Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 10:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Nabijanie felicia 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek Nabijanie felicia
Kontroloval som ci dobre nabija moja felicia a zistil som podla multimetra, ze na volnobeh nabija 13,2V a pri zvysenych ot 12,8V bez zataze. V zatazi dava len okolo 12,5V. V com moze byt problem? Taketo napätie ukazuje aj podla diag. Poradte prosim. Dakujem.
A este som zabudol, alternator je 55A (ale brat ma mpi a 70A a tiez tak nabija).

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


10.10.08, 08:36
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Nevím jak to je u Felícií, ale už od škodovek 105-136 má být asi mezi 13,5-14,2V naprázdno. Já mám u Fáčka r.v. 94 asi kolem 14V naprázdno a při zatížení mi to spadne asi na 13,5V. Myslím velké zatížení, topení světla vyhřívání zadního skla apod. U starého fáčka r.v. 91 jsem měl naprázdno asi kolem 13,8V a po zatížení asi 13,2V plus mínus desetinka. U napětí 12,5 už skoro nepracuje dobíjení, možná tak při nepatrném odběru. Asi bude špatný regulátor dobíjení na altíku, nebo už krátké uhlíky.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


10.10.08, 09:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
už nie prvý krát to podotýkam, pozor na to akým merákom to meráte, odchylka dnešných lacných (do 1000skk/czk) je aj 10%... takže navrhujem vždy zmerať napätie na baterke pri vypnutom motore a potom pri zapnutom, napätie by sa malo zdvihnúť aspoň o 1,5 až 2V (ale to záleží od stavu nabitia baterky)....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.10.08, 09:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Ano bolo to merane na lacnom meraku ale tak isto aj s vag com a hodnoty priblizne sedia. meral som aj na baterke aj na altiku a straty skoro ziadne. bez nastartovania ma baterka cca 12,2V nastartovane 13,2, zataz svetla vetra na 4 a vetrak chladica 12,5V, zvysene otacky 12,8, ale vcera na vagu to skakalo obcas aj na 13,8, mozno tie uhliky? Da sa to spravit svojpomocne? Alternator som este nerozoberal.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


10.10.08, 10:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
septim píše:
Ano bolo to merane na lacnom meraku ale tak isto aj s vag com a hodnoty priblizne sedia. meral som aj na baterke aj na altiku a straty skoro ziadne. bez nastartovania ma baterka cca 12,2V nastartovane 13,2, zataz svetla vetra na 4 a vetrak chladica 12,5V, zvysene otacky 12,8, ale vcera na vagu to skakalo obcas aj na 13,8, mozno tie uhliky? Da sa to spravit svojpomocne? Alternator som este nerozoberal.


uhlíky, regulátor, alebo zlý spoj, ak si to meral na baterke, skús to zmerať priamo na alternátore, a podoťahuj tie malé 5ky matičky zo zadu alternátora...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.10.08, 10:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
meral som na bat aj alt a skoro ziadny rozdiel. Maticky pohladam a skusim dotiahnut, ale myslim ze aspon 50tis km s tym urco nikto nic nerobil, a to je tusim revizny interval na alt. Mozem ho rozobrat v pohode a budem ho vediet zlozit, alebo su tam nejake zakernosti?

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


10.10.08, 11:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
septim píše:
meral som na bat aj alt a skoro ziadny rozdiel. Maticky pohladam a skusim dotiahnut, ale myslim ze aspon 50tis km s tym urco nikto nic nerobil, a to je tusim revizny interval na alt. Mozem ho rozobrat v pohode a budem ho vediet zlozit, alebo su tam nejake zakernosti?


Zlozit ho dole nieje problem, len najprv odpoj aku. Clanok s knowhow sa tu nieke ponevieral (mozno favoritforum.cz)

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


10.10.08, 11:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
som pozeral teraz dielensku, tak sa mi zda, ze uhliky viem vybrat aj bez demontaze altu, to by som mohol lahko skontrolovat.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


10.10.08, 11:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
septim píše:
som pozeral teraz dielensku, tak sa mi zda, ze uhliky viem vybrat aj bez demontaze altu, to by som mohol lahko skontrolovat.


áno, ale uhlíký sú súčasťou regulátora, ale dajú sa preletovať... regulátor drží na dvoch skrutkách....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.10.08, 11:18
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
michalkatka píše:
septim píše:
som pozeral teraz dielensku, tak sa mi zda, ze uhliky viem vybrat aj bez demontaze altu, to by som mohol lahko skontrolovat.


áno, ale uhlíký sú súčasťou regulátora, ale dajú sa preletovať... regulátor drží na dvoch skrutkách....


přesně michale dobíjení je nutno měřít na alternátoru na šroubu M6 a nikde jinde a pak se musí vyšroubovat relátko a při zaplém klíčku spojit oba uhlíky, třeba šroubovákem a pokud není vidět jiskra tak relátko do popelnice :D miloš


10.10.08, 19:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Hoši, tak moj problem pretrvava. Dnes som vybral uhliky a su dlhe 1cm=teda OK. Precistil som vsetky kontakty, kt boli dost zaoxidovane (tie co idu z alt na bat) potom som meral prud pred startom a bolo 11,72V. Po starte na alternatore 13,2V na bat 13,04V. Pri zvysenych otackach rovnako. V zatazi svetla+ventilator kurenia na 4.stupni 12,5V. Neviem, co mam este pozriet, preco to malo nabija? Auto teraz nejazdi casto, asi 1x za tyzden ale trasy okolo 250km-500km...
:?:

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


13.10.08, 17:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
septim píše:
Hoši, tak moj problem pretrvava. Dnes som vybral uhliky a su dlhe 1cm=teda OK. Precistil som vsetky kontakty, kt boli dost zaoxidovane (tie co idu z alt na bat) potom som meral prud pred startom a bolo 11,72V. Po starte na alternatore 13,2V na bat 13,04V. Pri zvysenych otackach rovnako. V zatazi svetla+ventilator kurenia na 4.stupni 12,5V. Neviem, co mam este pozriet, preco to malo nabija? Auto teraz nejazdi casto, asi 1x za tyzden ale trasy okolo 250km-500km...
:?:


prečo si myslíš že to nabíja málo?

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.10.08, 17:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Pretoze v knizke sa pise, ze by malo nabijat 13,8V. Ani ked motor vytocim dost nedosiahnem viac, prave naopak klesa na 13V. A myslim, ze na svetla a ventilator je malo 12,5V. Od 15.10 zaciname svietit cely den, k tomu radio, kurenie a baterku mi nedobije... preto

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


13.10.08, 18:21
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12138
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Hele mozna se mi budete smat, ale neni to spatny uzemeni motoru?

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


13.10.08, 18:25
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Mozem aj to skontrolovat, ale ani neviem kde sa nachadza u felicii. Trosku straty su bat oproti alt, ale len 0,15V.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


13.10.08, 18:28
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz