Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 18:31



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Favorit - akumulátor, dobíjení 
Autor Zpráva

Příspěvky: 278
Příspěvek Favorit - akumulátor, dobíjení
Kluci potřeboval bych aby mi někdo rychle zodpověděl jestli jsou tyhle hodnoty OK. Vím že se to tady probíralo, ale nemám čas to hledat tak se když tak omlouvám.

Akumulátor v klidu - 13,32 V
Akumulátor při startu - 11,35 V


Dobíjení na volnoběh bez světel - 14,25 V
----------||----------- se světly - 13,93 V

Dobíjení při otáčkách 2500 bez světel a větráku - 14,33 V
----------||----------- se světly a větrákem - 14,20 V

_________________
Favorit GLXi


28.10.10, 08:59
Profil
Pspvek Reklama

   
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: Favorit - akumulátor, dobíjení
pekne to mas..tak by to melo byt

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


28.10.10, 09:01
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 278
Příspěvek 
Děkuji, myslel jsem si že je to pořádku jen jsem si nebyl jistý, protože správné hodnoty jsem si z hlavy nepamatoval. :)

_________________
Favorit GLXi


28.10.10, 09:04
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
To jsou prekvapiva cisla na magneton.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


28.10.10, 11:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 278
Příspěvek 
Alternátor je původní 55A s naběhanými 100 tkm. Byl pouze rozdělaný, vyčištěný, proměřený, dotažené a (jistícím tmelem potřené) matky M5 na diodovém bloku a je nový regulátor s uhlíky. Plus byly očištěné veškeré kostřící body alternátoru pilníkem na čistý kov i ukostření akumulátor-karoserie-motor. Jinak akumulátor je 5 let starý originální Škoda.

_________________
Favorit GLXi


28.10.10, 11:48
Profil

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
To jsou přímo ukázkové parametry. I po zatížení má nějakých 13,9V, tak to je nádheré, i na krátké trasy super.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


28.10.10, 11:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4270
Bydliště: kousek od Tábora
Příspěvek 
Akumulátor že by měl v klidu 13,32 ? To už jsi ale předtím startoval, ne ?

_________________
Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM
Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM
BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM


28.10.10, 16:12
Profil ICQ

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Nějakých 12,8V na akumulátoru naprázdno s neběžícím motoru jsem už viděl, ale 13,32V? Není to měřeno nějakým značkovým měřákem z tesca apod. za 100,- kč?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


28.10.10, 16:46
Profil

Příspěvky: 376
Příspěvek 
Nevím co se vám na tom hošani nezdá... napětí článku 2,22 V je OK zvlášť jestli jde o akumulátor absolutně bezúdržbový tj. bez možnosti kontroly elektrolytu.

_________________
Favorit 136X


28.10.10, 16:55
Profil

Příspěvky: 278
Příspěvek 
Měl jsem tušit že zase bude mít někdo (rejpavé a rádoby chytré) připomínky... :roll: Takže pro vysvětlenou... Akumulátor je absolutně bezúdržbový a byl nabitý do plna u kamaráda v servisu a uložený v garáži jelikož jsem byl na měsíc v zahraničí. A byl měřený multimetrem Voltcraft za 900 Kč.

_________________
Favorit GLXi


28.10.10, 17:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4270
Bydliště: kousek od Tábora
Příspěvek 
Rejpavé a rádoby chytré připomínky ? Si děláš srandu. Se jen divim, když jsem takovou hodnotu nikdy neviděl. Viděl jsem max do 13 V na ustálený nový baterce.

Ještě že jsme nepohanili ty ostatní hodnoty :roll: .

_________________
Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM
Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM
BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM


29.10.10, 07:15
Profil ICQ

Příspěvky: 278
Příspěvek 
novomi: OK, možná to bylo trochu unáhlené, ale nebylo to ani tak myšlené na tebe, ale na spíš na varoka s tím jeho měřákem z tesca... to si myslím mohl odpustit... zase takový amatér nejsem abych měřil multimetrem ze kterého se sype rýže. A kdyby ses někdy pozeptal tak víš že klidové napětí přes 13V je u akumulátorů absolutně bezúdržbových docela normální a zvlášť u moderních aut. A hlavně jsem napřed zapomněl udat že to bylo ještě před startem kdy byl akumulátor předtím plněnabitý na profinabíječce k tomu určené. Takže v tom vědu nehledej. :wink:

_________________
Favorit GLXi


29.10.10, 07:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek 
používejte staré ručičkové měřáky a nemusíte se hádat o čínu 8)


29.10.10, 07:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
že se do toho připletu...mám ve filetě (70A altík) 44Ah baterku, nemyslím, že jí to dělá dvakrát dobře, ale chtěl bych znát názor v elektrice zběhlejších členů...původní 55Ah nedržela a klesalo napětí při startu, tak jsem tam vrazil jednu 44Ah co jsem měl plonkovní (z litra), novou 55Ah se mi moc nechce kupovat...největší problém bych asi viděl v max proudu (360/440A), ale zase na druhou stranu se startéry z felicie dávají do 742 (i 742.136, což je prakticky stejnej motor) a baterku nikdo nemění, takže by jí to nemělo až tak vadit...co myslíte vy?

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


29.10.10, 09:51
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Nevidím jediný důvod proč by jí to mělo vadit :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


29.10.10, 17:26
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz