Favorit - akumulátor, dobíjení
Autor |
Zpráva |
Mex
Příspěvky: 278
|
Favorit - akumulátor, dobíjení
Kluci potřeboval bych aby mi někdo rychle zodpověděl jestli jsou tyhle hodnoty OK. Vím že se to tady probíralo, ale nemám čas to hledat tak se když tak omlouvám.
Akumulátor v klidu - 13,32 V
Akumulátor při startu - 11,35 V
Dobíjení na volnoběh bez světel - 14,25 V
----------||----------- se světly - 13,93 V
Dobíjení při otáčkách 2500 bez světel a větráku - 14,33 V
----------||----------- se světly a větrákem - 14,20 V
_________________ Favorit GLXi
|
28.10.10, 08:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: Favorit - akumulátor, dobíjení
pekne to mas..tak by to melo byt
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
28.10.10, 09:01 |
|
|
Mex
Příspěvky: 278
|
Děkuji, myslel jsem si že je to pořádku jen jsem si nebyl jistý, protože správné hodnoty jsem si z hlavy nepamatoval.
_________________ Favorit GLXi
|
28.10.10, 09:04 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
To jsou prekvapiva cisla na magneton.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
28.10.10, 11:32 |
|
|
Mex
Příspěvky: 278
|
Alternátor je původní 55A s naběhanými 100 tkm. Byl pouze rozdělaný, vyčištěný, proměřený, dotažené a (jistícím tmelem potřené) matky M5 na diodovém bloku a je nový regulátor s uhlíky. Plus byly očištěné veškeré kostřící body alternátoru pilníkem na čistý kov i ukostření akumulátor-karoserie-motor. Jinak akumulátor je 5 let starý originální Škoda.
_________________ Favorit GLXi
|
28.10.10, 11:48 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
To jsou přímo ukázkové parametry. I po zatížení má nějakých 13,9V, tak to je nádheré, i na krátké trasy super.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
28.10.10, 11:55 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Akumulátor že by měl v klidu 13,32 ? To už jsi ale předtím startoval, ne ?
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
28.10.10, 16:12 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Nějakých 12,8V na akumulátoru naprázdno s neběžícím motoru jsem už viděl, ale 13,32V? Není to měřeno nějakým značkovým měřákem z tesca apod. za 100,- kč?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
28.10.10, 16:46 |
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
Nevím co se vám na tom hošani nezdá... napětí článku 2,22 V je OK zvlášť jestli jde o akumulátor absolutně bezúdržbový tj. bez možnosti kontroly elektrolytu.
_________________ Favorit 136X
|
28.10.10, 16:55 |
|
|
Mex
Příspěvky: 278
|
Měl jsem tušit že zase bude mít někdo (rejpavé a rádoby chytré) připomínky... Takže pro vysvětlenou... Akumulátor je absolutně bezúdržbový a byl nabitý do plna u kamaráda v servisu a uložený v garáži jelikož jsem byl na měsíc v zahraničí. A byl měřený multimetrem Voltcraft za 900 Kč.
_________________ Favorit GLXi
|
28.10.10, 17:02 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Rejpavé a rádoby chytré připomínky ? Si děláš srandu. Se jen divim, když jsem takovou hodnotu nikdy neviděl. Viděl jsem max do 13 V na ustálený nový baterce.
Ještě že jsme nepohanili ty ostatní hodnoty .
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
29.10.10, 07:15 |
|
|
Mex
Příspěvky: 278
|
novomi: OK, možná to bylo trochu unáhlené, ale nebylo to ani tak myšlené na tebe, ale na spíš na varoka s tím jeho měřákem z tesca... to si myslím mohl odpustit... zase takový amatér nejsem abych měřil multimetrem ze kterého se sype rýže. A kdyby ses někdy pozeptal tak víš že klidové napětí přes 13V je u akumulátorů absolutně bezúdržbových docela normální a zvlášť u moderních aut. A hlavně jsem napřed zapomněl udat že to bylo ještě před startem kdy byl akumulátor předtím plněnabitý na profinabíječce k tomu určené. Takže v tom vědu nehledej.
_________________ Favorit GLXi
|
29.10.10, 07:26 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
používejte staré ručičkové měřáky a nemusíte se hádat o čínu
|
29.10.10, 07:42 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
že se do toho připletu...mám ve filetě (70A altík) 44Ah baterku, nemyslím, že jí to dělá dvakrát dobře, ale chtěl bych znát názor v elektrice zběhlejších členů...původní 55Ah nedržela a klesalo napětí při startu, tak jsem tam vrazil jednu 44Ah co jsem měl plonkovní (z litra), novou 55Ah se mi moc nechce kupovat...největší problém bych asi viděl v max proudu (360/440A), ale zase na druhou stranu se startéry z felicie dávají do 742 (i 742.136, což je prakticky stejnej motor) a baterku nikdo nemění, takže by jí to nemělo až tak vadit...co myslíte vy?
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
29.10.10, 09:51 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Nevidím jediný důvod proč by jí to mělo vadit
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
29.10.10, 17:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|