vypnu. Stejně tak, když je hodně teplo, nemusim dat plné sytič, ale s citem ho dám třeba pul, a podle toho, jak se chová motor, ho stahuju.
Pokud na to nemáš, vykašli se na karburátorový motory a kup si něco se vstřikováním, tam si to jednotka spočítá sama.

P.S. Chudá směs může způsobit podpálení ventilů (stejně jako jízda na nízký otáčky v zátěži/do kopce - "trápení" motoru), nebo třeba podpálení pístů. Vzpomeň si na to, až to budeš rozebirat...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


31.12.15, 16:19
Profil

Příspěvky: 14
Příspěvek Re: škoda 105 dobíjanie
Ten motor má nabehaných 120 000km a volnobeh drží výkon má takže si myslím že s tým môj otec ani nikdo iný nezaobchádzal zle na tom motore bolo menené len raz tesnenie pod hlavou nič iné ani spojka.Kebyže to auto mám ja tak tam už dám karburátor so škody 100 a nenechám tu tvoj komorovú chujovinu.


31.12.15, 16:54
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: škoda 105 dobíjanie
Akorat ti chyta na 3 valce....zmeril jsi tlaky?120 tisic uz se muselo podepsat....

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


31.12.15, 18:09
Profil

Příspěvky: 14
Příspěvek Re: škoda 105 dobíjanie
Na tri válce nejde ono to len tak znelo ked som sa ju pokušal v chlade naštartovať bez sytiča.


1.1.16, 09:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek Re: škoda 105 dobíjanie
Dominik176 píše:
Ten motor má nabehaných 120 000km a volnobeh drží výkon má takže si myslím že s tým môj otec ani nikdo iný nezaobchádzal zle na tom motore bolo menené len raz tesnenie pod hlavou nič iné ani spojka.Kebyže to auto mám ja tak tam už dám karburátor so škody 100 a nenechám tu tvoj komorovú chujovinu.

A ja si kedysi naivne na S100 vymenil dokonaly jednokomorovy karbec za dvojkomorovu ch. sedr a chvalil som si, ako to lepsie ide a menej papka. No ked niekto nerozumie veci, tak aj zjednodusovanie je dobra cesta do pekla. Vacsina chlapcov s tu pokusa auta vylepsit a ty mas take genialne napady.


7.1.16, 16:50
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz