Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 12:34



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 diagnostika 
Autor Zpráva

Příspěvky: 10
Příspěvek diagnostika
HI all, potreboval bych poradit od diagnostiky znalych co znamena pri vycteni na Wagu hodnota % vedle uhlu skrtici klapky (na prilozenem obrazku je to policko s udajem -17%), dival jsem se do manualu a mela by tam byt hodnota +20%, muze toto mit nejaky vliv na chod motoru ci na starty. Jeste bych prosil o vysvetleni co znamena policko Bin Bits a jake hodnoty jsou optimalni. Dekuji za odpovedi

Mam Skoda felicia 1,3 MPi 40kW.

Obrázek



Jen podotknu ze namerene hodnoty jsou podobne jako pri zahratem motoru az na teplotu samozrejme a navic tady jsem udelal screen obrazovky pri vyssich otackach normalne je hodnota v % na cisle 22-25%, zajima me to proto ze mam problemy se startem a zkousel jsem promerit vse, az na skrtici klapku, kterou mi nedavno v servise cistili.


Naposledy upravil svejk dne 7.2.10, 21:58, celkově upraveno 1



7.2.10, 20:14
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 555
Bydliště: Košice, Bratislava
Příspěvek 
motor nebol zohriaty na prevadzkovu teplotu, cize aj BIN kod je taky aky je... a sklon tak isto...
nahrej motor na min 80st C a potom to tu sem daj obrazok...

sklon ma byt 17-30%,
ak su hodnoty ine, premeraj odpor medzi PINom 1-2 na konektore klapky, mal by sa pohybovat medzi 3-200ohm....

:idea:

_________________
Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí
Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná


7.2.10, 21:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
úhel škrtící klapky odpovídá což je 6 stupňů, jinak záleží taky na tom zda koukáš na hodnoty na studeným motoru nebo motoru ohřátým na teplým motoru, kolonka Bin Bits je stavové slovo, umí to pouze nuly a jedničky a informuje o stavu většinou spínačů zda je sepnutý a rozepnutý

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


7.2.10, 21:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
a jinak Bin Bits obsahuje 8 čísel a pokud na něj koukáš v sekci 001 tak jak to máš na obrázku tak:
1č: 0 - vše OK, 1 - diag chyba v ovládání škrtící klapky
2č: neuvažuje se
3č: kompresor klimatizace zapnut (pokud nemáš klimu tak neuvažuje se)
4č: 0 - rozpojený volnoběžný spínač, 1 - sepnutý volnoběžný spínač
5č: 0 - OK, 1 - chyba lambda regulace
6č: 0 - OK, 1 - ovladač škrtící klapky není uzavřen
7č: 0 - OK, 1 - motor není v klidu, adaptace nastavovače škrticí klapky nebude provedena.
8č: 0 - teplota motoru nad 80 stupňů, 1 - teplota pod 80 stupňů

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


7.2.10, 21:22
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Při problémech se studeným startem a následným volnoběhu použij toto: http://www.motordiag.cz/download/MSMSetup.exe
Hodnoty můžeš mít všechny v pořádku, problémy nastávají po vyčištění klapky, pravděpodobně tvůj případ.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


8.2.10, 16:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
na studené starty stačí kolikrát vag zvaný hadra

vytáhnout snímač otáček a očistit ho od bordelu který produkuje spojka :D miloš


8.2.10, 20:02
Profil

Příspěvky: 10
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
na studené starty stačí kolikrát vag zvaný hadra

vytáhnout snímač otáček a očistit ho od bordelu který produkuje spojka :D miloš



Tak tento pokus tez nevysel.

Popsal bych zavadu od zacatku. Prijdu k autu a nejde nastartovat, starter normalne toci motorem, ale nic. Az na treti pokus motor naskoci. Dam auto do servisu, vymeni svicky, vycisti skrtici klapku, seridi skrtici klapku. A nic porad to stejny. Pujcim si od kamarada zapalovaci listu a porad nic. Napichneme to na Vag a jedina chyba co to vyhodi je lambda sonda- vysoka hodnota spodniho dorazu-sporadicky, toto vymazeme a druhy den je to tam zpet. Promerovali jsme postupne kontakty cidel na odpor a voltaz a vse je v norme. Sme uz z toho zoufali pac po nastarovani a zahrati jede motor normalne , ale stava se mi ze zacne najednou cukat a hure jde za otackama. Treba se s tim nekdo setke a pomuze. diky


9.2.10, 13:49
Profil

Příspěvky: 241
Příspěvek 
to že čidlo vykazuje normální odpor neznamená že nemůže dělat bordel... stejný problém mám s felckou známé, nevyřešený - akorát jsem nasadil postup startování stud. motoru - zapnout klíček bez startování na 10sec, vypnout a startovat - zkus to :) (bych tipoval tlak paliva, v mrazech se čerpadlu nechce, taky filtry jsou náchylnější.. ale potvrzený to nemám)


9.2.10, 14:48
Profil

Příspěvky: 241
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
na studené starty stačí kolikrát vag zvaný hadra

vytáhnout snímač otáček a očistit ho od bordelu který produkuje spojka :D miloš


a nové čídlo od číňana stojí 220,-


9.2.10, 14:49
Profil

Příspěvky: 241
Příspěvek svejk
jsem si to přečet pozorněj - hele ono je to uplně stejné jako ta filcka té známé ! to procuknutí a neochota do otáček je sporadické žejo ? i na teplém motoru žejo ? Si začínám myslet že to dělá řj, protože jsem prolezl stejně jako ty všechno, chyba občas lambda otevřený vstup atd - ale tím to fakt není :) Dej vědět pls


9.2.10, 14:53
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
svejk píše:
slovacek.milos píše:
na studené starty stačí kolikrát vag zvaný hadra

vytáhnout snímač otáček a očistit ho od bordelu který produkuje spojka :D miloš



Tak tento pokus tez nevysel.

Popsal bych zavadu od zacatku. Prijdu k autu a nejde nastartovat, starter normalne toci motorem, ale nic. Az na treti pokus motor naskoci. Dam auto do servisu, vymeni svicky, vycisti skrtici klapku, seridi skrtici klapku. A nic porad to stejny. Pujcim si od kamarada zapalovaci listu a porad nic. Napichneme to na Vag a jedina chyba co to vyhodi je lambda sonda- vysoka hodnota spodniho dorazu-sporadicky, toto vymazeme a druhy den je to tam zpet. Promerovali jsme postupne kontakty cidel na odpor a voltaz a vse je v norme. Sme uz z toho zoufali pac po nastarovani a zahrati jede motor normalne , ale stava se mi ze zacne najednou cukat a hure jde za otackama. Treba se s tim nekdo setke a pomuze. diky


jak ti fachá lambáda jsi nám neukázal

jakou má hodnotu přes startem tak se předved a

dej na ranní start multimetr na akumulátor a nahlaš vývoj napětí na akumulátoru při startu přesně na desetiny voltu miloš


Naposledy upravil slovacek.milos dne 9.2.10, 17:56, celkově upraveno 1



9.2.10, 17:53
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Nezoufej a zkus použít ten xindl od motordiagu. Resetuje jednotku na tovární hodnoty, což VAG neumí. Můžeš mít hodnoty třeba pozlacený, ale když jednotka neví co s nima, tak je ti to prd platný.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


9.2.10, 17:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 10
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
svejk píše:
slovacek.milos píše:
na studené starty stačí kolikrát vag zvaný hadra

vytáhnout snímač otáček a očistit ho od bordelu který produkuje spojka :D miloš



Tak tento pokus tez nevysel.

Popsal bych zavadu od zacatku. Prijdu k autu a nejde nastartovat, starter normalne toci motorem, ale nic. Az na treti pokus motor naskoci. Dam auto do servisu, vymeni svicky, vycisti skrtici klapku, seridi skrtici klapku. A nic porad to stejny. Pujcim si od kamarada zapalovaci listu a porad nic. Napichneme to na Vag a jedina chyba co to vyhodi je lambda sonda- vysoka hodnota spodniho dorazu-sporadicky, toto vymazeme a druhy den je to tam zpet. Promerovali jsme postupne kontakty cidel na odpor a voltaz a vse je v norme. Sme uz z toho zoufali pac po nastarovani a zahrati jede motor normalne , ale stava se mi ze zacne najednou cukat a hure jde za otackama. Treba se s tim nekdo setke a pomuze. diky


jak ti fachá lambáda jsi nám neukázal

jakou má hodnotu přes startem tak se předved a

dej na ranní start multimetr na akumulátor a nahlaš vývoj napětí na akumulátoru při startu přesně na desetiny voltu miloš




Oki, diky zatim vsem za podmety, promerim to jeste s kamaradem a dam vedet je jsou hodnoty a jeste nahodim hodnoty lambda sondy. Nezoufam ale jsem zoufalej :-)


9.2.10, 21:19
Profil

Příspěvky: 10
Příspěvek diagnostika
zasilam doplnujici informace vyctene z vag:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Jinak jeste jsme zmerili akumulator pred a po startu takze pred startem 12,70V a po startu je na 13,76-77


diky za dalsi podnety po doplneni screenu vagu :-)


12.2.10, 17:40
Profil

Příspěvky: 555
Bydliště: Košice, Bratislava
Příspěvek 
hm no na 85stC je lamda len 0,25V??
to je myslim nejako malo.. nie?

_________________
Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí
Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná


12.2.10, 21:55
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz