Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 02:01



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 predelani favo karb na bmm 
Autor Zpráva

Příspěvky: 243
Bydliště: Brno
Příspěvek predelani favo karb na bmm
čaj, přemýšlím nad předěláním svýho miláčka na stříkačku - co všechno k tomu potřebuju? v nádrži mám el. palivový čerpadlo - dobrej začátek :D jinak mě celkem zajímá co za dráty kam vede a tak vůbec, máte s tím někdo zkušenosti? nebo se to dělá akorát obráceně?


12.2.07, 20:03
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
jen blbej dotaz..Proc???nemyslis ze to pojede hur je obecne zname ze bmm jede hur nez karburator.uzcite to jde predelat


12.2.07, 23:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
potřebuješ nejlépe totálku BMM, jinak se dostaneš do potíží a klepne tě pepka, musíš vyměnít všechno mimo motoru a převodovky, komplet elektroinstalaci pojistkovou desku, přístrojovku a taky si domysli STK je to zásah do konstrukce motoru ofic letíš miloš


13.2.07, 07:07
Profil

Příspěvky: 243
Bydliště: Brno
Příspěvek 
hmm... no orig karb mozna jede lip nez bmm, jenomze ja nevim proc ale mam v nadrzi el. palivovy cerpadlo ktery me preplavuje karbec takze mi to nejede a moc to zere.. cilize bmm by pro me byl docela tuning - mensi spotreba a vetsi vykon..

kdybych vedel jak vyresit aby to cerpadlo davalo tlak jak mechanicka pumpa tak bych tam zadnou elektriku nemontoval.. ale zkousel sem uz takovejch veci.. a nic. a na bloku nejsou diry na pumpu, takze bych je tam musel vrtat, coz by znamenalo vytahnout motor ven.. proste je to prekomplikovany.. tak me napadlo to s bmm no

ale jestli je to takova drbarna? :?


13.2.07, 10:56
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 471
Bydliště: Děčín
Příspěvek 
Belial píše:
hmm... no orig karb mozna jede lip nez bmm, jenomze ja nevim proc ale mam v nadrzi el. palivovy cerpadlo ktery me preplavuje karbec takze mi to nejede a moc to zere.. cilize bmm by pro me byl docela tuning - mensi spotreba a vetsi vykon..

kdybych vedel jak vyresit aby to cerpadlo davalo tlak jak mechanicka pumpa tak bych tam zadnou elektriku nemontoval.. ale zkousel sem uz takovejch veci.. a nic. a na bloku nejsou diry na pumpu, takze bych je tam musel vrtat, coz by znamenalo vytahnout motor ven.. proste je to prekomplikovany.. tak me napadlo to s bmm no

ale jestli je to takova drbarna? :?

a co nějakej regulator tlaku dát na hadici???

_________________
život je boj, bohudík


13.2.07, 11:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
a co to mas za motor ze tam nejsou diry na klasickou pumpu???a na cem drzi ta zaslepka ??????


13.2.07, 11:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 203
Bydliště: Horní Pěna
Příspěvek 
Vždyť na karburátoru je přepad, takže se to stejně vrací zpátky, ne? Jako z toho odkalovače, nebo co to tam je.
A kdyby ne, nešlo by čerpadlo trošku zpomalit, aby netlačilo tolik benzínu?

_________________
Mazda 323, červená


13.2.07, 12:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
jo je tam prepad ale v celim potrubi je vetsi tlak a ten prepad neni regulator tlaku


13.2.07, 12:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
myslim ze o tuning by neslo...BMM aby dosahlo 50kW ma ostrejsi vacku nez karburatorovy facko...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


13.2.07, 13:11
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 243
Bydliště: Brno
Příspěvek 
motor mam 136b, zadna zaslepka po pumpe tam neni.. proste tam na pumpu neni dira. na karbu sice je odbublinkovavaci nadobka s prepadem, ale ten to proste nestiha.. a regulator tlaku se snazim marne sehnat uz dlouho, ale pochybuju ze bych mel to stesti a sehnal presne takovej, aby zredukoval tlak na uroven mechanicke pumpy. krom toho, cerpadlo dava konstantni tlak, kdezto pumpa dava podle otacek motoru. a to cerpadlo sem zpomalit zkousel, daval sem na nej ruzny odpory nebo tak neco ale proste jak nema svejch 12v tak nejede vubec :/


13.2.07, 16:54
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Vašek Tábor píše:
Vždyť na karburátoru je přepad, takže se to stejně vrací zpátky, ne? Jako z toho odkalovače, nebo co to tam je.
A kdyby ne, nešlo by čerpadlo trošku zpomalit, aby netlačilo tolik benzínu?


vašku ten odbublinkovávač to vžádném případě nestihne a ta vratka má snad menší průměr miloš


Naposledy upravil slovacek.milos dne 13.2.07, 17:38, celkově upraveno 1



13.2.07, 17:30
Profil

Příspěvky: 243
Bydliště: Brno
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Vašek Tábor píše:
Vždyť na karburátoru je přepad, takže se to stejně vrací zpátky, ne? Jako z toho odkalovače, nebo co to tam je.
A kdyby ne, nešlo by čerpadlo trošku zpomalit, aby netlačilo tolik benzínu?


vašku ten odbublinkovávač to vžádném případě nestihne a ta vratka má snad menší průměr, já bych tam dal ac pupu a na čerpadle bych odpojil +, miloš


jenomze na ac pumpu tam neni dira :O a vrtat blok tak bych musel vyhodit motor ven, krom toho nemam jak/kde vyfrezovat tu nejvetsi diru


13.2.07, 17:35
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
jo už jsem se opravil sem blbě přečetl mám ještě jeden nápad ale zjisti zda trubka která ti odvádí palivo do nádrže má stejný průměr jak ta co ho přivádí, pokud by měla stejný průměr šly by koupit dva T kusy a uidělat obtok odbublinkovače, tím bys snížil tlak napiš email ti to naluju, T kusy se prodávají v gumexu nebo v akvaristice vzduchotechnice různě miloš


13.2.07, 17:46
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
A co vzít svorku nebo prostě šroubovací pásku a omezit hned z výstupu čerpadla průtok??? :wink: Seškrtit?


13.2.07, 18:59
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
patrik-hp píše:
A co vzít svorku nebo prostě šroubovací pásku a omezit hned z výstupu čerpadla průtok??? :wink: Seškrtit?


pak je zase otázka aby neshořelo, kolikrát byl ucpaný filtr tak že to ještě nebylo na výkonu poznat a shořelo čerpadlo, po krátké době vyhořelo i vyměněné čerpadlo miloš


14.2.07, 07:45
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz