Autor |
Zpráva |
Belial
Příspěvky: 243 Bydliště: Brno
|
predelani favo karb na bmm
čaj, přemýšlím nad předěláním svýho miláčka na stříkačku - co všechno k tomu potřebuju? v nádrži mám el. palivový čerpadlo - dobrej začátek jinak mě celkem zajímá co za dráty kam vede a tak vůbec, máte s tím někdo zkušenosti? nebo se to dělá akorát obráceně?
|
12.2.07, 20:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fert.j
Příspěvky: 544 Bydliště: Praha
|
jen blbej dotaz..Proc???nemyslis ze to pojede hur je obecne zname ze bmm jede hur nez karburator.uzcite to jde predelat
|
12.2.07, 23:44 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
potřebuješ nejlépe totálku BMM, jinak se dostaneš do potíží a klepne tě pepka, musíš vyměnít všechno mimo motoru a převodovky, komplet elektroinstalaci pojistkovou desku, přístrojovku a taky si domysli STK je to zásah do konstrukce motoru ofic letíš miloš
|
13.2.07, 07:07 |
|
|
Belial
Příspěvky: 243 Bydliště: Brno
|
hmm... no orig karb mozna jede lip nez bmm, jenomze ja nevim proc ale mam v nadrzi el. palivovy cerpadlo ktery me preplavuje karbec takze mi to nejede a moc to zere.. cilize bmm by pro me byl docela tuning - mensi spotreba a vetsi vykon..
kdybych vedel jak vyresit aby to cerpadlo davalo tlak jak mechanicka pumpa tak bych tam zadnou elektriku nemontoval.. ale zkousel sem uz takovejch veci.. a nic. a na bloku nejsou diry na pumpu, takze bych je tam musel vrtat, coz by znamenalo vytahnout motor ven.. proste je to prekomplikovany.. tak me napadlo to s bmm no
ale jestli je to takova drbarna?
|
13.2.07, 10:56 |
|
|
euromen
Příspěvky: 471 Bydliště: Děčín
|
Belial píše: hmm... no orig karb mozna jede lip nez bmm, jenomze ja nevim proc ale mam v nadrzi el. palivovy cerpadlo ktery me preplavuje karbec takze mi to nejede a moc to zere.. cilize bmm by pro me byl docela tuning - mensi spotreba a vetsi vykon.. kdybych vedel jak vyresit aby to cerpadlo davalo tlak jak mechanicka pumpa tak bych tam zadnou elektriku nemontoval.. ale zkousel sem uz takovejch veci.. a nic. a na bloku nejsou diry na pumpu, takze bych je tam musel vrtat, coz by znamenalo vytahnout motor ven.. proste je to prekomplikovany.. tak me napadlo to s bmm no ale jestli je to takova drbarna?
a co nějakej regulator tlaku dát na hadici???
_________________ život je boj, bohudík
|
13.2.07, 11:38 |
|
|
fert.j
Příspěvky: 544 Bydliště: Praha
|
a co to mas za motor ze tam nejsou diry na klasickou pumpu???a na cem drzi ta zaslepka ??????
|
13.2.07, 11:49 |
|
|
Vašek Tábor
Příspěvky: 203 Bydliště: Horní Pěna
|
Vždyť na karburátoru je přepad, takže se to stejně vrací zpátky, ne? Jako z toho odkalovače, nebo co to tam je.
A kdyby ne, nešlo by čerpadlo trošku zpomalit, aby netlačilo tolik benzínu?
_________________ Mazda 323, červená
|
13.2.07, 12:02 |
|
|
fert.j
Příspěvky: 544 Bydliště: Praha
|
jo je tam prepad ale v celim potrubi je vetsi tlak a ten prepad neni regulator tlaku
|
13.2.07, 12:29 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
myslim ze o tuning by neslo...BMM aby dosahlo 50kW ma ostrejsi vacku nez karburatorovy facko...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
13.2.07, 13:11 |
|
|
Belial
Příspěvky: 243 Bydliště: Brno
|
motor mam 136b, zadna zaslepka po pumpe tam neni.. proste tam na pumpu neni dira. na karbu sice je odbublinkovavaci nadobka s prepadem, ale ten to proste nestiha.. a regulator tlaku se snazim marne sehnat uz dlouho, ale pochybuju ze bych mel to stesti a sehnal presne takovej, aby zredukoval tlak na uroven mechanicke pumpy. krom toho, cerpadlo dava konstantni tlak, kdezto pumpa dava podle otacek motoru. a to cerpadlo sem zpomalit zkousel, daval sem na nej ruzny odpory nebo tak neco ale proste jak nema svejch 12v tak nejede vubec :/
|
13.2.07, 16:54 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Vašek Tábor píše: Vždyť na karburátoru je přepad, takže se to stejně vrací zpátky, ne? Jako z toho odkalovače, nebo co to tam je. A kdyby ne, nešlo by čerpadlo trošku zpomalit, aby netlačilo tolik benzínu?
vašku ten odbublinkovávač to vžádném případě nestihne a ta vratka má snad menší průměr miloš
Naposledy upravil slovacek.milos dne 13.2.07, 17:38, celkově upraveno 1
|
13.2.07, 17:30 |
|
|
Belial
Příspěvky: 243 Bydliště: Brno
|
slovacek.milos píše: Vašek Tábor píše: Vždyť na karburátoru je přepad, takže se to stejně vrací zpátky, ne? Jako z toho odkalovače, nebo co to tam je. A kdyby ne, nešlo by čerpadlo trošku zpomalit, aby netlačilo tolik benzínu? vašku ten odbublinkovávač to vžádném případě nestihne a ta vratka má snad menší průměr, já bych tam dal ac pupu a na čerpadle bych odpojil +, miloš
jenomze na ac pumpu tam neni dira :O a vrtat blok tak bych musel vyhodit motor ven, krom toho nemam jak/kde vyfrezovat tu nejvetsi diru
|
13.2.07, 17:35 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
jo už jsem se opravil sem blbě přečetl mám ještě jeden nápad ale zjisti zda trubka která ti odvádí palivo do nádrže má stejný průměr jak ta co ho přivádí, pokud by měla stejný průměr šly by koupit dva T kusy a uidělat obtok odbublinkovače, tím bys snížil tlak napiš email ti to naluju, T kusy se prodávají v gumexu nebo v akvaristice vzduchotechnice různě miloš
|
13.2.07, 17:46 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
A co vzít svorku nebo prostě šroubovací pásku a omezit hned z výstupu čerpadla průtok??? Seškrtit?
|
13.2.07, 18:59 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
patrik-hp píše: A co vzít svorku nebo prostě šroubovací pásku a omezit hned z výstupu čerpadla průtok??? Seškrtit?
pak je zase otázka aby neshořelo, kolikrát byl ucpaný filtr tak že to ještě nebylo na výkonu poznat a shořelo čerpadlo, po krátké době vyhořelo i vyměněné čerpadlo miloš
|
14.2.07, 07:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|